cb
door cboddeman Aug 2, 2019 om 22:10
Huishouden & energie

Boxspring bij beddenplein

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil een boxspring kopen bij beddenplein.nl.
Alleen weet ik niet of het betrouwbaar is en of de producten van goede kwaliteit zijn.
Ik heb heel veel recensies gelezen, maar blijf twijfelen.
Hebben jullie hier enige ervaring mee?

Ik hoor graag van u.

Groet Chris

31432 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 2, 2019 om 22:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een boxspring via internet? Waarom gaat u niet gewoon naar een winkel. Ikea bijvoorbeeld. Of Beterbed.

tenormin
door tenormin - Aug 2, 2019 om 22:16
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Geen ervaring mee. De reviews zijn fantastich maar op klacht.nl zijn er heel veel mensen die niet tevreden zijn. Dus kan u niet adviseren. Is het geen beter idee naar een stenen winkel te gaan voor U? Heeft u een directe benadering mocht het niet okay zijn.

costnix
door costnix Aug 2, 2019 om 22:30
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Daar zijn wel uitzonderingen op.

tenormin
door tenormin Aug 2, 2019 om 22:38
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Vertel @costnix, wat de uitzonderingen zijn. Geen idee waar je op doelt.

ne
door neodutchio - Aug 2, 2019 om 23:05
5148 Antwoorden / 12 Vragen

En hoe weet u welk matras voor u het beste is en wat het beste ligt? Kunt u online gaan proefliggen? Kunt u met de verkoper aan tafel om uw wensen kenbaar te maken? Of wilt u gewoon een lage prijs voor iets waarvan u hoopt dat het wel goed zou zijn?

Online een bed kopen? Voor de caravan kan dat, maar voor thuis waar je bijna 1/3 van je tijd doorbrengt is dat zeker niet aan te raden.

sj
door sjoppy - Aug 3, 2019 om 00:58
129 Antwoorden / Vragen

Op klacht.nl zijn berichten te lezen die u aan het twijfelen zullen houden.
https://www.klacht.nl/beddenplein-nl/

marita5
door marita5 - Aug 3, 2019 om 01:15
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Cboddeman , ''

Bezint eert ge begint , goedkoop is duurkoop
.
Er zijn geen voorwaarden op de site te vinden , moet u apart opzoeken .  Zijn nergens bij aangesloten .
30 dagen slaapgarantie v.a. € 400,-
De site is dezelfde als boxspring - deals.nl , klik op de rode regels

https://www.boxspring-deals.nl/

Levertijden bezorging ,

Kosten
De volledige bezorging boven de 250,- aankoop is altijd geheel gratis. De bezorgers bezorgen tot achter de voordeur. Mocht u willen dat de bezorger mee helpt het bed naar de eerste verdieping te brengen, kunt u dit bij de bezorger aangeven. Dit kost 10,-. Elke verdieping extra brengen wij 5,- voor in rekening. Boxspring-deals.nl !!! kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele schade bij het naar boven brengen van het bed, dit is dus op eigen risico.

De voorwaarden , Art 11 ,

30 dagen slaapgarantie

11.1    Wanneer de klant het product binnen 30 dagen wil terug sturen wanneer deze voldoet aan de slaapgarantie, dient het product in originele verpakking gedemonteerd bij de voordeur klaar te staan.
11.2    De klant dien één dag voordat het product wordt opgehaald te worden foto's te sturen van elk onderdeel van het bed dat klaar staat in originele verpakking.
11.3    De klant heeft éénmalig de kans om het product te laten ophalen. De datum hiervan zal vooraf met de klant besproken worden.
11.4    Beschadigde producten vallen niet onder de slaapgarantie.
11.5    Gratis producten, bij-producten (dekbed, overtrek, hoeslaken etc) en/of Montage- en betalingskosten zullen in mindering worden gebracht op het totaalbedrag dat wordt

