ty
door tyrell10 Mar 3, 2010 om 14:02
Huishouden & energie

Buckaroo bv st.derdengelden

kan iemand mij vertellen. wat buckaroo bv (st derdengelden) pay and play inhoudt?
Zit de administratie van iemand door te bladeren en kom steeds weer dit tegen a50 euro soms twee maal per dag ? weet niet waar dit van is en heb al op diverse websites gekeken maar wordt er niet niet veel wijzer van , dit blijkt wel een oplichtersbende te zijn , maar weet iemand hier misschien een antwoord op?

92928 15 Rapporteer

druifje01
door druifje01 - Mar 3, 2010 om 14:12
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Kijk op Boockaroo bv - online payment services

sonjaatje
door sonjaatje - Mar 3, 2010 om 14:14
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Het lijkt wel alsof die persoon online games speelt waarvoor betaald moet worden.

magicscanman
door magicscanman - Mar 3, 2010 om 14:15
261 Antwoorden / 0 Vragen

Buckaroo Online Payment Services biedt tegen lage tarieven een complete schaalbare Online Payment Service aan voor zowel de startende Webshop als de Webshop met tienduizenden transacties per maand. Het uitgangspunt van de Buckaroo Online Payment Service is dat vanaf het moment van bestelling alles automatisch (dus zonder tussenkomst van duur personeel) afgehandeld wordt. Met alle mogelijke betaalwijzen zoals creditcards, internetbankieren (iDEAL), online op rekening, online invoicing, eenmalige en doorlopende machtigingen en online termijn-betalingen. Tevens biedt zij een volledige Creditmanagement / incasso-service aan, inclusief aanmaningen, zelf bepaalde aanmaantoeslagen en online gekoppelde integratie met incasso-bureaus. Tenslotte biedt zij tevens een automatische integratie met de financiële administratie. Zodat u zonder omzien en personele kosten het maximale incasseert !.

sonjaatje
door sonjaatje - Mar 3, 2010 om 14:17
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Ja maar wat wordt er dan betaald?

druifje01
door druifje01 - Mar 3, 2010 om 14:29
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Het kan allicht een afspraak tussen degeen voor wie de boekhouding bijgehouden wordt en Bockaroo bv zijn. Dat valt na te vragen.

ma
door masterd - Mar 5, 2010 om 05:28
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op woensdag 3 mrt 2010, 14:17]Ja maar wat wordt er dan betaald?

Achter Buckaroo st. Derdengelden wordt de naam vermeld van het bedrijf waarbij de aankoop is gedaan. Dit kan dus van alles zijn, afhankelijk van de webshop waar je bij besteld.

Mijn advies aan de topic starter: vraag het na bij degene voor wie je de boekhouding naloopt? Lijkt me sneller en duidelijker.

tdehond
door tdehond - Mar 5, 2010 om 08:10
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Buckaroo int gelden voor b.v. online webshops. Ik heb net via Buckaroo voor een besteld product betaald.

"pay and play" het lijkt erop dat degene aan een of ander spel online deelneemt of zich er ooit aangemeld heeft en ongemerkt mee speelt omdat deze niet afgemeld is.

he
door herootje - Mar 5, 2010 om 08:36
2 Antwoorden / 0 Vragen

Met oplichting heeft dit lijkt me niets van doen. Degene om wie het gaat zal toch zelf opdracht geven om bedragen van zijn rekening te incasseren, bijv. via I-deal en dan staat er inderdaad deze geadresseerde op het bankafschrift en met dergelijke frequente afschrijvingen, lijkt het wel om een gokverslaving te gaan. Als u via google op pay and play gokken zoekt vind u snel de sites waarom het gaat.

jo
door jochemf - Mar 15, 2010 om 20:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

nou duurt ff voor je hier wat kan typen, maar buckaroo doet onder andere ook second love, een site waar je als gertrouwde een date kunt vinden.
er zullen een hoop mensen zijn die nu schrikken, en wie weet doet buckaroo meer, bv online games ofzo, maar hoe dan ook s tijd om die persoon s te confronteren.
daarnaast hoop ik dat deze site goed gevonden blijft worden.

ja
door jan3005 - Apr 16, 2011 om 11:36
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=herootje schreef op vrijdag 5 mrt 2010, 08:36]Met oplichting heeft dit lijkt me niets van doen. Degene om wie het gaat zal toch zelf opdracht geven om bedragen van zijn rekening te incasseren, bijv. via I-deal en dan staat er inderdaad deze geadresseerde op het bankafschrift en met dergelijke frequente afschrijvingen, lijkt het wel om een gokverslaving te gaan. Als u via google op pay and play gokken zoekt vind u snel de sites waarom het gaat.

