secondbest
door secondbest Apr 11, 2011 om 13:00
Geldzaken & recht

Werkwijze bol.com

Hallo,

Het volgende is mij op gevallen bij Bol.com.

ik was al enige tijd op zoek naar een samsung galaxy apollo en kwam daarbij op bol.com uit de prijs van de telefoon was op dat moment € 187 euro. aangezien ik eerst nog verder wou kijken of die nog ergens goedkoper was had ik niet direct besteld.
een week later hadden ze bij bol.com inees LENTEDEALS waarbij je extra korting kreeg en ik dacht dat is mooi ik ga kijken wat die telefoon nu kost en wat denk je de prijs was ineens € 209. ik vond het raar want ik was er zeker van dat het eerst € 187 euro was. en nu zijn de LENTEDEALS weer afgelopen en de telefoon kost nu weer € 187.

in mijn ogen was de lentedeal dus voor bol.com en niet voor de consument.

ik heb bol.com gevraagd.

1208 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 11, 2011 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is raar maar het gebeurt vaker.
Ook met zogenaamde aanbiedingen bij V&D, Bijenkorf, Blokker,Kruidvat e.d.
Artikelen die in de aanbieding zijn kosten vaak meer tijdens zo'n 'aanbieding'.

ve
door verwijderd - Apr 11, 2011 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo werken de meeste bedrijven toch, en zolang hier nog mensen in geloven hebben hun toch hier resultaat uit.

ve
door verwijderd - Apr 11, 2011 om 19:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

@

Dat is een oude en veel voorkomende verkooptruc. Het blijft dus altijd oppassen met het aanschaffen van een wat grotere aankoop.

ReadAC.