Recentelijk ontving ik een brief van Ziggo met de aankondiging dat mijn abonnomentsvorm in de huidige stijl niet meer leverbaar is. Om minimaal het zelfde te behouden moet in vanaf 1 juni 2011 een prijsverhoging van 11 % betalen! Na telefonisch contact met de klantenservice kwam ik niet verder. Ik heb in ieder geval aangegeven dat ik niet akkoord ga met deze verhoging en de automatische afscrijving van de verhoging
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Als het goed is, staat in de brief ook dat je nu binnen 4 weken na dagtekening van die brief van je abonnement af kunt door het op te zeggen. Dan zul je wel een ander abonnement moeten afsluiten.
Ze mogen dit alleen doen als ze jou het recht geven op ontbinding. Dit recht hebben ze jou gegeven. Het is heel vervelend, maar de enige opties die je hebt zijn of de overeenkomst ontbinden, of akkoord gaan met de prijsverhoging.
ik zou maar gelijk naar een andere provider overstappen want ziggo is echt helemaal niets, voorbeeldje: mijn moeder wilde graag de regionale zenders zien dus besloot ze de kaart in te vullen voor digitaal kijken, internet en telefonie. ook al heeft ze geen internet ze wilde graag gebruik maken van de voordelige aanbieding van een decoder. helaas is ze vergeten om 1 vakje aan te kruisen met als gevolg dat ze nu alleen de regionale zenders kan zien als ze een decoder aanschaft voor de "normale" prijs en ook al nemen wij contact op met ziggo hier is niets meer aan te veranderen.
Het is mij nog nooit gelukt om bij de klantenservice iets te regelen, meestal werd het alleen maar erger. Zo wil de ik mijn sport-pakket opzeggen. In plaats van de maand opzegtermijn werd dit direct gedaan (hetgeen ik niet wil, omdat ik nog het slot van de usa honkbal wil kijken tot 4 november). Het heeft me verschillende emails, klachten en telefoontjes gekost om het sportpakket weer terug te krijgen. Maar ook werd ik plotseling aangesloten voor Sport 1 (5 euro / maand), hetgeen ik helemaal niet wilde. grote prutsers zijn het bij de klantenservice.
ZIGGO is ´n ratjetoe...Invloed en inspraak als gebruiker is helemaal taboe...Op ´t moment heeft Ziggo ´n gebruikers-klachtenlijst opgesteld... Als klant heb je er natuurlijk niets aan, want klagen bij Ziggo heeft to- taal geen nut...Ook lijsten invullen zal ook niets uitmaken... Tirannen en geldwolven hebben zoveel invloed om de mensen nog meer te koeieneren en uit te buiten....Consumenten kunnen/willen geen vuist meer maken tegen al dat onrecht...
Ziggo is ruimschoots op tijd met het melden van de prijswijziging en geeft gelijktijdig de gelegenheid om het abonnement op te zeggen binnen 4 weken na dagtekening van de brief. Ik heb pasgeleden een brief gekregen over een zenderwijziging en daar staat ook in "mochten bovenstaande zenderwijzigingen voor u reden zijn om uw abonnement te beeindigen, dan kunt u dit tot vier weken na dagtekening van deze brief kosteloos via onze Klantenservice doen."Dat is toch zoals het hoort?
Wat voor pakket heeft u momenteel en wat krijgt u er voor terug na de prijsverhoging?
Zomaar overstappen naar een andere provider zou ik niet doen. Zelf zijn we heel tevreden over Ziggo, bijna nooit problemen en ook het contact met de klantenservice verloopt goed. Wijzigingen worden correct doorgevoerd en teveel berekende bedragen worden keurig op de volgende rekening in mindering gebracht (niet dat dat vaak voorkomt dat ze teveel berekenen). Wij hebben zelf ca een jaar geleden een wijziging in ons pakket doorgevoerd en mijn moeder is ongeveer gelijktijdig overgegaan op digitale televisie en telefonie van ZIggo en alles is goed verlopen.
er gaat bij iedere provider wel eens wat fout ! maar die wild west vere halen van diverse forum leden slaan nergens op ! ik zouw de ze klagers willen zeggen dat ze eerst eens naar zich zelf moeten kijken voor dat ze op het forum komen ! er staan maar ver halen op die helemaal nergens op slaan ! ze hebben de klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt ! het valt mij trouwens ook op dat er op forums veel gebakken lucht ver halen ver kocht worden ! van daar dat ik geen zin meer heb om op deze ver halen te reageren ! reageren op dit schrijven heeft geen zin om dat ik bij mijn standpunt blijf !!
