20 mei 2017 Samsung wasmachine gekocht. Deze is 3 x aangemeld bij Samsung met de
Er is 3 x een monteur geweest in Juli augustus en 19 september de laatste keer.
22 september wasmachine doet niets meer
aangemld bij Samsung 25 september.
De monteurs afdeling ging de machine aanmelden voor omruiling of creditering via de leverancier
vandaag 09-10-2017 nog steeds niets van de Samsung zit inmiddels als 17 dagen zonder wasmachine
heb zeker 10 keer gebeld. En als antwoordt geduld zijn er mee bezig.
Ik ben er heel boos over en weet inmiddels niet meer wat ik er mee moet
heb in juli al aangegeven dat ik geen vertrouwen in de wasmachine had omdat deze al zo gauw kapot ging.
Maar de monteur moet de wasmachine eerst afschrijven.
En waar hebt u die ramp gekocht? Want daar moet u klagen.
O.T. Ben, alweer, bang dat daar (weer) geen antwoord op komt. Ook al nieuw. De TS dan.
Coolblue komt de ramp vandaan
zal een maandag ochtend machine wezen
Blijkbaar heeft u hier te maken met Samsung en niet met de leverancier. En die is in verzuim/blijft in gebreke. U heeft dan het recht om te koopovereenkomst te ontbinden en uw geld terug te krijgen. Noem dat bij Samsung en dring aan op een snelle afhandeling. Maar lees eerst dit:
http://www.wetrecht.nl/overeenkomst-ontbinden/
Topantwoord
Je moet dus bij de leverancier zijn met je klacht(en) en niet bij Samsung.
Zeker via een website besteld? (maar dan nog).
Lees hier: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/koopovereenkomst-ontbinden
Lees eens hier: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
De wasmachine is bij Coolblue vandaan. Moet zeggen een snelle levering op zaterdag. Dat was bij de media mark en bcc niet eerder mogelijk als woensdag. Vandaar
ook Coolblue wil helpen maar ook hun moeten altijd toestemming van de Samsung hebben. Voor de omruiling
en ik ben met de Samsung na het eerste defect begonnen omdat ik dan ook eenmonteur van de Samsung zelf kreeg.
Dat was dacht ik het beste.
En waarom geen aeg of mielie. Het mooie extra deurtje was zo handig.
Zij hoeven helemaal geen toestemming van Samsung te hebben voor omruiling. Dus trek Lblue aan hun vestje.
Dat deurtje breekt nogal snel af en heeft weinig toegevoegde waarde.
Alleen de 1e 15 minuten mag je er nog wat bijproppen.
Dit is net zo iets van n tv kopen waar VW op staat
Als Volkswagen AEG over neemt, zou er zomaar Volkswagen op een wasmachine kunnen staan.
Met een STER in de voorruit .
Zet uw klacht op de facebookpagina van Coolblue en op de klachtenkompas. U heeft met Samsung niet van doen, u heeft de overeenkomst met Colblue.
U zult zien dat het helpt ;-)
@zoekster1, verzorg jij daar de chatberichten voor Coolblue dan? U zult zien dat het helpt ;-) ;-))
oké ;-)
@jolanda: welk type samsung wasmachine had je, en wat kostte deze? Als het een samsung uit de budget-lijn was zou ik zeggen vervang hem voor de beko wtv8812bw. Dat is een degelijke wasmachine waar je lang plezier van zal hebben. Echter, als je meer betaald hebt dan de 369 euro die deze mahcine kost, vrag dan eerst goed na of je het resterende bedrag terugkrijgt. vak is dat niet zo. In dat geval zou ik een machine van siemens/bosch uitzoeken in het hogere segment, die overeenkomt met de prijs van je samsung. goedkope bosch/siemens zijn slechter dan beko, iets beter dan samsung.
Hallo
ja ik ga zeker kijken naar een ander merk.
Maar hij was duurder als de Beko de Samsung was 499.
Dan moet je even kijken wat je wilt. Voor 499 euro krijg je geen duitse Bosch/siemens maar een spaanse, die zijn niet erg goed dan ben je met de door mij genoemde beko eigenlijk veel beter af(1600 toeren, koolborstelloze motor en lagerschade komt bij beko erg weinig voor) dat gled niet voor de spaanse versies van bosch/siemens. Aeg is overall niet zo bijzonder meer, lees vel klachten zoals zlefs al lagerproblemen na 2 jaar. Wat ik je in dit geval dus zou aanraden is de beko nemen, en desnoods voor het verschilbedrag een tegoedbon vragen zodat je die aan iets anders bij coolblue kan besteden. Of wat geld bijleggen en een duitse bosch/siemens nemen. Persoonlijk zou ik voor de beko met een tegoedbon voor het restbedrag gaan, maar daarin kan je natuurlijk je eigen afweging maken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Parfum over datum
Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer