du
door dutch249 Apr 12, 2019 om 14:34
Geldzaken & recht

Wie heeft ervaring met GMO Trading

Beste allemaal,

Ik word op dit moment frequent telefonisch benaderd door indiaas-engels sprekende medewerkers van GMO trading.
Zij willen dat ik minimaal 250 euro investeer en dan word ik rijk stellen zij.
Wie heeft van deze groep gehoord en of wie heeft met de GMO Trading ervaring?

dutch

11668 22 Rapporteer

sira
door sira - Apr 12, 2019 om 14:42
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Geen ervaring, ik verbreek dergelijke telefoontjes altijd, want.... wie mij benadert, doet dat uit eigenbelang en niet in mijn belang

newmikey
door newmikey - Apr 12, 2019 om 14:48
830 Antwoorden / 0 Vragen

Meteen doen, zou ik zeggen! Het is niet elke dag dat je met een inleg van €250 rijk kan worden...LOL

PS: beetje kranten lezen en nieuws kijken kan helpen om een realistischen wereldbeeld te krijgen

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 12, 2019 om 14:48
7181 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt er via deze link meer over te weten komen.
https://www.aktienboard.com/nl/bitcoin-robot/gmo-trading/

Li
door Lie-es - Apr 12, 2019 om 15:01
1 Antwoorden / Vragen

Ik word daar ook regelmatig door benaderd door engels sprekende medewerkers, ze bellen vanuit Amsterdam of met netnummer 044. Zodra ik merk dat het GMO is zet ik het nummer bij ongewenst en blokkeer dit nummer. Maar een dag later bellen ze weer met een ander nummer.
Ik heb me ooit laten verleiden door me aan te melden bij hun i.v.m. de reklame voor Cryptomunt Bitcoin, in die advertentie deden bekende Nederlands nepuitspraken waarin het lijkt alsof BN ers de dienst achter deze fraude onderschrijven. Ik heb toen ook 250 euro naar dit bedrijf GMO overgemaakt.
Ik ga dit dan ook aanmelden bij de Fraudehelpdesk.

Lie-es

gerbera
door gerbera Apr 12, 2019 om 15:12
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Lang leve "feestboek"

ma
door malty Apr 12, 2019 om 15:32
1112 Antwoorden / 1 Vragen

De volgende keer dat ze bellen toch eens vragen hoe het met uw €250 staat.

tijger1
door tijger1 Apr 12, 2019 om 17:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat is uw nummer? Ga ik u ook bellen en vragen om € 250,00. Ach ja feesboek.

Ya
door Yamaha450 Nov 14, 2019 om 10:31
1 Antwoorden / Vragen

Heel graag zou ik willen weten waar gmotrading in Amsterdam zit!!!

tijger1
door tijger1 Nov 14, 2019 om 19:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@yamaha

En dan?

me
door mein33 - Apr 12, 2019 om 15:03
5658 Antwoorden / 28 Vragen

In dit geval blijft u alleen maar rijk door de bedragen op uw eigenrekening te laten staan.
In dergelijke list en bedrog aanbiedingen trappen, daar wordt je alleen maar arm en berooid van.

Stel u de vraag : waarom zou ik een ander enorme winsten beloven als ik die winsten ook met eigen geld  zou kunnen maken door zelf te inversteren in mijn eigen "te mooi om waar te zijn" geldmachine.

edrick3
door edrick3 - Apr 12, 2019 om 15:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zij willen dat ik minimaal 250 euro investeer en dan word ik rijk stellen zij.

Voor sprookjes moet je in de Efteling zijn.
Of geloof je ook nog in Sinterklaas, de Paashaas en de Kerstman?

aurora1
door aurora1 Apr 12, 2019 om 17:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik wél....

tenormin
door tenormin - Apr 12, 2019 om 15:51
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Was gisteren nog op TV. Ze gebruiken zelfs namen van BN'rs om het "echt" te laten lijken. Ruud Feltkamp b.v. daarvan was zelfs zijn foto gejat en.... werd uitgescholden dat hij het brein erachter zou zijn. Volledige onzin. Niemand kan, door € 250,00 te storten, lekker achterover gaan leunen en het geld komt binnenstromen.

tijger1
door tijger1 Apr 12, 2019 om 17:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Natuurlijk wel. Die lui van GMO trading lukt het blijkbaar aardig. Maar ja feesboek en bn-ers, perfecte combinatie.

