DJ
door DJJ6 Jul 16, 2018 om 14:23
Huishouden & energie

Badkamer Brugman probleem

Slechte service, géén kennis in huis, alleen maar verdienen willen ze en vervolgens de klant in de kou laten staan. Alles wat er fout kon gaan.. ging ook fout, géén oplossingen!! Niet voor niks staat deze pagina en het internet vol met negatieve reacties. Deze ervaringen zijn inmiddels ook bij mij helaas bevestigd en heb enorme spijt dat ik mijn badkamer bij Brugman heb uitbesteed! Zit nu met slecht afgewerkte badkamer en daar moet ik het dus mee doen!

Helaas moet ik, net zoals veel gedupeerde voor mij, het nu ook zeggen:

GA NIET IN ZEE MET BRUGMAN KEUKENS & BADKAMER!!

1702 10 Rapporteer

pe
door peentjes - Jul 16, 2018 om 14:30
421 Antwoorden / 0 Vragen

U geeft zodanig weinig informatie - behalve dat u ontevreden bent - dat een reactie onmogelijk is. Als niemand kan beoordelen waarom u Brugman hier compleet afkraakt, waarom zet u uw klacht hier dan neer? Jammer.

ne
door neodutchio - Jul 16, 2018 om 14:57
5151 Antwoorden / 12 Vragen

Beetje raar als u bij een bedrijf gaat kopen waar u enkel en alleen negatieve reacties van kan vinden.
Wilt u ook hulp hier, of alleen uw gal spuwen? Het eerste kan u krijgen als u wat meer info geeft, het tweede zijn andere plekken voor.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 16, 2018 om 15:00
7188 Antwoorden / 3 Vragen

U hebt uw klacht gedeponeerd op klacht.nl
Hopelijk komt er spoedig een oplossing.

tenormin
door tenormin - Jul 16, 2018 om 15:07
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Eens met @peentjes en @neodutchio. Waarom daar dan in hemelsnaam een badkamer kopen als u al wist van alle slechte recensies? Dit is trouwens niet de Kassa site klaag maar raak maar Vraag & Beantwoord.

tijger1
door tijger1 Jul 16, 2018 om 15:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zij hebben een badkamer gekocht.

tenormin
door tenormin Jul 16, 2018 om 15:24
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Heb het gerectificeerd. Brugman en keuken is zo op mijn hard disc dat ik over de badkamer 'heen liep'.

marita5
door marita5 - Jul 16, 2018 om 15:29
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Djj6 ,

U heeft overal dezelfde klacht gemeld , zoals klacht.nl / klachtenkompas / en trustpilot , zonder enige vermelding wat het probleem is .

aurora1
door aurora1 - Jul 16, 2018 om 15:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En....wat is het probleem precies?
Of wilt u prblemen wegens smaad en laster? Dan heeft u pas echt een probleem.
Wat u nu doet is welwillende mensen lastig vallen met schelden.
Ik heb overigens geen badkamer nodig.
En gelukkig kan ik ook teksten in normaal letterformaat lezen en zonder overbodige en irritante leestekens.

gerbera
door gerbera - Jul 16, 2018 om 16:09
7364 Antwoorden / 14 Vragen

GA NIET IN ZEE MET BRUGMAN KEUKENS & BADKAMER!!

Hoezo organiseerd deze dan ook Cruises?

Maar wat is er dan allemaal misgegaan?

Gerry1969
door Gerry1969 Jul 17, 2018 om 00:44
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ha ha ha,  heerlijk scherp.  ;-)

pino123
door pino123 - Jul 16, 2018 om 16:14
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien voorafgaande aan de bestelling eens dit soort pagina's afgaan. Achteraf is te laat in dit geval.

marita5
door marita5 - Jul 16, 2018 om 23:26
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@Djj6 ,

Badkamer Brugman probleem

Bij u is geen sprake van praten als brugman , we weten nog altijd niet waarom u ontevreden bent , behalve een slecht afgewerkte badkamer ..

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 17, 2018 om 16:12
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Wat is uw vraag? Als u er een vraag van zou maken zou ik u verwijzen naar het wettelijk gerelde aangaande consumenrechten bij aankoop BW boek 7).
Als, zoals u zegt er meer gedupeerden zijn, dan verenig de 'krachten' en procedeer.