[quote=koekeloer schreef op woensdag 20 okt 2010, 12:49]Het is mij nog nooit gelukt om bij de klantenservice iets te regelen, meestal werd het alleen maar erger. Zo wil de ik mijn sport-pakket opzeggen. In plaats van de maand opzegtermijn werd dit direct gedaan (hetgeen ik niet wil, omdat ik nog het slot van de usa honkbal wil kijken tot 4 november). Het heeft me verschillende emails, klachten en telefoontjes gekost om het sportpakket weer terug te krijgen. Maar ook werd ik plotseling aangesloten voor Sport 1 (5 euro / maand), hetgeen ik helemaal niet wilde. grote prutsers zijn het bij de klantenservice.
Waarom iets wijzigen per telefoon je kunt toch gewoon wijzigen via internet bij Ziggo heb er geen enkel probleem mee en dat zou Moorees ook voor zij moeder kunnen doen. Niet gelijk roepen dat het bij Ziggo een zooitje is je moet wel iets juist invullen en niet bij foutieve opgave de andere de schuld geven zo werkt het nu eenmaal.
Alleen zou ik graag wel eens willen weten of het nu klopt dat wanneer je een Digitaal TV abonnement hebt ( Basispakket , 19,95 ) met een gewone! Digitale ontvanger, je nu alleen "digitaal" kijkt of dat het in Full HD is?.
Ik kom er nl op de website van Ziggo niet echt uit hoe dat nu precies zit, wat ik er van begrijp, kijk je alleen in Full HD, als je het ( hele)!! pakket neemt ( internet ,telefoon en TV ) + een HDD recorder ,( ontvanger ) voor interactieve ontvangst?, wellicht is er iemand op het forum die daar mij wat kan vertellen?.
[quote=nelli schreef op woensdag 20 okt 2010, 13:56]Ben ook niet onverdeeld ontevreden over Ziggo!,
Alleen zou ik graag wel eens willen weten of het nu klopt dat wanneer je een Digitaal TV abonnement hebt ( Basispakket , 19,95 ) met een gewone! Digitale ontvanger, je nu alleen "digitaal" kijkt of dat het in Full HD is?.
Ik kom er nl op de website van Ziggo niet echt uit hoe dat nu precies zit, wat ik er van begrijp, kijk je alleen in Full HD, als je het ( hele)!! pakket neemt ( internet ,telefoon en TV ) + een HDD recorder ,( ontvanger ) voor interactieve ontvangst?, wellicht is er iemand op het forum die daar mij wat kan vertellen?.
Digitale tv is iets anders dan HD-tv. Die laatste is een extra, waar je ook extra voor moet betalen en een apparte HD-decoder voor nodig hebt.
[quote=nelli schreef op woensdag 20 okt 2010, 13:56]Ben ook niet onverdeeld ontevreden over Ziggo!,
Alleen zou ik graag wel eens willen weten of het nu klopt dat wanneer je een Digitaal TV abonnement hebt ( Basispakket , 19,95 ) met een gewone! Digitale ontvanger, je nu alleen "digitaal" kijkt of dat het in Full HD is?.
Ik kom er nl op de website van Ziggo niet echt uit hoe dat nu precies zit, wat ik er van begrijp, kijk je alleen in Full HD, als je het ( hele)!! pakket neemt ( internet ,telefoon en TV ) + een HDD recorder ,( ontvanger ) voor interactieve ontvangst?, wellicht is er iemand op het forum die daar mij wat kan vertellen?.
Nelli,
Misschien heb je iets aan deze link:
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/hdtv/
Kijk vooral bij het wat heb je nodig: een aantal HD zenders zitten in het basispakket, voor meer HD zenders moet je een apart abonnement afsluiten. In ieder geval heb je altijd een HD Ontvanger en een HDTV nodig om programma's in HD kwaliteit te kunnen ontvangen.
qpc, en S Franken, bedankt voor jullie reacties!, ik had zoiets al verwacht ( ben echt een leek in deze ! ), maar ik ben wel zo "teleurgesteld", als denk ik meerdere mensen ( leken ), ( ook om mij heen ), dat terwijl je wel een HD tv hebt, het nog niet helemaal "af " is met een gewoon digitaal ontvangertje ( in mijn geval een Samsung ), om HD te kijken , en ik ben er van overtuigd dat velen met mij , zoals gezegd dit niet echt in de gaten hadden toen ze over stapten op digitaal, ik vind daarom de "voorlichting" van Ziggo te kort schieten, in deze, geef dan duidelijk de scheiding aan tussen digitaal en HD...zodat men als leek het echt snapt!
Ik heb ook ziggo en tot nu toe geen problemen. HD tv ontvangst heb je al met het basis abonement maar dan alleen op Nederland 1,2 en 3 en eurosport. Aan gezien weinig progamma's echt HD zijn opgenomen ( studio sport is wel echt HD)vond ik het nog niet nodig voor een HD abonement voor de andere HD zenders Probleem oplossingen had ik geen probleem met Ziggo, activeren van mijn internet abonement lukte eerst niet dus ziggo opgebeld en de ziggo medewerker heeft mij binnen een korte tijd geholpen met activeren van mijn internet. verbinding en het werkt probleem loos. Toen ik van Vlaardingen naar Capelle ging verhuizen kon zonder problemen van al mijn upc abonementen af komen dus ook daar geen probleem. Bij sommige consumenten komt het op neer dat brieven niet goed gelezen worden, of even weg gelegt worden en als de termijn verstreken is dat men dan pas er achter komen dat men telaat is. Het invullen / bestellen /opzeggen moet je ook in alle rust doen en eerst een paar keer goed door lezen en nakijken wat je hebt ingevuld voor dat je het wegstuurd of verzend, want er zijn genoeg consumenten die dit even gouw doen of onvoldoende de tijd nemen, voorkomt al problemen Telefonische tegen over een ziggo medewerker moet je wel duidelijk zijn, ook zij kunnen geen gedachten lezen. Dus een goede voorbereiding van je klacht is essentieel voordat je contact opneemt, zodat je goed beslagen ter ijs komt, voorkomt allerlei misverstanden, ga eerst nog even na of alle kabels of instellingen goed zijn, of goed staan B.v. ik had een probleem met analoge fm ontvangst en dat bleek te worden veroorzaakt door een heel klein pietepeutirig schakelaartje achter op de signaal verdeler (was mij eerst niet opgevallen), had eerst telefonisch contact opgenomen, voordat ik dit schakelaartje ontdekte, schakelaartje in de goede stand en fm werkte ineens prima. Wat al door andere gezegd is in elke bedrijf worden fouten gemaakt niemand is perfect. Maar ook consumenten maken fouten en dat word door sommige wel eens vergeten en dan toch klagen over ziggo o.a.(ben geen ziggo medewerker voor dat iemand dat gaat denken)
Alleen als iedereen gaat opzeggen na deze verhoging is de kans groot dat ze deze verhoging terug draaien.
Even tijdelijk elders en na 1 jaar met aanbieding terug dus kost het ze veel geld. Als je weet hoeveel reclame kost voor elke nieuwe klant en nog meestal 1e jaar flinke korting ook dus bij vele die jaarlijks overstappen moeten ze als we het massaal zouden doen wel korting geven voor klanten die blijven.
Nu krijgen mensen die jaarlijks wisselen de laagste prijs en kosten het meeste en dit word door vaste klanten die het meeste betalen betaald.
Dus dwing deze eens om aanbiedingen af te schaffen. Elke aanmelding en opzegging is zoveel extra werk en je betaalde hier nauwelijks voor.
Even voor de duidelijkheid, ik heb al ruim 10 jaar hetzelfde pakket van Ziggo (voorheen casema) en heb niet gevraagd om enige verandering van diensten en kosten. Dat de kosten een normale verhoging moeten hebben is geen probleem maar een dienstenpakket dat ik al ruim 10 jaar afneem (overigens ook naar tevredenheid) op deze manier te verhogen vind ik ongepast en ronduit schandalig!
[quote=renavandijk schreef op woensdag 20 okt 2010, 21:06]Even voor de duidelijkheid, ik heb al ruim 10 jaar hetzelfde pakket van Ziggo (voorheen casema) en heb niet gevraagd om enige verandering van diensten en kosten. Dat de kosten een normale verhoging moeten hebben is geen probleem maar een dienstenpakket dat ik al ruim 10 jaar afneem (overigens ook naar tevredenheid) op deze manier te verhogen vind ik ongepast en ronduit schandalig!
Maar welk pakket heb je dan (welke zenders) en wat krijg je ervoor terug na de prijsverhoging?
[quote=renavandijk schreef op woensdag 20 okt 2010, 21:41]Het enige wat ik meer krijg in de nieuwe situatie is 22 MB internet ipv 5 mb internet. Hier zit ik niet op te wachten
Wanneer ik de site van Ziggo er even op nakijk heb je nu het Z1 pakket wat nu 19,95 Euro per maand kost. Klopt dat? Blijft het daarna ook Z1 en wordt de prijsverhoging alleen berekend over de 19,95 Euro? (wat dus neerkomt op 2,20 Euro). 11% is inderdaad fors, 2,20 Euro valt aan de andere kant wel weer mee. Zeker wanneer je veel gebruik maakt van internet is het naar mijn mening de verhoging wel waard. Ik heb natuurlijk geen inzicht in jouw internet gebruik en kan er dus ook geen oordeel over geven of de prijsverhoging het voor jou ook waard is.
Even voor alle duidelijkheid; Het is GEEN verhoging die Ziggo doorvoert in de kosten, maar een wijziging van de pakketten.... Er bestaan nu te veel vormen van abonnementen bij Ziggo, waardoor er (ook bij hun eigen helpdesk) te veel verwarring kan ontstaan en dit administratief gewoon veel meer werk is. Uiteraard houdt meer werk ook in dat er eerder fouten gemaakt worden. Juist om die fouten te verminderen heeft men besloten om het aantal pakketten naar beneden te brengen. Dit houdt dus in dat sommige mensen een paar euro meer gaan betalen, maar daarentegen wel een hogere internetsnelheid krijgen. Wil men dat niet, dan kan men gewoon opzeggen zoals Ziggo dat heeft aangegeven. Dus klagen bij Ziggo heeft geen enkel nut. Het is in dit geval heel simpel, take it or leave it.... Ik ben blij met deze verandering, daar hierdoor de kans op (administratieve) fouten verkleind kan worden, waardoor heel veel mensen minder problemen ondervinden.
Internet 5 MB voor 19,95 euro Telefoon voor 9,95 met gratis bellen naar ziggo abonnees Televisie + Radio voor 16,45
Totaal dus 46,35 euro per maand. in de nieuwe situatie moet ik 51,50 euro per maand gaan betalen, een verhoging van 5,15 euro
Als ik kijk wat ziggo mij aanbied is dat dus alleen een vooruitgang op het internet van 5 MB naar 22 MB en is dit een verhoging van bijna 26 % op mijn internet kosten!
[quote=renavandijk schreef op donderdag 21 okt 2010, 09:26]Ik heb nu 3 losse abonnementen te weten:
Internet 5 MB voor 19,95 euro Telefoon voor 9,95 met gratis bellen naar ziggo abonnees Televisie + Radio voor 16,45
Totaal dus 46,35 euro per maand. in de nieuwe situatie moet ik 51,50 euro per maand gaan betalen, een verhoging van 5,15 euro
Als ik kijk wat ziggo mij aanbied is dat dus alleen een vooruitgang op het internet van 5 MB naar 22 MB en is dit een verhoging van bijna 26 % op mijn internet kosten!
Mvrgr Renavandijk
Dat is inderdaaad veel, meer nog dan je in eerste instantie opgaf.
Gaat het nieuwe pakket en de nieuwe snelheid pas in juni 2011 in, of per direct? Anders zou het misschien de moeite waard zijn om uit te zoeken wat de snelheid van het Alles-in-1 basispakket tegen die tijd is (is nu 2 mb en kost 41,50 Euro).
