valerius-2
door valerius-2 Mar 7, 2015 om 20:06
Geldzaken & recht

Weer een valse email om ABN AMRO

PASOP niet op reageren 'Weer een valse email van abn Amro

Geachte ABN AMRO klant,

Vanaf maart 2015 zijn de eerste geselecteerde klanten over gegaan naar het vernieuwde ABN AMRO Internet Bankieren. Wij hebben de wijzigingen samen met het ABN AMRO-consumentenpanel ontwikkeld en doorgevoerd.
Dit kan voor u even wennen zijn, maar met dit nieuwe gezicht wordt internetbankieren overzichtelijk en makkelijk.
Uw dagelijkse bankzaken worden zo nog eenvoudiger.

Het vernieuwde ABN AMRO Internet Bankieren biedt dezelfde mogelijkheden, die u al gewend bent.
De belangrijkste veranderingen zijn:

• Dat al uw betaalrekeningen overzichtelijk bij elkaar staan.
• Zo heeft u direct inzicht op uw saldo en uw laatste af- en bijschrijvingen.
• U heeft direct toegang tot belangrijke zaken zoals overschrijven.
• Alle mogelijkheden in ABN AMRO Internet Bankieren zijn toegankelijk en staan in een overzicht op iedere scherm vermeld.
• ABN AMRO Internetbankieren is zo ontwikkeld dat u over het hoogste en beste kwaliteit beveiliging beschikt.
• En tot slot kunt u op iedere pagina “de meest gestelde vragen” over de huidige pagina waarop u zich bevindt, raadplegen.

Let wel op: U ontvangt deze nieuwsbrief, omdat u uw account nog moet updaten om gebruik te kunnen maken van de diensten van het vernieuwde ABN AMRO Internet Bankieren.

Klik hier om de update te activeren op de beveiligde website.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO N.V.
Afdeling Internetbankieren

Op de hoogte blijven van wijzigingen in uw spaarrente of uw andere bankproducten? Met onze persoonlijke e-mailservice weet u vooraf wat er gaat gebeuren. Ga naar www.abnamro.nl/e-mail voor meer informatie.

Dit bericht is automatisch verzonden. U kunt er daarom niet op reageren.
Heeft u een vraag of wilt u een wijziging doorgeven? Neem dan contact met ons op via www.abnamro.nl/contact of bel met 0900 - 00 24 (Voor dit gesprek betaalt u uw gebruikelijke belkosten. Uw telefoonaanbieder bepaalt deze kosten).

Website: www.abnamro.nl | www.abnamro.com | www.abnamro.tv

Volg ABN AMRO op:
Denk aan het milieu voordat u deze e-mail print.
Pas op voor internetcriminelen
Er zijn internetcriminelen die proberen persoonlijke informatie van onze klanten te krijgen. Zij sturen e-mails waarmee zij klanten naar valse websites proberen te lokken. Geef nooit uw persoonlijke of financiële gegevens, wachtwoorden of codes op een website waar u via een e-mail terecht komt. Wij zullen u ook nooit bellen en om persoonlijke gegevens of inlogcodes vragen. Houd uw gegevens voor uzelf! Voor meer informatie of het melden van een verdachte e-mail: https://www.abnamro.nl/internetcriminaliteit

This message has been sent by ABN AMRO Bank N.V., which has its seat at Gustav Mahlerlaan 10 (1082 PP) Amsterdam, the Netherlands, and is registered in the Commercial Register of Amsterdam under number 34334259.

1414 3 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 8, 2015 om 13:53
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Valerius 2,
Zij blijven het proberen.
Bedankt voor de waarschuwing.
Vr. Gr.

tenormin
door tenormin - Mar 9, 2015 om 00:08
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Die heb ik ook ontvangen hoor, alleen; ben geen klant van ABNAMRO. Dus simpel. Net als alle andere banken met phishing mail; ik heb er maar eentje, bank dan.

abnamro
door abnamro - Mar 9, 2015 om 13:47
141 Antwoorden / 0 Vragen

Beste valerius-2,

Goed om te zien dat je andere mensen via dit forum waarschuwt over de phishing-mails die in omloop zijn. Hopelijk helpt dit andere om de phishing-mails te herkennen.

Dit soort berichten mogen altijd door worden gestuurd naar valse-email@nl.abnamro.com Het is voor ons erg belangrijk, zodat we onderzoek kunnen doen naar de verstuurde phishing-email. Dit bericht heb ik al voor u doorgestuurd.

Graag geef ik je nog een tip mee:
Het is goed om de software op de computer regelmatig te updaten, met name de spamfilter, firewall en plug-ins (zoals JAVA). Hiermee vermindert in de meeste gevallen het aantal phishing e-mails. Let wel op dat je deze updates alleen accepteert van de oorspronkelijke aanbieder.

Meer informatie kan je ook vinden op onze website: www.abnamro.nl/veiligheid

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. E. Van der Molen