Ge
door Gerrie Kruse Nov 30, 2022 om 12:04
Huishouden & energie

Aankoop bij Philips

Goede middag
Ik had een airfryer bij Philips besteld en betaald. Werd bedankt voor de bestelling en de volgende dag werd alles geannuleerd en mijn geld terug gestort, de reden was niet voorradig. Nu belde ik weet en was hij er wel maar 60 euro duurder mag dat.
Vriendelijke groeten Gerrie Kruse
[edit redactie - verwijderen persoonsgegevens]

1604 9 Rapporteer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Nov 30, 2022 om 12:07
2008 Antwoorden / Vragen

Daar zijn wel wat kritische kanttekeningen bij te maken maar in de praktijk zal je er weinig tegenin kunnen brengen.

ne
door neodutchio - Nov 30, 2022 om 12:15
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Van vandaag op morgen €60 duurder lijkt mij sterk. Gaat het om exact hetzelfde type?

mahadma
door mahadma - Nov 30, 2022 om 12:19
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Als serie 1 is uitverkocht, dan komt serie 2 in beeld. Die serie kan door de gestegen energieprijzen enz. "Zomaar" duurder zijn geworden. Ook de grondstoffen kunnen in prijs gestegen zijn. Ergo, kijk eens op internet of er een betrouwbaar adres met een betere prijs te vinden is.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 30, 2022 om 12:34
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Dat is schemerig indien het wel exact dezelfde type airfryer is dus ook typenummer.
M.i. mag het niet maar indien u er iets tegen zou willen doen is procederen het ultime en dat zal u dan ook geld kosten.
Wat u wel kunt doen is https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer en u kunt uw klacht ook neerleggen bij www.klachtenkompas.nl waar men de vraag bij Philips neerlegt. Indien u geen lid bent krijgt u daar geen juridische hulp (van de Consumentenbond)

Van belang is als gezegd: is het hetzelfde type /typenumme .

Aangezien u uw persoonlijke gegevens nog niet heeft gewijzigd en ik mij niet kan voorstellen dat u op ongewenste telefoontjes etc. zit te wachten (ook mensen die er misbruik van maken kunnen dit lezen aangezien het een openbaar forum is) zal ik de redactie erop attenderen.

gerbera
door gerbera - Nov 30, 2022 om 14:32
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Kunt u de typenummers van beide ff doorgeven, ik zie bv de HD 9252/90 compakt waarbij staat "tijdelijk niet op voorraad", en de HD 9270/90R XL die € 60 duurder is.

1paul
door 1paul - Nov 30, 2022 om 15:56
3101 Antwoorden / 0 Vragen

nee dit mag niet, op het moment dat de betaling is geaccepteerd is er een overeenkomst tot stand gekomen, als er duidelijk is dat de prijs een duidelijke foute was dan mag het wel.

hereistom
door hereistom - Dec 4, 2022 om 13:58
729 Antwoorden / 1 Vragen

Een beetje mosterd na de maaltijd, maar ons advies koop geen Philips maar een Princess Aerofryer, deze zijn een stuk goedkoper, werken ook nog eens beter en veel makkelijker schoon te maken.

justmeagain
door justmeagain Dec 4, 2022 om 23:35
623 Antwoorden / 8 Vragen

U wint vandaag een prijs voor de beste grap.

1paul
door 1paul Dec 5, 2022 om 09:23
3101 Antwoorden / 0 Vragen

EN de prijs is????

gerbera
door gerbera Dec 5, 2022 om 13:13
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Och zo kan ik nog wel een aantal merken noemen maar helaas voor u noemt u nou net niet het beste cq betere merk. Redelijke ervaring met Princess maar de naam is luxer dan het artikel met vaak een beperkte levensduur.

panter22
door panter22 Dec 8, 2022 om 06:10
6599 Antwoorden / Vragen

Koop helemaal niet zo'n apparaat. Veel gezonder om die vette rommel niet te eten. En je bent een stuk goedkoper uit.

hereistom
door hereistom - Dec 5, 2022 om 13:44
729 Antwoorden / 1 Vragen

Kopen jullie toch lekker een dure Philips die na paar jaar al kapot gaat en niet schoon te krijgen is.
Wij en veel mensen om ons heen zijn al jaren zeer tevreden met onze Princess Aerofryer.