@ k.kuiper, kpn moet je dat ook wel kunnen aanbieden in je regio. Bovendien is het pakket van kpn erg beperkt. Het is niet voor niets zo goedkoop. Ik ben ook bij Ziggo en hier erg tevreden over. Ook ik ben onlangs overgestapt van een totaalpakket naar alles in één. Er is niets veranderd, ik betaal nog steeds hetzelfde en mijn internet is sneller geworden.
[quote=renavandijk schreef op donderdag 21 okt 2010, 09:26]Ik heb nu 3 losse abonnementen te weten:
Internet 5 MB voor 19,95 euro Telefoon voor 9,95 met gratis bellen naar ziggo abonnees Televisie + Radio voor 16,45
Totaal dus 46,35 euro per maand. in de nieuwe situatie moet ik 51,50 euro per maand gaan betalen, een verhoging van 5,15 euro
Als ik kijk wat ziggo mij aanbied is dat dus alleen een vooruitgang op het internet van 5 MB naar 22 MB en is dit een verhoging van bijna 26 % op mijn internet kosten!
Mvrgr Renavandijk
Nee, dit verhaal gaat niet op.... U betaald nu een basisbedrag van € 16,45 voor ANALOGE tv.... In het alles in een pakket zit ook DIGITALE tv..... Met andere woorden; u betaald € 5,15 voor 17Mbit extra snelheid en digitale tv. En tja, als u dat dan nog niet wilt, dan zou ik overstappen naar een andere provider.
[quote=birdies schreef op donderdag 21 okt 2010, 12:31][quote=stfr schreef op donderdag 21 okt 2010, 11:53]
dit bedrag betaalt iedereen die een TV aansluiting heeft - het is in de plaats gekomen van het kijk- en luistergeld wat men vroeger moest betalen.
Onzin, kijk- en luistergeld wordt sinds een jaar of 10 via de inkomstenbelasting betaald.
Je hebt gelijk, ik haalde 2 dingen door elkaar. Bij Ziggo is het zo dat je voor je standaard TV aansluiting sowieso 16,45 Euro per maand betaald, of je nu analoog of digitaal kijkt.
[quote=renavandijk schreef op donderdag 21 okt 2010, 13:03]Nogmaals, Ik wil niks meer hebben en wil ook niet meer betalen voor iets wat ik niet wil gebruiken.
Dan heb je 2 keuzes:
1. Opzeggen en andere provider zoeken 2. Alles-in-1-basis nemen i.p.v. alles-in-1-plus
Het blijft vreemd, Ziggo bied alle losse pakketten in losse abonnementsvorm gewoon aan op hun website.
Maar ik heb de oplossing gevonden!
Ik heb mijn internet abonnement op naam van mijn vrouw gezet. Zij heeft nu dus voor 19,95 een Z1 pakket met 5 MB en zelf heb ik het basis telefoniepakket voor 9,95 met het TV en Radio pakket voor 16,95.
En nu heeft Ziggo dus de last van dubbele administratie/facturatie kosten en ik de lust van losse pakketten!
.......Zij heeft nu dus voor 19,95 een Z1 pakket met 5 MB......... Alleen een internetaansluiting kan n.l. niet, dan moet je ook het basis t.v. abo betalen. Dus dat zou dan 19,95 + 16,45 worden.
Ik heb hetzelfde aanbod gekregen en krijg tot juni 2011 alles in een plus 51,95 voor de prijs van mijn huidige abonnement daarna kan je alsnog kiezen voor alles in 1 basis 41,95 wat ik dan ook ga doen.Je kan ook telefonie eraf halen dan moeten ze je gewoon Z1 aanbieden voor 19,95.TV is bij ons zowiezo Ziggo.Dan heb je geen vaste telf meer en neem je mobiel.Alle losse abonnementen bieden ze vanaf december niet meer aan,en je krijgt ook de mogelijkheid om op te zeggen dus aan jou de keus. gr van Annajo.
