ka
door kareltje Mar 14, 2004 om 16:46
Huishouden & energie

Aan alle ESSENT slachtoffers !!!!

Zijn er mensen die hun krachten hebben gebundeld inzake de torenhoge eindafrekeningen van ESSENT ,zo ja,dan zou ik deze graag willen bereiken,via mail of telefoon,met dank voor uw reacties,M Vos,Breda.

975 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ma
door manuela233 - Apr 16, 2004 om 13:02
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

WIj hebben nog geen krachten gebundeld, maar zijn dit wel van plan. U kunt mij eventueel een mailtje sturen op manuela.richards@wanadoo.nl.

Ter info, ook ik kom uit Breda

he
door hendriks_1 - Apr 16, 2004 om 13:02
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik wacht al 4 maanden op een herberekening van Essent.Ook dit was een toren hoge rekening met verschillende foute berekeningen er in.Tot op heden niets meer van Essent vernnomen.Dus is het voorlopig nog afwachten.Het is gewoon verschrikkelijk hoe Essent met zijn klanten om gaat.Ik vraag mijn eigen af als dit nog wel mag in Nederland.???Dit zijn geen fouten meer,maar kwade bedoelingen van Essent.Het wordt hoog tijd dat de regering,en justitie hier tegen op treden.
Groetjes Een benadeelde klant.

ci
door cinneke - Apr 16, 2004 om 13:02
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Graag doe ik met u mee!!! Mailt u me gerust...
vwfreak@home.nl

ca
door cabbar - Apr 16, 2004 om 13:02
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb vanaf april 2003 tot vandaag 166 m3 gas van Essent gebruikt.
Ik heb daarvoor bijna 1000 Euro aan voorschot moeten betalen.
Op mijn vraag om restitutie van ruim 800 Euro kwam het antwoord, dat ik pas terug krijg als ik ook de nog openstaande voorschotnota's ter hoogte van 750 Euro eerst nog moet betalen.
Met andere woorden, ik moet 1700 Euro voorschot betalen voor een verbruik van 166 m3. Dat is 10 Euro per kuub.
Ik hoef geen gas meer van Essent.
Ik boycot Essent.
Ik wil alleen maar mijn geld terug.
Hulp inroepen van de Geschillencommissie is ook een wassen neus.
Voor electriciteit was ik al naar een ander gegaan.
Het gedrag van Essent is buiten alle perken.
Op 1 juli is de gasmarkt vrij. Ik roep iedereen op om Essent te boycotten.
Voor groene electriciteit kan het nu al.
Ga naar een ander.
Laat Essent weten, dat niemand ze nodig heeft.
Dan verdwijnt Essent van de markt.
Boycot Essent.

trancetycoon
door trancetycoon - Apr 16, 2004 om 13:02
29 Antwoorden / 2 Vragen
0

Essent maakt fouten, maar jullie moet niet overdrijven. ga gewoon netjes de problemen oplossen ipv alleen maar boycotten. voorlopig kan een klant toch niet onder hen uit, aangezien altijd de netwerkkosten betaald moet worden.

te
door techneut_1 - Apr 16, 2004 om 13:02
83 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ja beste trancetycoon, "voorlopig kan een klant toch niet onder hen uit" dat zijn inderdaad de favoriete uitspraken van essent. U bestijdt alles wat ik aangeef, maar u past precies bij essent!! dat zeggen ze daar dus ook steeds "voorlopig kan een klant toch niet onder hen uit" Lekker makkelijk he wanneer je zo'n machtpositie hebt. "gewoon betalen anders sluiten we af" Een stelletje ASO's zijn het ik zou niet bij zo'n club infaltielen willen werken. Stel dat bij een sollicitatie je nieuwe werkgever vraagt waar je gewerkt hebt, moet je gaan zeggen dat je bij essent gewerkt hebt. Ben je gelijk kansloos. Want die nieuwe werkgever wil WEL een goede klantenservice!

co
door compubeer - Apr 16, 2004 om 13:02
42 Antwoorden / 23 Vragen
0

Ook klant Essent.Brrrr.Eindafrekening verhuis Aug 03 wel gehad.Jaarafrekening huis 03 wel gehad.In totaal krijg ik € 400 terug.Nog steeds niets gebeurt.Wel nota openstaande rekening €92 omdat we per maand €150 gewoon voldoen.Via postbank.nl.Volgende maand weer geen nota.Betalen toch €150.Belt of emailt men erover krijgt software hun program schuld.Ook elk jaar doorgave alle meterstanden.Bericht essent retour,is niet meer nodig,zij werken nu voortaan met gemiddelden.Toch blijf ikzelf vasthouden aan mijn doorgegeven standen.Bellen naar hun is verloren tijd en emails worden mondjesmaat beantwoord.En dan nog niet altijd over correcte onderwerp.Ook ik zie essent niet zitten,maar wil wachten na hype overgang particulier ivm prijzen concurenten.Dan kunnen we eventuele verschillen hopelijk duidelijker zien en op reageren.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer