Vragen gesteld door: ceeszomers
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Sep 22, 2012 om 19:20
Nabestaanden desk
sns bank
2 weken wachten op een antwoord op de vraag over hoe de zaken te regelen voor de erfgenamen en 4 weken wachten totdat je zaak wordt afgehandeld nadat je verklaring van erfrecht hebt afgegeven Lees meer -
Nov 25, 2011 om 22:35
Een nieuwe gsm gekocht en na een paar dagen later een sms bericht:
" om uw nieuwe ......gsm " beter te laten functioneren is een update verreist;
klik op de "link" om deze update binnen te halen. een paar mbite
wat er niet bij staat is dat deze file ruim een half uur in beslag neemt en je dus een rekening krijgt van euro 300,= van je provider Lees meer -
Feb 15, 2011 om 16:25
Op 11 februarie zou een prograam zijn geweest om 18:16
met daarin het onderwerp uw oude mobieltje is geld waard.
ik heb 2 vragen
waarom kan ik dat op uitzending gemist niet terug zien?
waar kan ik dan gebruik maken van deze mogelijkheid een oud ( door waterschade overleden mobieltje ) voor geld te verkopen? Lees meer -
Feb 10, 2010 om 21:06
Aktie tegemoedkoming geleden schade door sneeuw
maar:
ik heb al 40% korting maar ze willen niets verder doen voor deze grote groep mensen. service is nog steeds waardeloos voor de vaste klanten van de ns. zijn er nog meer mensen die dit vinden mail naar de vara>> kassa hopelijk doen zij er wat mee Lees meer -
Apr 29, 2008 om 21:04
ik wil voor mijn prive gebruik een laptop aanschaffen
e-mails lezen\beantwoorden, internetten ... Lees meer -
Jan 22, 2006 om 11:38
ik heb sinds eind november het pakket van versatel
4mb verbinding en gratis bellen
de internetverbinding of dat 4mb is kan ik niet controlleren maar bellen.....
sinds de hele maand december en tot op vandaag kan ik niet bellen als ik dat wil
als ik de hoorn op neem heb ik meerdere keren geen kiestoon dan wel.
je moet dan de modem rese ... Lees meer
-
Dec 1, 2005 om 11:27
hallo ik heb de indruk dat als je als vaste klant wilt bellen naar de klantenservice dit steeds duurder wordt omdat deze bedrijbven steeds meer gebruik maken van een 0900 nummer voor die klantenservice.
klopt deze indruk?
maar waarom doen deze bedrijven dit willen ze toch rijk worden over de rug van de consument die iets niet snapt in van de dienst van dat bedrijf?
... Lees meer -
Dec 1, 2005 om 11:23
ik krijg de indruk dat steeds meer bedrijven waar je vaste klant bent die klantenservice overgaan op 0900 nummers waar een hoger tarief op staat en die bv vallen buiten de gratis bel nummers naar vaste aansluitingen zoals van tele 2
klopt mijn indruk en waarom doen die bedrijven dat
of is het weer geld slurpen wat die klanten service doen ook voor de vaste klant du ... Lees meer