ri
door richardknetsch Dec 15, 2017 om 07:23
Geldzaken & recht

Wat zijn jullie ervaringen met shop4nl.com?

Deze onlinegame webwinkel die gevestigd is in Engeland heeft mijn bestelling geannuleerd en betaalt vervolgens het bedrag niet terug.

19468 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Dec 15, 2017 om 08:39
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo RichardKnetsch ,

Probeer eens via het contactformulier , klik op de rode regels .

https://www.shop4nl.com/contact

Bied dit geen oplossing , neem dan eens contact op met ECC ,

https://www.eccnederland.nl/nl

Er zijn en positieve en negatieve ervaringen ,

https://nl.trustpilot.com/review/shop4nl.com

me
door mein33 - Dec 15, 2017 om 13:50
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@Jullie is helaas heengegaan en kan daarom geen ervaringen meer met u delen.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 15, 2017 om 15:20
7182 Antwoorden / 3 Vragen
hutch
door hutch - Dec 15, 2017 om 15:26
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Mijn ervaring? Geen enkele!!

Ik bestel alleen bij betrouwbare bedrijven, niet bij wazige, malafide 'bedrijfjes' (en/of zolderkamerhobbyisten).
Zolang iemand alleen maar kijkt naar lage prijzen en daarna het verstand op nul gaat, blijven hier dergelijke vragen komen.

Zou het misschien ook andersom kunnen: eerst vragen naar ervaringen of tips en aan de hand daarvan iets wel of niet bestellen?

jo
door jorisw Dec 15, 2017 om 18:22
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dit bedrijf heeft gewoon netjes het adres op de eerste pagina van de website staan. En het zit gewoon op een industrieterrein. Zo wazig is het dus niet.

aurora1
door aurora1 - Dec 16, 2017 om 04:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Deze "jullie" heeft hiet totaal geen ervaringen mee want deze "jullie" zoekt eerst e.e.a.uit alvorens ergens te bestellen.
Maar wat zou u hebben aan de ervaring van anderen? Heeft u deze vraag al op internet ingetikt?