aurora1
door aurora1 - Apr 12, 2019 om 17:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mij hebben ze schatrijk gemaakt....

costnix
door costnix - Apr 12, 2019 om 18:03
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon “KLIK! TUUT, TUUT, TUUT!”
Het net als de bellers van Micr*s*ft uit India. U financiëel uitkleden.
Wanneer u toch besluit mee te doen, wordt steeds meer geld gevraagd. Ze zijn zelfs bereid uit te verwijzen naar een  bank te verwijzen voor een hele dure lening.

tijger1
door tijger1 - Apr 12, 2019 om 18:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vandaag in het journaal.

jo
door jorisw - Apr 12, 2019 om 19:27
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Zelfs als het allemaal supereerlijk zou zijn: met een investering van 250 euro wordt je nooit rijk. Zelfs als je bij de beursgang van Google voor 250 euro aandelen had gekocht was dat nu maar 6000 euro waard.

diumenge
door diumenge - Apr 12, 2019 om 20:31
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hang op!

gerbera
door gerbera Apr 12, 2019 om 22:19
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Klik weg.... Bel uw bank;-)

aurora1
door aurora1 Apr 15, 2019 om 15:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Gooi de telefoon weg.

PerCeptie
door PerCeptie - Apr 15, 2019 om 08:55
26 Antwoorden / 2 Vragen

De advertenties zijn vaak zó nep dat ze echt lijken ;)

@H
door @HENK@ - Apr 15, 2019 om 15:47
159 Antwoorden / 1 Vragen

er zal inderdaad iemand beter van worden......ik vrees alleen dat dat iemand anders dan u zal zijn.

Maar.... wanneer u nog ideeen zoekt, maak mij ook maar 250 over en ik vertel u meer :-)

ma
door marcovdbor16011971@gmail.com - Jun 24, 2019 om 20:58
1 Antwoorden / Vragen

Nooit niks mee doen ik ben voor 70.000 het schip in gegaan, terwijl ik verdoofd was door medicijnen door mijn operatie!
Gewoon  blokkeren!!! Het zijn de meest asociaale mensen op deze aarde geen gevoel of nadenkend over de mens!

Gr Marco

diumenge
door diumenge Jun 24, 2019 om 21:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En nu gaan ze je mailen...

Tip. Pas je gebruikersnaam aan.

Th
door Thijs124 Jun 24, 2019 om 21:14
289 Antwoorden / Vragen

Zelfs je geboortedatum geef je prijs. Je maakt het wel heel gemakkelijk. Een geboortedatum binnen een mailadres? Je kunt er meteen de BSN bijzetten. En een fotootje.

tijger1
door tijger1 Jun 24, 2019 om 21:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Plus uw pincode. Wel zo handig.

me
door mein33 - Jun 24, 2019 om 21:42
5658 Antwoorden / 28 Vragen

edit,  mein33

Weer eens niet op de datum gelet en dat komt niet door de buitentemperatuur !  ;-))

Mk
door Mkraayvanger - Jul 12, 2019 om 04:32
1 Antwoorden / Vragen

Helaas heb ik er een slechte ervaring mee. Inderdaad beginnen ze met €250,00.
Oke, dat wil jezelf. Dan gaat de “support” in rap gesproken Engels beginnen.
Maar daarna ging het helemaal mis met mooie praatjes, dat je onder geen beding je geld kwijt zou raken, waar ben je zo bang voor want je verliest niks...etc.
ik wou alleen met bitcoins bezig zijn, maar door een vriend wist ik, dat ik daar helemaal niet mee bezig was. Ze waren met mijn geld aan het handelen, waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. ‘We’ hadden een winst gemaakt van €3000,00 en ik moest nu doorpakken. Ze vroegen steeds om stortingen, want dan zou ik enorme winsten maken. Nou, dat heb ik gemerkt. Ik zei ook, dat ik bedlegerige MS-patiënt ben nu 16 jaar en dat het mij allemaal te snel ging. Ik wou stoppen en zei dat steeds. Uiteindelijk ben ik mijn geld kwijt, wat ik in jaren bij elkaar heb gesprokkeld. Ik heb het hard nodig mijn geld en wou alleen maar ietsjes makkelijker leven, want ziek zijn brengt veel kosten met zich mee. Ik snapte ook totaal niet wat dat allemaal met bitcoins te maken had, maar hij zou het wel weten denk je dan. Want jij weet niks. Of heel weinig. Je gaat aan je eigen verstand twijfelen.
Hij heeft daar misbruik van gemaakt. Ik werd steeds moeier en zieker. Nu ben ik aan het proberen mijn geld terug te krijgen. Met een onderneming, die over heel Europa juristen zijn. Die kregen veel klachten over GMO en gaan daar doorgaans niet op in. Gelukkig maakten ze in mijn geval een uitzondering. En nou iedere dag maar duimen, dat ze mee willen werken bij GMO. Het verhaal is nog langer, maar in het kort wil ik zeggen...TRAP ER NIET IN!!! Ga niet met GMOtrading in zee. Vriendelijke groeten Mark

