doetinchem
door doetinchem Mar 4, 2022 om 19:31
Geldzaken & recht

Waarom 6 weken voor de paastrekking van vriendenloterij al geld afgeschreven.

Afschrijven deelnamegeld  vriedenloterij voor de paastrekking kan toch ook begin april. Weet iemand of dat zoveel weken van te voren mag?

4618 7 Rapporteer

sira
door sira - Mar 4, 2022 om 19:44
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Geen idee. Mischien omdat er zo veel mensen meedoen. Hoe een afschrijving voor deelname werkt, weet ik ook niet. Misschien zit er een juffrouw die dat allemaal moet invoeren, omdat het over een bijzondere (paas)trekking gaat.

Heeft u deze vraag ook al aan de vriendenloterij gesteld?

rj
door rjw Mar 4, 2022 om 22:02
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Juffrouw? Bem je blijvan hangen in de jaren 70?

sira
door sira Mar 4, 2022 om 22:10
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Ik zou denken dat je wel snapt dat het spottend bedoeld is

tenormin
door tenormin Mar 5, 2022 om 00:09
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@sira, vaak met je eens maar nu niet. Juffrouw leest, in mijn ogen dan, wat denigrerend. Spottend zou het zijn geweest als je het tussen haakjes had gedaan. Ik werd ineens in 1961 van Mejuffrouw naar Mevrouw genoemd. Wat betekende dat ik toentertijd niet eens meer mocht werken. Alleen omdat je getrouwd was.Te zot voor woorden. Goede morgen, by the way. ♥

sira
door sira Mar 6, 2022 om 13:26
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Fijn dat we nog bezig kunnen zijn met dergelijke futiliteiten.

tenormin
door tenormin - Mar 4, 2022 om 20:31
16829 Antwoorden / 108 Vragen

De vriendenloterij schrijft 12 jaarlijkse trekkingen af en 3 maal per jaar de zogenaamd "feestelijke" trekkingen" waaronder de Paasloterij. Die wordt er in Maart 2022 afgeschreven. Het staat in de reglementen, dus u had het kunnen lezen. Ik speel niet mee, dus even Googelen en u komt er ook achter hoe men werkt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 4, 2022 om 20:48
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Ja, dat mag en staat ook in de voorwaarden. En voor zover u niet zelf even heeft gekeken, waarom dan deze vraag hier gesteld en niet bij 'vriendenloterij'?
Daar had men u dan gewezen op de voorwaarden van deelname resp de reden Daarom deze tip: https://www.vriendenloterij.nl/open-chat.

doetinchem
door doetinchem - Mar 4, 2022 om 21:10
114 Antwoorden / 137 Vragen

Dank voor de antwoorden.

mahadma
door mahadma - Mar 4, 2022 om 21:38
11540 Antwoorden / 51 Vragen

Bedenk dat als u "meespeelt" de organisator alijd wint.

ju
door juliomariner Mar 5, 2022 om 20:17
1325 Antwoorden / 2 Vragen

Dat begint nu echt eel een dooddoener te worden.

Co
door Contentino Mar 9, 2022 om 18:40
16 Antwoorden / Vragen

Bedenk dat als u "meespeelt" de organisator alijd wint.

Dat is met alle loterijen, zelfs de staatsloterij vult hier zijn zakken mee.

marita5
door marita5 - Mar 4, 2022 om 21:42
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Doetichem ,

Hoe werkt de afschrijving?

De VriendenLoterij heeft vanaf september vijftien trekkingen per jaar: twaalf maandelijkse trekkingen en drie jaarlijkse extra trekkingen. Driemaal per jaar vindt daarom een extra afschrijving plaats. In 2022 zijn de afschrijvingen van de extra trekkingen in maart (Paastrekking), augustus (Herfsttrekking) en november (Kersttrekking). De wekelijkse Bingo is onderdeel van de maandelijkse trekkingen.

Met de opbrengst van de extra trekkingen worden extra projecten gesteund. In de extra trekkingen zijn bovendien prachtige prijzen te winnen.

Speelde u voorheen mee met 14 trekkingen? Dan blijft dit ongewijzigd. Wilt u weten of uw lotnummers meespelen voor alle extra trekkingen? Dit kunt u nakijken in uw Mijn VriendenLoterij account of neem contact op met onze Ledenservice.

mo
door mof - Mar 7, 2022 om 12:11
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Dat staat ws ergens in de voorwaarden van de Vriendenloterij denk ik. Er is geen limiet voor het vooruitbetalen aan loterijen. HEt is gewoon wat u afspreekt met de loterij.

pe
door pebk Mar 7, 2022 om 16:24
581 Antwoorden / 0 Vragen

Of eingenlijk, wat zij schrijven in hun algemene voorwaarden, waarmee de klant instemt.