Vragen gesteld door: tomb2006
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Mar 12, 2012 om 15:28
Sinds 2 jaar heb ik een ziektekostenverzekering bij vgz. ik heb al geruimte tijd een oogarts die al jarenlang geen contract meer heeft met vgz. in 2011 werd door vgz elke nota van mijn oogarts vergoed met uitzondering van een deel van de (naar de mening van vgz) te hoge praktijkkosten. dit laatste - een relatief klein bedrag - werd echter steeds door de oogarts kwijtgescholden. tot dusver ging all ... Lees meer
-
May 27, 2011 om 09:59
3 weken geleden kocht ik via belkaart.nl telefoontegoed om (dacht ik) goedkoper te kunnen bellen met het buitenland.
echter, in de 1e week kreeg ik als ik deze kaart gebruikte vaak geen verbinding. als ik dat dan probeerde met een kaart van een ander bedrijf of gewoon zonder kaart was er wel altijd verbinding. na een week kreeg ik met deze kaart helemaal geen verbinding meer, met geen enkel ... Lees meer -
Jan 13, 2011 om 10:32
Begin december kocht ik een desktop pc bij de internetwinkel chear! na 5 crashes in de 1e week stuurde ik op 15/12 de pc conform de chear-voorwaarden retour naar hun bedrijf in den bosch. ook volgens chear!-voorwaarden zou vervolgens uiterlijk na 10 werkdagen het retour bedrag (ca 900 euro) op mijn bankrekening teruggestort worden. echter: eerst was de teruggestuurde pc ruim een week bij chear! zo ... Lees meer
-
Nov 29, 2010 om 11:48
Sinds 3 dagen heb ik geen verbinding meer met internet. ik ben klant bij on line. de helpdesk van on line meldde dat de oorzaak van de lijnstoring buiten mijn huis ligt, waarschijnlijk bij de wijkcentrale. ze gaven daarbij aan dat ze voor het verhelpen van een storing bij ee niet-zakelijke klant 11 dagen als een "redelijke termijn" beschouwen. de gebruiksvoorwaarden noemen die 11 (werk?) dagen in ... Lees meer
-
Jul 8, 2010 om 19:36
Hotelmoment.nl adverteert momenteel met mails om voor 30 euro een hotelkamer te reserveren. eerst moet je de 30 euro betalen, later blijkt in ons geval dat we en bijkomende kosten moeten betalen en dat het gewenste hotel noch een ander hotel op geen enkele van de gewenste data beschikbaar is. men weigert echter de 30 euro te restitueren. geldt hier geen internet-afkoelingsperiode, zoals bij telef ... Lees meer
-
Apr 20, 2009 om 12:50
2 maal een desktop bij dell gekocht en nooit poroblemen gehad met de levertijd en daarom was me ook de waaarchuwing van 2 jaar geleden hier op het forum niet opgevallen , jammer, maar nu is hetw el mis: op 9 april (na een hoop gedoe van hun waarbij ze mijn creditcard niet "herkenden", onzin en 3 dagen daarna rechtgetrokken) een latop besteld, er stond destijds niet sop de site over lange(re) le ... Lees meer
-
Apr 15, 2009 om 17:29
al jaren ben ik klant van de internetprovider online (voorheen: wanadoo en daarna orange). en gebruik van hen het het pakket "adsl-extra" volgens hun site is het tareief hiervoor € 20,0 per maand maar ik betaal al maanden € 23 pero maand. volgens hun zou dat komen omdat in januari 2008 toen dit nieuwe pakket geintroduceerd werd mijn contract bij hen gewoon doorliep en ik dus aan het oude t ... Lees meer
-
Apr 10, 2008 om 15:43
zojuist terug van een verblijf in argentinie`. daar wilde ik mijn visacard gebruiken o geld op te nemen. tot mijn verbazing kon ik daarmee nergens meer opnemen dan 320 arg pesos wat neerkomt op ongeveer 65 euro. vanuit argentinie enkele malen met visa in nederland gemaild. daar meldde men mij dat ik van hun veel meer op zou mogemn nemen maar dat zij volledig afhankelijk zijn van de l ... Lees meer
-
Aug 28, 2006 om 17:41
onlangs verraste de abn-amrobank ons door ons op onze lopende bakrekening rente te berekenen terwijl we op die rekening in die periode nooit rood hadden gestaan. bij onze klacht ... Lees meer
-
Apr 4, 2006 om 09:54
al jarenlang ontvang ik onegevraagde reclame van prime line. ook zond men ooit met het reclame-materiaal ongevraagd een credit card waar ik jarenlang nooit mee iets gedaan heb. tot mijn verbazing werd er echter nu 14,95 euro van mijn bankrekening afgeschreven. primeline gebeld en men meldde mij dat dit vanwege hun kaart was. incasso inmiddels uiteraard teruggedraaid maar ik kan me voorstellen d ... Lees meer