Hallo met ZIGGO. Hallo met mij. Ik heb een alles in één pakket en ik wil gebruik maken van de aanbieding met die recorder (149 €) Jammer meneer, u heeft een alles in een en u krijgt die recorder alleen voor die prijs, als u alles los had en nu over stapt naar Alles in één. Goed ik denk, dan koop ik er zelf wel een via Internet. Zogezegd zo gedaan. Week naderhand: Brief van ZIGGO. Geachte heer *** U heeft nu alles los (!) en als u nú overstapt naar Alles in één, krijgt u de recorder voor 149 € én een snellere Internetverbinding. I.p.v. 45 betaalt u dan wél 51 €....!!!!! Over de zaken goed voor elkaar hebben gesproken... Tjonge...
Ik heb dezelfde brief gekregen maar bij mij gaat het om een prijsverhoging van bijna 13,4 %.
Ik heb nu Televisie Z1, Internet Z2 en telefonie. Dit is volgens Ziggo € 51,35 ware het niet dat ik in 's-Hertogenbosch woon. Daar is de basis aansluiting voor televisie als gevolg van afspraken des tijds bij de verkoop aan Essent momenteel slechts € 10,53. Dat is dus € 5,92 goedkoper dan "landelijk".
Ziggo blijft alle abonnementen die ik heb ook los aanbieden maar je mag ze alleen niet alle drie tegelijk hebben, als dat het geval is mag je uit eindelijke € 6,07 meer gaan betalen voor 22 Mbit ipv 15 Mbit. Voor alle duidelijkheid digitale tv kost, met uitzondering van eventuele extra abonnementen op bepaalde zenderpakketten, niks extra.
Die paar Mbit meer maakt bij echt niks uit, die € 6,07 heb ik daar echt niet voor over.
Hallo ik heb ongeveer dezelfde problemen met ZIGGO ook had ik 3 losse abonnementen tv 10,95 internet 29,95 en telefoon met 9,95 met 5,00 korting dus 4,95 dit zou als alles in1 52,00 toen ik vroeg hoe zij aan dat bedrag kwamen kreeg ik de volgende uitleg tv 16,95 internet 29,95 en telefoon 4,95 totaal 51,85 afgerond 52,00 omdat ook ik in de Bosch woon liet ik weten dat het tarief voor tv 10,95 moest zijn. daar gingen ze ook in mee echter de korting op de telefoonlijn werd ongedaan gemaakt dus blijven de totaal bedragen prakties ongewijzigd.ik ben steeds aan het mailen en schrijven maar fatsoenlijk reageren ho maar. Ziggo heeft een monopolie-positie , maar zou het niet mogelijk moeten zijn dat uit cocurentie overwegingen ook andere aanbieders op de kabel moeten worden toegelaten net als met de telefoon want of je nu belt met kpn tele2 of een andere provider het is dezelfde lijn.
Na heel veel bellen, mailen, schrijven, kopieën van Ziggo brieven aan mij terug sturen naar Ziggo omdat ze niks van de brief af wisten en al het bovenstaande nog een keer had ik het voor elkaar....
Kort na de ingangs datum, kreeg ik een brief dat ze het in Den Bosch toch niet gingen doen. Ik had toen echter al ivm persoonlijke regelingen met Ziggo alles omgezet. Dit heb ik toen direct ongedaan laten maken, dit lukte echter pas 31 december. Onder andere de brief die zij mij gestuurd hadden dat het niet door ging kenden ze zelf niet. Ook ik heb vervolgens het probleem gehad dat de korting op telefoon niet terug kwam. Weer bellen en schrijven en ja eindelijk zou ook dat goed komen, tot ik letterlijk de dag erna gebeld werd door Ziggo. Waarom ik niet Ai1+ ipv losse diensten ik wilde. Weer alles uitgelegd en voorgerekend etc. Toen snapten ze het eindelijk en boden mij Ai1+ met een nagenoeg gelijke korting als ik in Den Bosch op TV heb aan. Ik betaal nu dus zo goed als niks meer voor Ai1+ tov de losse diensten. Deze regeling is zo afgesproken dat aan het eind van het jaar opnieuw gekeken wordt naar de regeling op tv in Den Bosch. De korting nog steeds aanwezig dan ook ik nog steeds de korting op Ai1+.
Ik moet dus wel zeggen dat dit gevecht letterlijk van af begin oktober tot serieus vorige week gevoerd heb. Vorige week was het om nog de laatste credit nota (ten onrechte ingehouden geld) geregeld te krijgen. Als alles mee zit komt dat geld over 2 weken op mijn rekening.
Bij Ziggo vind ik de diensten echt goed, wil absoluut geen UPC / KPN / Tele2 etc maar de administratie / service is om te huilen zo slecht.
Typerend was dat ze letterlijk niks van de door hun zelf gestuurde brieven wisten en dat de credit nota die eind december niet doorgevoerd was omdat de persoon dat toen zelf kon doen... (ik snapte hem ook niet).
bedankt voor uw snelle reactie, maar mij is niet duidelijk wat nu uw abonnements vorm is ales in1+ of heeft men de onderlinge bedragen aangepast? Nu heb ik dus TV Z1 Internet Z1 en Telefonie 10,94 19,95 9,95 totaal 40,84 Dit terwijl ik voorheen telefonie voor 4,95 had en nu ook al vanaf Dec aan hierover aan het bakeleien ben,
Na, aan het eind van de gehele strijd heb ik dus Alles in 1 + met 10% korting waarmee ik een fractie duurder uitben dan voorheen. Wel heb ik dus sneller internet en gratis bellen naar andere Ziggo abonees. De kleine meer prijs vind ik nu te overzien, dit in tegenstelling tot de ruime € 6,00 die ze me eerst wilde laten betalen.
[quote=thony-s schreef op woensdag 6 apr 2011, 12:16]Hallo Roseboom Nu heb ik dus TV Z1 Internet Z1 en Telefonie 10,94 19,95 9,95 totaal 40,84 Dit terwijl ik voorheen telefonie voor 4,95 had en nu ook al vanaf Dec aan hierover aan het bakeleien ben,
Je hebt voor 1,16 euro per maand meer een alles-in-1-basispakket, waarbij de internetsnelheid 2x zo hoog ligt en het gratis bellen is naar andere Ziggo abonnees. N.m.m. heb je nu dus ongunstige abonnementen, zie zie hier, klik
Bovendien krijg je, als je nu overstapt naar een alles-in-1-basispakket (42,- euro) voor 49,- een goede HD decoder.
De grap is dus dat wij in 's-Hertogenbosch ook nog een korting op basis aansluiting hebben. Thony-s betaalt door de waardeloze administratie van Ziggo nu dus € 5,- meer voor hetzelfde als dat hij eigenlijk zou hoeven. Die 1,16 moet dus eigenlijk € 6,16 zijn. Net als ik heeft ook hij dit niet over voor 2 keer zo snel internet.
[quote=rozeboom schreef op donderdag 7 apr 2011, 12:02]@ Birdies,
De grap is dus dat wij in 's-Hertogenbosch ook nog een korting op basis aansluiting hebben. Thony-s betaalt door de waardeloze administratie van Ziggo nu dus € 5,- meer voor hetzelfde als dat hij eigenlijk zou hoeven. Die 1,16 moet dus eigenlijk € 6,16 zijn. Net als ik heeft ook hij dit niet over voor 2 keer zo snel internet.
Ach, je kan het ook anders zien: jullie betalen al vele, vele jaren minder abonnementsgeld dan de overige 90% van de abonnees. Kwestie van: glas half vol of half leeg.
Ik wil hier niet de hele discussie, die ik met Ziggo etc al eens gedaan heb opnieuw gaan voeren dus hou ik het kort.
De korting op analoge tv is een oude afspraak tussen de gemeente en Ziggo (toen Essent). Die korting is nogaltijd geldig voor een ieder in 's-Hertogenbosch die analoge tv afneemt en daarbij eventeel een van de andere diensten, behalve Ai1. Daar zit het nu in. Op het moment dat je alles afneemt had je volgens Ziggo opeens geen recht meer op die korting.
Zodra de korting voor afnemers van alleen analoge tv komt te vervallen heb ik er ook geen bezwaar tegen om mijn korting in te leveren maar anders ook niet.
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone. Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w
...
Lees meer
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de
...
Lees meer
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen. Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde. Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Hallo allemaal, Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen. Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer