Vragen gesteld door: don45
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Feb 20, 2017 om 15:24
Al 6 maanden zijn we het klachtenformulier op hun site dat er geen reclame's zijn bezorgd aan het invullen.
soms bellen ze met de mededeling dat ze geen bezorger voor onze straat kunnen vinden.
pure onzin daar ik in die 6 maanden nergens een oproep of vacature voor een bezorger ben tegengekomen.
we lopen hier voor veel geld aanbiedingen mis.
de winkeliers betalen dit bedrijf er ... Lees meer -
Sep 15, 2015 om 11:04
Wie heeft er ook slechte ervaringen met het bedrijf: zakelijktelefonie.nl?
betalingen die veel te laat verwerkt worden door hun en u maar boetes ontvangt ad 33,28.
opzeggingen die gewoon afgekeurd worden.
contracten die maar eigenhandig gewijzigd en verlengd worden.
er worden geen facturen verstuurd (geven ze ook toe) maar er word boete berekend omdat er niet betaald is, hoe ku ... Lees meer -
Jun 30, 2015 om 16:31
Mijn contract bij tele-2 is in juni 2013 ingegaan voor 38.00 euro per maand.
ik wil nu een nw contract afsluiten bij tele-2 maar het systeem van hen zegt dat dat pas kan op 30 sept.
mijn maandtarief hebben ze nu ook naar 47,50 verhoogd.
wat te doen en wat is het probleem bij tele-2.
ik heb nooit te klagen gehad over deze aanbieder en wil er ook wel weer een nw contract met tele ... Lees meer -
Mar 20, 2015 om 11:36
Onlangs werd ik door het ad gebeld voor een proefabn. 5 euro voor 24 nummers.
toen ik vertelde dat ik momenteel van een proefabonnement al gebruik maakte vertelde de medewerkster dat is geen probleem ik kan u aansluitend nog een proefabonnement aanbieden voor 5 euro 24 nummers.
dit ging dan in op 6 maart en dit is per mail door het ad bevestigd.
nou :een week heb ik 2 kranten per da ... Lees meer -
Nov 29, 2014 om 19:18
Norton had ruim 3 maanden geleden een aktie.
bij aankoop van norton 360 voor 69,95 zou je binnen 8 weken 20 euro terug krijgen.
heb ik gekocht en ingestuurd, aanvraag geacepteerd.
maar ruim 3 maanden later heb ik de 20 euro nog steeds niet terug.
mailen met norton baat ook niet, ze reageren gewoon niet.
chatten met norton haalt ook niets uit, ze zijn er met bezig zeggen ze ... Lees meer -
Apr 18, 2014 om 15:32
Onlangs kregen we een brief van de belastingdienst dat onze verhuurder in roermond de inkomsten gegevens heeft opgevraagd bij de belasting en dat ze deze verkregen hebben.
kan dit zomaar.
wat geeft mijn verhuurder het recht hiertoe om dit op te vragen en de belasting om dit zomaar te verstrekken.
andere jaren hebben ze de huur ook zo verhoogd.
of krijgen we eens een huurverlagi ... Lees meer -
Dec 5, 2013 om 10:18
Sbs 6 heeft een actie m.b.t. de dvd box dokter tinus seizoen 2. t.w. de dvd box voor de prijs van 10 euro.
samen met seizoen 1 kosten ze 15 euro plus 1,95 verz kosten. verzending binnen 14 dagen????
besteld op 15 november en op 18 november is het bedrag al afgeschreven. (dat doen ze zeer snel)
maar de dvd's blijven maar uit, na 3 weken nog niets ontvangen.
ook hebben ze een nie ... Lees meer -
Jul 1, 2013 om 15:40
Een tijd geleden kreeg ik een sms van ben dat ze stoppen met prepaid en dat ik mijn tegoed van ca 37 euro maar even voor 28 juni op wil maken.
ik bel niet veel maar nu is het beltegoed weg in de zak van ben (onderdeel van t-mobile)
kan dit zomaar, zo kort van tevoren aangeven dat ben prepaid verdwijnt en binnen 2 maanden is je tegoed van 37 euro verdwenen.
ben verkoopt wel nog ande ... Lees meer -
Jun 6, 2013 om 11:17
Daar ik nog geen wifi modem van ziggo had en mijn router kapot was heb ik van een vriend een wifi modem te leen gekregen.
dit modem is door ziggo op mijn adres geactiveerd.
nu moet het geleende modem terug en ziggo zegt dat ik dan geen modem meer heb en krijg.
het oude modem willen ze niet meer opnieuw activeren en een nw willen ze niet sturen.
modems mogen niet verhandeld word ... Lees meer -
May 8, 2013 om 16:28
Ik heb 3 maanden tele-2 mobiel.
sinds de eerste nota heb ik het probleem dat tele-2 sms stuurt -automatische incasso mislukt- met de keus het bedrag per ideal over te maken.
geen probleem maar ik wil dat er gewoon per autom incasso word betaald.
nu hebben ze van mij een ander rekeningnummer gekregen en nog steeds hetzelfde probleem.
(saldo is steeds ruim voldoende dus daar ligt ... Lees meer