gratis coke zero

Gratis coke zero

Probeer nú CocaCola Zero gratis.

Om het bedrag (€ 1,90) van uw aankoop terug te krijgen moet naar www.gratiscokezero.nl gaan. Eenmaal de website om uw gegevens in te vullen moet u een Facebook account hebben of er één gaan aanmaken.

Heb geen Facebook en wil die ook niet aanmaken. Patstelling tot zover!

CocaCola verzweeg, misleiding, om de flyer met info op de flessenhals dit vermelden dat de teruggave via Facebook gaat.

Door CocaCola blij gemaakt met een dooie mus. Actie loopt nog tot 9 mei a.s.

2811 9 Rapporteer

costnix
door costnix - Mar 14, 2016 om 00:58
2874 Antwoorden / 1 Vragen

In reclame wordt altijd bezuinigd op de waarheid. Dit percentage varieert van één tot honderd procent.
Bij de weg: ik vindt cola een zeer smerige drank.

tenormin
door tenormin - Mar 14, 2016 om 03:40
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Wat is het probeem, 'jonkvrouwe'? Reclame maken is daar toch voor? Coca Cola verzweeg? Geen Facebook account willen aanmaken, prima toch? Het bedrag van € 1,90 wat u misloopt overleeft u wel.

@costnix, heb nog nooit Cola ook maar geproeft. Maar dat heeft niets met de vraag te maken. ;-)

diumenge
door diumenge - Mar 14, 2016 om 06:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Weer een onzinvraag van 1953, Facebook account is helemaal niet nodig.

tenormin
door tenormin Mar 14, 2016 om 21:02
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Is dat ex 1953?

diumenge
door diumenge Mar 14, 2016 om 23:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

uwjurist
door uwjurist - Mar 14, 2016 om 08:03
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een drama om niets. U hoeft u helemaal niet via Facebook aan te melden. Wel moet u leren lezen.
En u bent diegene die de boel misleidt.

Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

aurora1
door aurora1 - Mar 14, 2016 om 12:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@1953, hoeveel accounts en aliassen heeft u inmiddels aangemaakt?

edrick3
door edrick3 - Mar 14, 2016 om 12:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dan moet je even verder kijken dan je neus lang is, geachte 'jonkvrouwe':

Gratis Coca-Cola Zero

Probeer nu gratis Coca-Cola Zero 1,5L! Wat moet je doen? Koop het product, bewaar de kassabon en vraag hier je aankoopbedrag retour.
En dus niet bij de Jumbo kopen, maar elders.

ha
door halex - Mar 14, 2016 om 17:37
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Patstelling? Nee hoor, u bent gewoon ordinair beroofd van € 1,90. Dit hebt u niet te accepteren!
Als ik u was ging ik terug naar de supermarkt, pakte een nieuwe fles coca cola zero en nam die zonder te betalen mee naar huis.
Uw kassabon van de vorige keer geeft u af aan de kassière, zodat de supermarkt zelf uw aankoopbedrag terug kan vragen.
Dat zal ze leren, de vlegels!

Jo
door Jonkvrouwe dr. mr. Claudia PhD MSc - Mar 14, 2016 om 20:27
10 Antwoorden / 1 Vragen

Gratis Coke Zero proberen gaf bij mij de indruk dat er via Facebook moest worden ingelogd danwel zich darvoor aanmelden.

Die vermeende registratie van 'Facebook' bleek achteraf geen registratie voor 'Facebook' te zijn. Registratie van gegevens op CocaCola. De kassabon moest gescand worden en aangeven op de site wat het aankoopbedrag is en het totaalbedrag van uw aankopen. Die € 1,90 is gedeclareerd.

Het bleek een storm in een glas water te zijn geweest.

Wat mij betreft kan de deze vraag worden gesloten.

diumenge
door diumenge Mar 14, 2016 om 23:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kneus.

costnix
door costnix Mar 15, 2016 om 02:04
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@dimenge: :-D

Cookies
door Cookies Mar 15, 2016 om 11:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@1953: hoe vaak hebben we hier al niet gezegd, dat je SLECHT leest??!! Ook nu weer het geval dus en een bedrijf daardoor maar even betichten van misleiding!!! Gelukkig krijg je je 1,90 straks terug. Je moet er niet aan denken om zo'n bedrag mis te lopen.

edrick3
door edrick3 - Mar 15, 2016 om 11:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Het sluiten van de vraag moet je aan de redactie vragen!

En nu maar wachten op de volgende onzin 'vraag'......