Het lijkt mij wel degelijk om een twijfelachtige organisatie te gaan.
Ik heb een éénmalig abonnement afgesloten op sportpartner.nl
Tot mijn stomme verbazing werd er gisteren opnieuw geïncasseerd.
Ik heb getracht na te kijken op de website wat voor abonnement ik afgesloten had.
Maar dit was niet mogelijk. Ik heb mij toen afgemeld en bij de bank een verzoek tot storneren ingediend. De bank wist mij te vertellen dat ik twee keer een éénmalige incasso had afgegeven terwijl dit niet het geval is.
Ik heb getracht contact met Buckaroo op te nemen. ik krijg echter een reactie van de mailserver dat het e-mail adres (info@buckaroo.nl) op hun site niet geldig is.
Verder onderzoek op het internet levert de indruk dat deze club inderdaad niet correct bezig is. Ik heb inmiddels de bank gevraagd om de incasso te controleren. Want dat is deel van het probleem tegenwoordig. De bank controleert de incasso's niet. Iedereen kan een incasso aanbieden bij de bank.
De banken gaan er van uit dat deze informatie klopt en het initiatief ligt dan bij de klant om e.e.a. recht te zetten.

Jan

birdies
door birdies - Apr 16, 2011 om 11:40
6104 Antwoorden / 31 Vragen

..........ik krijg echter een reactie van de mailserver dat het e-mail adres (info@buckaroo.nl) op hun site niet geldig is.............

Emailadres doet het gewoon.

pschaecker
door pschaecker - Apr 16, 2011 om 12:04
171 Antwoorden / 0 Vragen

@jan3005

Je bent premium member geworden en dat is niet eenmalig.

Klik hier voor het faq sheet van sportpartner.nl/

afmelden kan hier: Afmelden sportpartner.nl

ja
door jan3005 - Apr 16, 2011 om 12:35
2 Antwoorden / 0 Vragen

@ birdies
Ik heb vanmorgen 3 keer geprobeerd een mail te sturen.
Iedere keer heb ik daarvoor op de mail link geklikt op hun pagina.
3 keer adres ongeldig. Ik heb het echter zojuist, na jouw commentaar nog een keer geprobeerd en heb nog geen reactie van de mailserver terug gehad.
Misschien een server fout aan hun kant. Ik wacht het af.

@ pschaecker
Ik ben dan weliswaar premiummember geworden. Maar heb slechts een éénmalige maqchtiging afgegeven en de optie automatisch verlengen niet aangevinkt. Dan zou mijn premiummembership per 14-04 beëindigd moeten zijn.
Er is echter op 15-04 opnieuw geïncasseerd, opnieuw een éénmalige machtiging. Welke ik voor de tweede incasso niet afgegeven heb. Bij automatisch verlengen zou dit een doorlopende machtiging moeten zijn.
Wat ook opvalt is dat de omschrijving van de organisatie op de tweede incasso afwijkt van de eerste. Dus...op z'n zachtst gezegd bijzonder.

pschaecker
door pschaecker - Apr 16, 2011 om 12:40
171 Antwoorden / 0 Vragen

@jan3005

Het is me duidelijk, bedankt voor je reactie. Inderdaad een vreemde zaak.

ma
door masterd - Apr 16, 2011 om 12:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

@jan3005

Beste Jan,

Buckaroo is een Payment Service Provider en verwerkt in dat opzicht betalingen voor derde partijen. Bij een betaling staat altijd een omschrijving of de handelsnaam van het bedrijf vermeld waarvoor de betaling verwerkt wordt.

Buckaroo verwerkt de betalingen in opdracht van de derde partij en heeft zelf geen inzicht in de bestellingen etc., de partij die de opdracht heeft gegeven tot afschrijving kan het geld ook terugstorten.

Je kunt daarvoor contact opnemen met de partij die de opdracht heeft gegeven, daar ben je immers een abonnement aangegaan. Mogelijk hebben zij een administratieve fout gemaakt. Kom je er daar niet uit, richt je dan tot de betaalinstelling, in dit geval Buckaroo.