valerius-2
door valerius-2 Mar 7, 2015 om 20:06
Geldzaken & recht

Weer een valse email om ABN AMRO

PASOP niet op reageren 'Weer een valse email van abn Amro




Geachte ABN AMRO klant,

Vanaf maart 2015 zijn de eerste geselecteerde klanten over gegaan naar het vernieuwde ABN AMRO Internet Bankieren. Wij hebben de wijzigingen samen met het ABN AMRO-consumentenpanel ontwikkeld en doorgevoerd.
Dit kan voor u even wennen zijn, maar met dit nieuwe gezicht wordt internetbankieren overzichtelijk en makkelijk.
Uw dagelijkse bankzaken worden zo nog eenvoudiger.

Het vernieuwde ABN AMRO Internet Bankieren biedt dezelfde mogelijkheden, die u al gewend bent.
De belangrijkste veranderingen zijn:

• Dat al uw betaalrekeningen overzichtelijk bij elkaar staan.
• Zo heeft u direct inzicht op uw saldo en uw laatste af- en bijschrijvingen.
• U heeft direct toegang tot belangrijke zaken zoals overschrijven.
• Alle mogelijkheden in ABN AMRO Internet Bankieren zijn toegankelijk en staan in een overzicht op iedere scherm vermeld.
• ABN AMRO Internetbankieren is zo ontwikkeld dat u over het hoogste en beste kwaliteit beveiliging beschikt.
• En tot slot kunt u op iedere pagina “de meest gestelde vragen” over de huidige pagina waarop u zich bevindt, raadplegen.

Let wel op: U ontvangt deze nieuwsbrief, omdat u uw account nog moet updaten om gebruik te kunnen maken van de diensten van het vernieuwde ABN AMRO Internet Bankieren.


Klik hier om de update te activeren op de beveiligde website.


Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO N.V.
Afdeling Internetbankieren


Op de hoogte blijven van wijzigingen in uw spaarrente of uw andere bankproducten? Met onze persoonlijke e-mailservice weet u vooraf wat er gaat gebeuren. Ga naar www.abnamro.nl/e-mail voor meer informatie.

Dit bericht is automatisch verzonden. U kunt er daarom niet op reageren.
Heeft u een vraag of wilt u een wijziging doorgeven? Neem dan contact met ons op via www.abnamro.nl/contact of bel met 0900 - 00 24 (Voor dit gesprek betaalt u uw gebruikelijke belkosten. Uw telefoonaanbieder bepaalt deze kosten).


Website: www.abnamro.nl | www.abnamro.com | www.abnamro.tv

Volg ABN AMRO op:
Denk aan het milieu voordat u deze e-mail print.
Pas op voor internetcriminelen
Er zijn internetcriminelen die proberen persoonlijke informatie van onze klanten te krijgen. Zij sturen e-mails waarmee zij klanten naar valse websites proberen te lokken. Geef nooit uw persoonlijke of financiële gegevens, wachtwoorden of codes op een website waar u via een e-mail terecht komt. Wij zullen u ook nooit bellen en om persoonlijke gegevens of inlogcodes vragen. Houd uw gegevens voor uzelf! Voor meer informatie of het melden van een verdachte e-mail: https://www.abnamro.nl/internetcriminaliteit


This message has been sent by ABN AMRO Bank N.V., which has its seat at Gustav Mahlerlaan 10 (1082 PP) Amsterdam, the Netherlands, and is registered in the Commercial Register of Amsterdam under number 34334259.

1414 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 8, 2015 om 13:53
7155 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Valerius 2,
Zij blijven het proberen.
Bedankt voor de waarschuwing.
Vr. Gr.

tenormin
door tenormin - Mar 9, 2015 om 00:08
16816 Antwoorden / 108 Vragen
0

Die heb ik ook ontvangen hoor, alleen; ben geen klant van ABNAMRO. Dus simpel. Net als alle andere banken met phishing mail; ik heb er maar eentje, bank dan.

abnamro
door abnamro - Mar 9, 2015 om 13:47
141 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste valerius-2,

Goed om te zien dat je andere mensen via dit forum waarschuwt over de phishing-mails die in omloop zijn. Hopelijk helpt dit andere om de phishing-mails te herkennen.

Dit soort berichten mogen altijd door worden gestuurd naar valse-email@nl.abnamro.com Het is voor ons erg belangrijk, zodat we onderzoek kunnen doen naar de verstuurde phishing-email. Dit bericht heb ik al voor u doorgestuurd.

Graag geef ik je nog een tip mee:
Het is goed om de software op de computer regelmatig te updaten, met name de spamfilter, firewall en plug-ins (zoals JAVA). Hiermee vermindert in de meeste gevallen het aantal phishing e-mails. Let wel op dat je deze updates alleen accepteert van de oorspronkelijke aanbieder.

Meer informatie kan je ook vinden op onze website: www.abnamro.nl/veiligheid

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. E. Van der Molen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer