Sw
door Swalmenaar Feb 20, 2017 om 18:26
Geldzaken & recht

Waarde van air Miles

Ik heb aan A.H. gevraagd waarom als ik 1000 air Miles verzilver ze altijd € 10,- waard zijn, maar als ik in de winkel voor minstens € 20,- koop en dan aan de kassa 1000 air Miles inlever, ze dan nog maar € 5,- waard zijn. Wie steekt die € 5,- in zijn zak ?
na een week vragen heb ik nog geen adequaat antwoord. Wellicht dat jullie er wel een antwoord op kunnen ontfutselen.
dank reeds voor de genomen moeite
andré schnitzler.

79844 6 Rapporteer

jantje7
door jantje7 - Feb 20, 2017 om 18:36
1459 Antwoorden / 23 Vragen

In de folder van Albert Heijn staat al jaren dat u € 5,- krijgt voor 1000 airmails. De tijd dat deze € 10,- opleverde ligt al jaren achter ons. Mogelijk kunt u ze bewaren voor een dagje Efteling, 3750 airmiles, hoewel er dan ook weer 100 airmiles extra  worden afgeschreven voor administratie kosten.

Cookies
door Cookies - Feb 20, 2017 om 18:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De deelnemende bedrijven mogen zelf bepalen wat zij er voor geven. Niemand steekt 5 euro in zijn zak, want je spaart punten, geen geld.

Je kan deze vraag ook aan Airmiles stellen https://www.airmiles.nl/klantenservice/contact

jo
door jorisw - Feb 20, 2017 om 19:19
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Air Miles hebben geen "echte" waarde (je krijgt ze immers gratis) dus niemand steekt dat geld in z'n zak. Het is slechts een klantenbindingstool. Meer niet. Tip: gewoon wachten/zoeken tot je een leuke aanbieding ziet en dat kopen van je airmiles. In de air miles shop zie je ook dingen waar je een waarde van meer dan 10 euro per 1000 punten krijgt.

Ni
door Nientje1980 - Feb 21, 2017 om 10:02
46 Antwoorden / Vragen

Die €5 ipv €10 geld voor veel verschillende winkels, bij de ach, maar ook bol.com waar je ook met airmiles kunt betalen.
Dat men in de webshop een andere waarde er aan toekennen kan. Maar hoeft dus niet te gelden voor andere winkels.

zoekster1
door zoekster1 - Feb 21, 2017 om 11:57
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Vroeger verzilverde ik ze bij V&D daar waren ze inderdaad het dubbele waard. Nu weet ik zo gauw geen winkel waar ik vaak kom waar je ze nog 10 euro geven voor 1000 airmiles, dus lever ik ze bij AH in. Het is toch een leuk extraatje en je hoeft er in feite niets voor te doen. Dus waarom je er druk om maken....

Cookies
door Cookies Feb 21, 2017 om 12:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oh, is V&D daardoor natuurlijk failliet gegaan.;-))

zoekster1
door zoekster1 Feb 21, 2017 om 12:32
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Dat was het ;-)

costnix
door costnix - Feb 21, 2017 om 14:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben al jaren geleden gestopt met airmiles te sparen. Levert veel te weinig op.
Tegenwoordig spaar ik wandelkilometers.

ha
door hawsermoth Mar 20, 2024 om 03:20
Antwoorden / Vragen

Albert Heijn's leaflet has stated for years that you can get €5 for 1000 airmails. This used to yield €10, but that is no longer the case. You may be able to save them for a day at Efteling with 3750 airline miles, but an additional 100 airline miles will be deducted for administration charges. google