fr
door frieda kuijpers Feb 26, 2013 om 16:17
Huishouden & energie

Belbus

Ik zou graag gebruik willen maken van de gelegenheid om een klacht in te dienen betreft een heel slechte ervaring met een bedrijf dat een bad heeft geleverd bij onze dochter in Amsterdam , waar bij het uitpakken bleek dat er drie scheuren inzaten. Ondanks de garantie ( het was een nieuw bad) willen zij het niet vergoeden en zou zij een weer een nieuw bad moeten kopen met 50% korting!! Belachelijk! Ik heb twee dagen gebeld op verzoek van onze dochter , die al zoveel tegenslagen had gehad waardoor zij niet in staat was dit af te handelen,en steeds waren zij in bespreking. Nadat ik ze uiteindelijk had gesproken, bleken zij niet in staat te zjn dit normaal en goed op te lossen. Ik hoop dat wij van uw hulp gebruik kunnen maken , want de belbus doet wonderen.Ik hoop van u een bericht te ontvangen en zal dan deze zaak u in details uitleggen.
met vriendelijke groet,
een bezorgde moeder
Frieda Kuijpers, e-mail:

12710 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 26, 2013 om 16:24
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Als u links onder van dit blad de functie contact aan klikt kan dit daar verder vragen voor eventueel de belbus.

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2013 om 16:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo frieda kuijpers,

Je zit nu op een openbaar forum.
Heb de redactie gevraagd je mailadres te verwijderen (spam!!)

Voor de Belbus:

Hebt u ook het gevoel dat u in úw recht staat, maar dat niet wordt toegegeven? Schrijf naar Postbus 3000, 1200 CS in Hilversum. Of mail naar belbus(at)vara.nl

Suc6

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2013 om 16:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Vraag de redactie uw mail adres te verwijderen.

zoekster
door zoekster - Feb 26, 2013 om 19:54
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Het is prima de belbus aan te schrijven, maar u moet zich wel realiseren dat er heel veel verzoeken komen voor de belbus. Het zou mooi zijn als uw dochter de gelukkige was, maar reken daar maar niet te veel op.

Wat u tevens kunt doen, is verwijzen naar deze site via een email naar het bedrijf. Gewoonlijk zou ik zeggen, stuur eerst een aangetekende brief, maar ik geloof niet dat dit een bedrijf is dat daar gevoelig voor zal zijn.
Vraag anders Sanitair Totaal hier te reageren op de klacht. Dan gaan wij er wel mee aan de slag.

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2013 om 20:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nou dat is snel. Probleem opgelost zelfs nog zonder de bus.

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2013 om 20:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@frieda kuijpers,

En nu maar hopen dat het inderdaad naar tevredenheid wordt opgelost.

Met vr.gr

freya
door freya - Feb 26, 2013 om 20:23
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

@frieda kuijpers:

Lijkt het je niet verstandig om eerst eens af te wachten of de gemaakte 'afspraak' ook wordt nagekomen? Maar al te vaak beloven bedrijven véél, maar gebeurt er vervolgens weinig......

Maar als het nieuwe bad geleverd is (en door jullie is 'goed' bevonden), dan horen we dat uiteraard graag. ;-)

Freya

diumenge
door diumenge - Feb 26, 2013 om 20:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 16:26]...

Voor de Belbus:

Hebt u ook het gevoel dat u in úw recht staat, maar dat niet wordt toegegeven? Schrijf naar Postbus 3000, 1200 CS in Hilversum. Of mail naar belbus(at)vara.nl

Suc6Blijf grappig dat je voor de belbus niet kan bellen...

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2013 om 20:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op dinsdag 26 feb 2013, 20:26][quote=edrick3 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 16:26]...

Voor de Belbus:

Hebt u ook het gevoel dat u in úw recht staat, maar dat niet wordt toegegeven? Schrijf naar Postbus 3000, 1200 CS in Hilversum. Of mail naar belbus(at)vara.nl

Suc6Blijf grappig dat je voor de belbus niet kan bellen...

OT
LOL

fr
door frieda kuijpers - Feb 28, 2013 om 12:05
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Geachte belbus,

Naar aanleiding van mijn bij u plaatste klacht van vandaag wil ik graag het volgende mededelen.
Na mijn geplaatste klacht, heb ik een telefoontje ontvangen van de directie met een excuus en de mededeling dat deze klacht tot volle tevredenheid zal worden opgelost.
Dus zou ik deze geplaatste klacht graag als niet gezonden beschouwen, daar het nu gelukkig goed wordt afgewikkeld.

Hartelijk dank voor de door u getoonde aandacht,

met vriendelijke groet,

Frieda Kuijpers

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ro
roekiah - Apr 16, 2024 om 21:08
Geldzaken & recht

Is er recht op een erfenis

Hebben wij recht op een erfenis van onze neef

Wij hadden een neef, hij is 5 jaar geleden overleden, mijn neef is niet gehuwd en was enig kind, hij heeft verder geen kinderen, en is vrijgezel. Ik ben een nicht van hem, met nog vele neven en nichten. Hij had jammer genoeg geen testament, dat had hij wel gewild, maar helaas overleed mijn neef nog voordat hij een testament wilde samen ste ... Lees meer

wi
witteke - Apr 9, 2024 om 14:29
Computers & telefonie
Samsun galaxy tab s 2

Samsun galaxy tab s 2

Ik heb 2 van deze tablets,en ben er zo enorm tevreden over,echter,niet alle apps werken hier nog op,sins ongeveer 2 weken werkt tijdschrift.nl daar niet meer op
Rest van de apps doet het nog wel
Al contact met hun gehad,maar daar kom ik ook niet verder mee,het zou aan mijn provider liggen,maar dat klopt dus niet,want op een andere teblet werkt het wel

Ze hebben voor minder goe ... Lees meer

Fi
Fiori - Apr 12, 2024 om 22:05
Winkels & webshops
Opgelicht door woneninterieur.nl... heeft iemand zijn geld wel teruggekregen?

Opgelicht door woneninterieur.nl... heeft iemand zijn geld wel teruggekregen?

Na een tijd hard gespaard te hebben was het zover: op 12 januari 2024 bestelden we onze 4 nieuwe Fiori eetkamerstoelen. Onze bestelling (met nummer 5354, dat we inmiddels uit ons hoofd kennen) had een verwachte levertijd van 3 weken, maar we hoorden echter nooit iets over een leveringsdatum. Daarom zelf meerdere keren gemaild (bellen lukte niet), waarbij elke keer een vage leverperiode werd genoem ... Lees meer