https://beddenplein.nl/Webwinkel-Page-1398045/Algemene-voorwaarden.html

panter22
door panter22 - Aug 3, 2019 om 08:26
6599 Antwoorden / Vragen

Een boxspring met 72% korting en het is niet eens opruiming. Van €1299 voor €369. Wat denk je dat je dan koopt?
Dezelfde boxspring die in een andere winkel €1299 kost?
Ga eens proefliggen bij bv Leen Bakker op een boxspring van rond de €369. Dan weet je wat je kunt verwachten.
Je kunt van alles kopen van een plaatje, maar op een bed lig je elke dag, dat moet goed liggen. En dat weet je nu niet.
Wat de ene lekker vind leggen, vindt de ander een huboplank.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 3, 2019 om 09:28
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Bij twijfel hoe dan ook m.i. niet doen. Daarbij adviseer ik u ook om gewoon naar een 'stenen' winkel te gaan waar, als ik reclame uitingen in media volg ook momenteel bij verschillende leveranciers niet onaardige aanbiedeingen zijn van boxsprings.

me
door mein33 - Aug 3, 2019 om 13:02
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik wil een boxspring kopen bij beddenplein.nl.  Alleen weet ik niet of het betrouwbaar is en of de producten van goede kwaliteit zijn.

Als u dat wil, waarom dan hier nog deze vraag gesteld ??
Maar bij twijfel niet inhalen of iets kopen. ;-))

Ga naar een echte winkel, laat u voorlichten over de mogelijkheden en ga proefliggen op een voor u door de verkoper geschikt geachte box-spring.
Belangrijk is ook dat het matras gedeelte geruild mag worden als het niet aan uw verwachting zou voldoen omdat het bij nader inzien bijv. te hard of te zacht is

Een miskoop is sneller gekocht dan dat u er weer vanaf komt en dat geldt zeer zeker voor een bed waar je dagelijks toch zo'n kleine 8 uren op zult doorbrengen.

emku
door emku - Apr 26, 2020 om 11:56
1 Antwoorden / Vragen

Een koudshuim topper van 8cm besteld een tijdje geleden.

Er is nu al twee keer een verkeerde topper geleverd. Beide keren stond op de sticker dat het een 8cm topper is. Echter bij het meten is de topper niet dikker dan 6cm. Koudschuim topper van 8cm is in werkelijkheid maar een topper 4cm tot 6cm!

Ik heb de klantenservice gebeld. Zij hebben aangegeven dat ik bewijs moest sturen(lees fotos) per mail, terwijl ik met hun collega (chauffeur) samen de topper heb gemeten en hij het in zijn verslag heeft opgenomen. Er is blijkbaar wantrouwen bij hun eigen personeel! Bewijs is opgestuurd en nu ben ik aan het wachten op hun reactie.

Reactie:
"de topper is een handgemaakt product wij geven een circa maat aan op de site deze kunnen wat afwijken."

Ik krijg dus geen (nieuwe) 8cm topper. Mensen laat je niet bedonderen! Koop hier niets!

ne
door neodutchio Apr 26, 2020 om 12:13
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Is uw meetgereedschap geijkt? En hoe en waar meet u? Door het stikken kunnen de randen iets platter worden.

lo
door lovewinnie Apr 26, 2020 om 15:26
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u matras in het midden gemeten. Matras was hier bij levering nog geen 10 cm dik ( geen topper ). Zat vacuüm verpakt en opgerold .eenmaal op bed en na dagje rusten was hij ruikt verdubbeld . Hij had gewoon wat rust en lucht nodig . En zelfs dan is hij bij stikranden smaller dan in het midden . Dag zie je bij dik matras natuurlijk beter dan topper

lo
door lovewinnie - Apr 26, 2020 om 15:23
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Een bed moet je niet online kopen. Ga kijken in een winkel. Voel het materiaal ,bekijk stevigheid en koop een bed wat je gezien hebt . Kunt natuurlijk daarna alsnog online zoeken naar zelfde bed maar dan heb je hem wel gezien.
Ons bed koste 2800 euro,gewoon beter bed.  nu bijna 10 jaar oud en nog als nieuw. Matras is het belangrijkst van heel het bed. Deze moet je al helemaal niet online kopen . Kan zelf zijn dat partner ander matras nodig heeft dan jou. Manier van slapen, postuur en gewicht, lichamelijke klachten. Dit alles bepaald mee wat bij jou past .

gerbera
door gerbera - Apr 26, 2020 om 15:50
7361 Antwoorden / 14 Vragen

We zijn al 8 maanden verder, zou Chris inmiddels niet al een ander bed hebben?☺