fr
door frieda kuijpers Feb 26, 2013 om 16:17
Huishouden & energie

Belbus

Ik zou graag gebruik willen maken van de gelegenheid om een klacht in te dienen betreft een heel slechte ervaring met een bedrijf dat een bad heeft geleverd bij onze dochter in Amsterdam , waar bij het uitpakken bleek dat er drie scheuren inzaten. Ondanks de garantie ( het was een nieuw bad) willen zij het niet vergoeden en zou zij een weer een nieuw bad moeten kopen met 50% korting!! Belachelijk! Ik heb twee dagen gebeld op verzoek van onze dochter , die al zoveel tegenslagen had gehad waardoor zij niet in staat was dit af te handelen,en steeds waren zij in bespreking. Nadat ik ze uiteindelijk had gesproken, bleken zij niet in staat te zjn dit normaal en goed op te lossen. Ik hoop dat wij van uw hulp gebruik kunnen maken , want de belbus doet wonderen.Ik hoop van u een bericht te ontvangen en zal dan deze zaak u in details uitleggen.
met vriendelijke groet,
een bezorgde moeder
Frieda Kuijpers, e-mail:

12710 10 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Feb 26, 2013 om 16:24
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u links onder van dit blad de functie contact aan klikt kan dit daar verder vragen voor eventueel de belbus.

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2013 om 16:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo frieda kuijpers,

Je zit nu op een openbaar forum.
Heb de redactie gevraagd je mailadres te verwijderen (spam!!)

Voor de Belbus:

Hebt u ook het gevoel dat u in úw recht staat, maar dat niet wordt toegegeven? Schrijf naar Postbus 3000, 1200 CS in Hilversum. Of mail naar belbus(at)vara.nl

Suc6

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2013 om 16:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vraag de redactie uw mail adres te verwijderen.

zoekster
door zoekster - Feb 26, 2013 om 19:54
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het is prima de belbus aan te schrijven, maar u moet zich wel realiseren dat er heel veel verzoeken komen voor de belbus. Het zou mooi zijn als uw dochter de gelukkige was, maar reken daar maar niet te veel op.

Wat u tevens kunt doen, is verwijzen naar deze site via een email naar het bedrijf. Gewoonlijk zou ik zeggen, stuur eerst een aangetekende brief, maar ik geloof niet dat dit een bedrijf is dat daar gevoelig voor zal zijn.
Vraag anders Sanitair Totaal hier te reageren op de klacht. Dan gaan wij er wel mee aan de slag.

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2013 om 20:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou dat is snel. Probleem opgelost zelfs nog zonder de bus.

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2013 om 20:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@frieda kuijpers,

En nu maar hopen dat het inderdaad naar tevredenheid wordt opgelost.

Met vr.gr

freya
door freya - Feb 26, 2013 om 20:23
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@frieda kuijpers:

Lijkt het je niet verstandig om eerst eens af te wachten of de gemaakte 'afspraak' ook wordt nagekomen? Maar al te vaak beloven bedrijven véél, maar gebeurt er vervolgens weinig......

Maar als het nieuwe bad geleverd is (en door jullie is 'goed' bevonden), dan horen we dat uiteraard graag. ;-)

Freya

diumenge
door diumenge - Feb 26, 2013 om 20:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 16:26]...

Voor de Belbus:

Hebt u ook het gevoel dat u in úw recht staat, maar dat niet wordt toegegeven? Schrijf naar Postbus 3000, 1200 CS in Hilversum. Of mail naar belbus(at)vara.nl

Suc6Blijf grappig dat je voor de belbus niet kan bellen...

edrick3
door edrick3 - Feb 26, 2013 om 20:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=diumenge schreef op dinsdag 26 feb 2013, 20:26][quote=edrick3 schreef op dinsdag 26 feb 2013, 16:26]...

Voor de Belbus:

Hebt u ook het gevoel dat u in úw recht staat, maar dat niet wordt toegegeven? Schrijf naar Postbus 3000, 1200 CS in Hilversum. Of mail naar belbus(at)vara.nl

Suc6Blijf grappig dat je voor de belbus niet kan bellen...

OT
LOL

fr
door frieda kuijpers - Feb 28, 2013 om 12:05
1 Antwoorden / 1 Vragen

Geachte belbus,

Naar aanleiding van mijn bij u plaatste klacht van vandaag wil ik graag het volgende mededelen.
Na mijn geplaatste klacht, heb ik een telefoontje ontvangen van de directie met een excuus en de mededeling dat deze klacht tot volle tevredenheid zal worden opgelost.
Dus zou ik deze geplaatste klacht graag als niet gezonden beschouwen, daar het nu gelukkig goed wordt afgewikkeld.

Hartelijk dank voor de door u getoonde aandacht,

met vriendelijke groet,

Frieda Kuijpers