Ti
door Timon80 Sep 8, 2016 om 20:13
Huishouden & energie

Barst in schenkkan blender

Ik heb onlangs een princess blender gekregen. 
Ik kwam er nadat ik hem de laatste keer gebruik had achter dat er een barst in de glazen schenkkan zat.
Ik heb gelijk Princess een mail hierover gestuurd.
Ze zeiden dat glasschade niet onder de garantie valt en dat ik maar een nieuwe glazen schenkkan moest bestellen t.w.v. 11,95.

Mijn vraag is, heb ik nog ergens recht op als zoiets uit het niets kapot gaat???

2216 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Johkwe
door Johkwe - Sep 8, 2016 om 20:23
44 Antwoorden / Vragen
0

Ik denk dat prinsess gelijk heeft want een fabrieksfout is niet te bewijzen.
U zou er zelf ook te roekeloos mee omgegaan kunnen zijn. 
Het zal waarschijnlijk ook wel in de voorwaarden staan waar u het kunt nalezen.

zoekster1
door zoekster1 - Sep 8, 2016 om 20:32
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Als u al wat voor elkaar wilt proberen te krijgen, zult u bij de verkoper moeten aankloppen en niet bij Princess. Dus overleg met de verkoper. Als hij u gelooft dan zal die een gratis vervanger voor u moeten regelen.

sonjaatje
door sonjaatje - Sep 8, 2016 om 20:46
1961 Antwoorden / 1 Vragen
0

Glas valt nooit onder garantie, wat ook wel logisch is want dat kun je zelf makkelijk slopen.
Gevalletje pech.

diumenge
door diumenge - Sep 8, 2016 om 20:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Wellicht te koude of te hete vloeistof gebruikt? Princess is natuurlijk maar van matige kwaliteit, dus dat zullen de schenkkannen ook wel zijn.

gerbera
door gerbera - Sep 9, 2016 om 11:27
7359 Antwoorden / 14 Vragen
0

Tja glas is breekbaar dus een klein tikkie is al voldoende om er een barst in te krijgen. Is dus begrijpelijk dat dit niet onder de garantie valt. Zou zeggen, tijdelijk, een plakkertje er overheen en u ziet er geen "barst" meer van en gewoon een nieuwe bestellen. Tenzij de verkoper meegaand is zoals al geschreven.

edrick3
door edrick3 - Sep 9, 2016 om 11:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Ze zeiden dat glasschade niet onder de garantie valt

Uiteraard niet. Het zou wat anders zijn als je hem nieuw uit de doos haalt en de kan zou kapot zijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer