Gi
door Giesmo Mar 29, 2021 om 10:33
Geldzaken & recht

Website failliete blokhut-stunter.nl gewoon in gebruik

Ruim een jaar geleden hebben wij een tuinhuis besteld bij de Blokhut Stunter (ook wel tuinhuis stunter of blokhut totaal) die nooit is geleverd. De bedrijven zouden failliet zijn, er loopt e.e.a. volgens de curatoren. De website is echter nog in de lucht en je kan nietsvermoedend bestellen! De telefoonnummers zijn afgesloten.

6610 7 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 29, 2021 om 10:38
16825 Antwoorden / 202 Vragen

Dat is m.i. echt een kwestie voor de curatoren om snel te handelen. Hoe dan ook meldt dit aan https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer  en uiteraard zo snel als mogelijk aan de curatoren en indien die dan niet snel handelen klagen bij de deken van het arrondissment.

En na even verder denken: doe de melding bij de politie omdat er dan mogelijk sprake is van een strafrechtelijk feit.

hutch
door hutch - Mar 29, 2021 om 10:55
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Inderdaad vreemd dat dergelijke sites niet z.s.m. uit de lucht worden gehaald. Het lijkt wel alsof 'men' hoopt, dat er toch nog via die websites geld binnenkomt.

Openbare gegevens:

hutch
door hutch Mar 29, 2021 om 11:17
4515 Antwoorden / 29 Vragen

En..... faillissement uitgesproken op 1 september 2020 en dan wordt er op betreffende website het volgende gezet:

: 1 oktober 2020 !!

M.a.w. er wordt de suggestie gewekt, dat men nog wel online aankopen kan doen.

Vreemde zaak..........

panter22
door panter22 - Mar 29, 2021 om 16:37
6599 Antwoorden / Vragen

Onder overons staat:
Vanaf 01-07-2020 is Blokhut stunter overgegaan naar J van den Berg Bv handelend onder Blokhut totaal.
https://www.blokhut-stunter.nl/over-ons/
K
ijk voor adresgegevens bij artikel 2 van de algemente voorwaarden
https://www.blokhut-stunter.nl/algemenevoorwaarden/

diumenge
door diumenge - Mar 29, 2021 om 18:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het is best mogelijk dat de curator de webwinkel doorzet om evt. voorraad te verkopen, onder voorwaarden is dat ook toegestaan.

mo
door mof - Mar 31, 2021 om 11:08
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Kun je werkelijk bestellen? Wordt die dan ook verwerkt? Of komt dan pas het bericht dat bestellen niet meer ,ogelijk is?

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Apr 3, 2021 om 17:01
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik zag eerder dat Veenendaal dicht was.

Hoogeveen nog open,  andere naam nu ook gezien.

Leuke scherpe prijzen maar waren al vele klachten over,  weet niet of die terecht waren.

Maar uit  Eigen Fabriek,  dus  daar moet dan nog geld zitten voor de nog niet geleverde?
Naast kleine Blokhuttten boden ze ook Chalets en Huizen aan.

Ik heb door hun eerder geleverde gezien  en  daar  was ik  erg blij mee,  snel wegwezen....
Ze verkopen goedkope  zooi en dat merk je.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Apr 3, 2021 om 17:36
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Contact Blokhut-Stunter

Wegens de Corona maatregelen en de Overname hebben wij besloten onze showroom te verplaatsen, en momenteel beschikbaar zijn per mail en/of telefoon.

LETOP ER IS GEEN SHOWROOM MEER AANWEZIG per 01-10-2020

  Wij zijn bereikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur. Bel gerust met uw vragen.

Dan bestel ik ook geen huisje met montage en isolatie en zo van €90.000,-
Als ze vanaf  1 Oktober  tot  nu ruim 6 maanden later niet  Hoogeveen verwijderd hebben?