jo
door jolanda cornelissen Oct 9, 2017 om 17:32
Huishouden & energie

20 mei 2017 Samsung wasmachine gekocht. Deze is 3 x aangemeld bij Samsung met de

Er is 3 x een monteur geweest in Juli augustus en 19 september de laatste keer.
22 september wasmachine doet niets meer
aangemld bij Samsung 25 september.
De monteurs afdeling ging de machine aanmelden voor omruiling of creditering via de leverancier
vandaag 09-10-2017 nog steeds niets van de Samsung zit inmiddels als 17 dagen zonder wasmachine
heb zeker 10 keer gebeld. En als antwoordt geduld zijn er mee bezig.
Ik ben er heel boos over en weet inmiddels niet meer wat ik er mee moet
heb in juli al aangegeven dat ik geen vertrouwen in de wasmachine had omdat deze al zo gauw kapot ging.
Maar de monteur moet de wasmachine eerst afschrijven.

2563 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 9, 2017 om 17:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En waar hebt u die ramp gekocht? Want daar moet u klagen.

tenormin
door tenormin Oct 9, 2017 om 17:54
16823 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. Ben, alweer, bang dat daar (weer) geen antwoord op komt. Ook al nieuw. De TS dan.

jo
door jolanda cornelissen Oct 11, 2017 om 22:54
1 Antwoorden / 1 Vragen

Coolblue komt de ramp vandaan
zal een maandag ochtend machine wezen

ge
door george321 - Oct 9, 2017 om 17:34
390 Antwoorden / 1 Vragen

Begin eens met e-mail en of post.

boppe1943
door boppe1943 - Oct 9, 2017 om 17:45
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Blijkbaar heeft u hier te maken met Samsung en niet met de leverancier. En die is in verzuim/blijft in gebreke. U heeft dan het recht om te koopovereenkomst te ontbinden en uw geld terug te krijgen. Noem dat bij Samsung en dring aan op een snelle afhandeling. Maar lees eerst dit:
http://www.wetrecht.nl/overeenkomst-ontbinden/

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 9, 2017 om 17:45
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Van Samsung koop je een TV of telefoon geen wasmachine.
Koop een Siemens Bosch AEG Asko of Miele.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Oct 9, 2017 om 18:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je moet dus bij de leverancier zijn met je klacht(en) en niet bij Samsung.

Zeker via een website besteld? (maar dan nog).

Lees hier: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/koopovereenkomst-ontbinden
Lees eens hier: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

jo
door jolanda cornelissen - Oct 9, 2017 om 19:18
1 Antwoorden / 1 Vragen

De wasmachine is bij Coolblue vandaan. Moet zeggen een snelle levering op zaterdag. Dat was bij de media mark en bcc niet eerder mogelijk als woensdag. Vandaar
ook Coolblue wil helpen maar ook hun moeten altijd toestemming van de Samsung hebben. Voor de omruiling
en ik ben met de Samsung na het eerste defect begonnen omdat ik dan ook eenmonteur van de Samsung zelf  kreeg.
Dat was dacht ik het beste.
En waarom geen aeg of mielie. Het mooie extra deurtje was zo handig.

tijger1
door tijger1 Oct 9, 2017 om 19:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zij hoeven helemaal geen toestemming van Samsung te hebben voor omruiling. Dus trek Lblue aan hun vestje.

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 9, 2017 om 20:10
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dat deurtje breekt nogal  snel af en heeft weinig toegevoegde waarde.
Alleen de 1e 15 minuten mag je er nog wat bijproppen.

simon55
door simon55 - Oct 9, 2017 om 19:43
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Dit is net zo iets van n tv kopen waar VW op staat

costnix
door costnix Oct 10, 2017 om 10:58
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als Volkswagen AEG over neemt, zou er zomaar Volkswagen op een wasmachine kunnen staan.

Me
door Mevrouw Opdendijk Oct 10, 2017 om 16:46
9 Antwoorden / Vragen

Met een STER in de voorruit .

zoekster1
door zoekster1 - Oct 10, 2017 om 11:12
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Zet uw klacht op de facebookpagina van Coolblue en op de klachtenkompas. U heeft met Samsung niet van doen, u heeft de overeenkomst met Colblue.
U zult zien dat het helpt ;-)

tenormin
door tenormin Oct 10, 2017 om 14:03
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@zoekster1, verzorg jij daar de chatberichten voor Coolblue dan? U zult zien dat het helpt ;-)  ;-))

zoekster1
door zoekster1 Oct 10, 2017 om 15:30
1583 Antwoorden / 3 Vragen

oké ;-)

di
door dickster - Oct 10, 2017 om 13:34
69 Antwoorden / 2 Vragen

@jolanda: welk type samsung wasmachine had je, en wat kostte deze? Als het een samsung uit de budget-lijn was zou ik zeggen vervang hem voor de beko wtv8812bw. Dat is een degelijke wasmachine waar je lang plezier van zal hebben. Echter, als je meer betaald hebt dan de 369 euro die deze mahcine kost, vrag dan eerst goed na of je het resterende bedrag terugkrijgt. vak is dat niet zo. In dat geval zou ik een machine van siemens/bosch uitzoeken in het hogere segment, die overeenkomt met de prijs van je samsung. goedkope bosch/siemens zijn slechter dan beko, iets beter dan samsung.

jo
door jolanda cornelissen Oct 11, 2017 om 22:51
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo
ja ik ga zeker kijken naar een ander merk.
Maar hij was duurder als de Beko de Samsung was 499.

di
door dickster Oct 12, 2017 om 15:12
69 Antwoorden / 2 Vragen

Dan moet je even kijken wat je wilt. Voor 499 euro krijg je geen duitse Bosch/siemens maar een spaanse, die zijn niet erg goed dan ben je met de door mij genoemde beko eigenlijk veel beter af(1600 toeren, koolborstelloze motor en lagerschade komt bij beko erg weinig voor) dat gled niet voor de spaanse versies van bosch/siemens. Aeg is overall niet zo bijzonder meer, lees vel klachten zoals zlefs al lagerproblemen na 2 jaar. Wat ik je in dit geval dus zou aanraden is de beko nemen, en desnoods voor het verschilbedrag een tegoedbon vragen zodat je die aan iets anders bij coolblue kan besteden. Of wat geld bijleggen en een duitse bosch/siemens nemen. Persoonlijk zou ik voor de beko met een tegoedbon voor het restbedrag gaan, maar daarin kan je natuurlijk je eigen afweging maken.