a.
door a.Meijerink-Hesse Oct 23, 2017 om 11:20
Huishouden & energie

Beschadigd eiken parket vloer

Ik ben al een jaar aan het bellen maillen met Bebo parketvloer uit Vriezenveen.Ook ons assurantie Kor Juistenga van Bosma en Schuur uit Sappemeer heeft meerdere mailen gestuurd maar we komen niet verder.
Er is een plank niet goed ingekomen  en staat omhoog en  nu zijn er scheurtjes in het hout gekomen omdat het niet vlak ligt en dus beschadigd..
Ze geven wel een datum op wanneer ze komen en dit is meerdere keren gebeurd maar nog steeds niemand gezien.
De heer Juistenga wist dat afgelopen vrijdag  20 oktober weer een afspraak was gemaakt om  dit te herstellen, s morgens om half acht maar   weer niemand gezie
Hij heeft direkt nog weer kontakt gehad met Bebo maar nu weer een andere dag.
Ik zou heel graag dat dit opgelost kon worden .Het gaat wel om een bedrag van 4000.00 euro.
Bovendien moest natuurlijk de hele kamer leeg en daar hebben we ook men sen voor ingehuurd destijds en wij zijn een klein weekje in een huisje geweest daarvoor.
Graag hoor ik hier van.
[edit-redactie]

1446 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Oct 23, 2017 om 13:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of de Consumentenbond kan helpen, of de Belbus. Anders uw rechtsbijstand achter de vodden zitten. Kijken of er een klachten procedure is. Ze in gebreke stellen etc.

marita5
door marita5 - Oct 23, 2017 om 14:00
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo A Meijerink - Hesse ,

Zijn nergens bij aangesloten , plaats uw klacht op FB / of Twitter .

boppe1943
door boppe1943 - Oct 23, 2017 om 16:24
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Klik op de link voor een voorbeeldbrief aan Bebo.

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product

en voeg eraan toe dat er meerdere keren een belofte is gedaan dat er iemand zou komen om de klacht te verhelpen, maar dat Bebo ook daarin keer op keer in gebreke is gebleven.