Vragen gesteld door: sabel
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Mar 21, 2023 om 14:40
De vervoerders hebben een nieuwe app glimble om je bustickers mee te boeken als je niet zo vaak met het openbaar vervoer reist. met glimble heb je mindere service en slechtere voorwaarden. als je kijk naar de mogelijke tijden kan je alleen op dat tijdstip reizen. als je bij de vervoerder zelf boekt is het voor de betreffende dag geldig en dus als je vertraging hebt of als je sneller op locatie ben ... Lees meer
-
Feb 2, 2023 om 22:14
Mijn google pixel-6 8 maanden geleden gekocht bij belsimpel heeft ineens een zwart scherm. dus contact gezocht met google omdat belsimpel zegt voor google eerst contact opnemen met google service. dat gedaan. google service zeer behulpzaam en willen het toestel omruilen omdat tijdens het testen die ik heb gedaan bleek dat het scherm niet defect is maar waarschijnlijk de driver ic om dat in de boot ... Lees meer
-
Feb 5, 2021 om 19:00
Via vakantie veilingen een toegang gewonnen voor 2 personen bij een sauna. door covid is de dinsdag niet doorgegaan en heb ik nu een voucher gekregen in de waarde die zij hebben ontvangen voor onze toegang. de waarde is zo laag dat het niet mogelijk is om 1 keer toegang te kopen voor 1 persoon. ik lever dus in op de waarde van de gewonnen veiling. de sauna heeft de vakantieveilingcoupon al geïncas ... Lees meer
-
Jul 12, 2010 om 18:01
Sinds dat mijn oude verzekeringsagent is overgenomen door een nieuwe organisatie hebt ik problemen. nu blijkt dat de nieuwe verzekeringsagent mijn rechtsbijstand heeft ondergebracht bij een gevolmatigde. behalve andere voorwaarden blijkt nu ook dat ik moet wachten totdat het contract afloopt voordat ik van verzekeringsagent kan wisselen. ik heb inmiddels een betrouwbare verzekeringsagent gevonden ... Lees meer
-
Nov 24, 2007 om 00:38
het is via de groothandel gekocht dus die verwijzen conform hun leveringsvoorwaarden naar de producent. het geheel juridisch juist is.
als tomtom niet eens reageerd en het totaal bedrag te klein is voor een juridische procedure blijft je dus steken op een niet goed werkende handsfree kid.
Lees meer -
Nov 23, 2007 om 16:15
ik ben in het bezit van een tomtom go 710. deze heeft een bluetooth handsfree mogelijkheid. na de laatste update naar 6.150 die je automatisch via tomtom home krijgt is het niet meer mogelijk om handsfree te bellen. nou ja het bellen gaat nog wel maar er zit zo'n echo op dat je elke woord zeker 3 keer hoort dus een gesprek voeren is niet mogelijk. bij het terug plaatsen van een back-up doet de ... Lees meer
-
Apr 14, 2007 om 21:42
als internetshopper koop ik regelmatig zaken via internet. dit doe ik alleen bij gerenomeerde bedrijven zoals waarvan bekend is dat zij de zaak niet flessen. maar ik ben nog afhankelijk van een andere partij nl tntpost die het pakketje bij mij zou moeten afleveren. sinds dit jaar is mij al 2 keer iets opmerkelijks gebeurd wat ik graag wil delen met de kassa gemeenschap.
in januari h ... Lees meer