tijger1
door tijger1 Jul 12, 2019 om 08:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dat beetje geld dat u noghebt, bent u straks asn die juristen kwijt.

me
door mein33 - Jul 12, 2019 om 10:11
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR MKRAAYVANGER - 12 JUL. Nu ben ik aan het proberen mijn geld terug te krijgen. Met een onderneming, die over heel Europa juristen zijn. Gelukkig maakten ze in mijn geval een uitzondering.

Blijkbaar heeft u uw lesje nog niet geleerd !!
Ook dit is nl. "van hetzelfde laken een pak", maken voor u een uitzondering, beloven veel, maar nooit en te nimmer ziet u ook maar één cent terug.
U raakt alleen nog maar meer verstrikt in een web waar u alleen nog maar meer geld kwijt zult raken.

Sluit deze zaak voor u zelf af, neem uw verlies en laat het daarbij en doe dat voor uw eigen bestwil en dat van uw portemonnee !

in
door info@autumnsglamour.nl - Oct 4, 2019 om 11:46
1 Antwoorden / Vragen

Heb € 250 betaald aan GMO trading, met het idee dat dit een beging was van beleggen. Zo werd dat op FB ook gemeld. Gelijk een telefoontje of ik nog even € 7000 wou doneren, want nu was de tijd om winst te maken. Deze telefoontjes hielden niet op. Heb gevraagd om mijn inleggeld terug te krijgen, dat was geen enkel probleem. Alleen tot op heden heb ik mijn € 250 niet retour.

gerbera
door gerbera Oct 4, 2019 om 12:20
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Die € 250,- ziet u nooit terug, en die Indiërs lachen zich rot. Wel zal u ontzettend veel aanbiedingen krijgen om te "beleggen" omdat u zo royaal bent met uw e-mailadres. U kunt dat nu nog aanpassen maar wel snel.
En oh ja lang leve feestboek waar alles gratis is en je in korte tijd stinkend rijk kunt worden.

tijger1
door tijger1 Oct 4, 2019 om 13:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stop met Facebook, scheelt u veel ellende. Die € 250 bent u gewoon kwijt.

me
door mein33 Oct 4, 2019 om 13:47
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Heb gevraagd om mijn inleggeld terug te krijgen, dat was geen enkel probleem.

Dat geld krijgt u terug in drie termijnen, nl. vandaag niet, morgen niet en nooit niet !!
Daar kunt u echt zeker van zijn !!

Ya
door Yamaha450 - Nov 14, 2019 om 10:27
1 Antwoorden / Vragen

Dit is een instantie die op de rand van oplichting via misleiding iedereen zo veel mogelijk geld afneemt. Trap er niet in mij heeft het een vermogen gekost omdat ik ze een kans heb gegeven om met mijn geld te gokken nadat ze mij met zekerheid beloofden om direct geld te verdienen en daarna dr helft teug te storten zodat dat deel van mijn geld weer veilig op mijn rekening stond. Je voelt het al aan dat dat terugstorten niet gebeurde en vervolgens verloor ik in een dag alles. Het is tuig en het is niet te geloven dat ze nog steeds doorgaan.

tijger1
door tijger1 Nov 14, 2019 om 12:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En het is niet te geloven dat u daar intrapte.

gerbera
door gerbera Nov 14, 2019 om 15:20
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Ach ja "Feestboek" daar vliegen de €'os van naïeve mensen over de tafel naar de verkeerde personen en bedrijven die er feest van vieren.

diumenge
door diumenge Nov 14, 2019 om 18:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Helemaal niet op de rand van oplichting, het is simpelweg 100% oplichting.