ja
door janjohanna Mar 3, 2010 om 19:00
Huishouden & energie

Cando radiatorbekleding Kingston.

Ik koop bij Praxis 'n basisset radiatorbekleding Kingston.Er zit in: 3 staanders van 100cm lengte en 17 latjes.De bedoeling is dat je daarmee je radiator van 135 cm mee beschermt.Dat blijkt niet zo te zijn,Je hebt maar 17 latjes voor de helft van de bekleding.De andere kant dan? Daar moet je 'n uitbreiding voor aanschaffen en dat is de basisset.Als ik dus mijn radiator van 135 cm wil bekleden dan moet ik 2 basissets kopen en hou 3 staanders over.
Cando reageert alsvolgt:
Helaas moeten wij u teleurstellen wij verkopen uitsluitend vaste verpakkingen, losse delen kunnen wij u helaas niet leveren, daar wij kant en klaar verpakte producten inkopen beschikken wij niet over losse onderdelen.
Op de vraag wie is deze leverancier ,is het antwoord:
De radiatorbekleding Kingston wordt door onze leverancier in China geproduceerd en verpakt.
De vraag hoe de leverancier in China heet zegt Cando:Uiteraard heeft deze leverancier een naam, alleen kunnen wij u dergelijke informatie niet verstrekken.
Wie kent dit probleem ook en weet 'n oplossing ? Cando is milieu bewust en levert alleen maar,zelfs onnodige onderdelen.

11216 5 Rapporteer

poltol
door poltol - Mar 3, 2010 om 19:12
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Op de Cando site staat het toch duidelijk vermeld.

Hoe kan ik mijn radiatorbekleding Kingston of Cambridge uitbreiden?
Door gebruik te maken van een extra basisset kunt u eindeloos doorbouwen, voor deze modellen zijn geen aanbouwsets verkrijgbaar.

Het is dus wel duidelijk dat het niet anders kan. Breng het pakket terug naar de Praxis. En kijk naar een model of merk.

Succes, poltol

poltol
door poltol - Mar 3, 2010 om 19:13
3885 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=poltol schreef op woensdag 3 mrt 2010, 19:12]Hallo,

Op de Cando site staat het toch duidelijk vermeld.

Hoe kan ik mijn radiatorbekleding Kingston of Cambridge uitbreiden?
Door gebruik te maken van een extra basisset kunt u eindeloos doorbouwen, voor deze modellen zijn geen aanbouwsets verkrijgbaar.

Het is dus wel duidelijk dat het niet anders kan. Breng het pakket terug naar de Praxis. En kijk naar een model of merk.

Succes, poltol

Pfffffffffffffffffffff, nog steeds geen EDITknop.
Ik bedoel dus kijk naar een ander model Cando of naar een ander merk radiator bekleding.

Vr.gr. poltol

user123
door user123 - Mar 3, 2010 om 20:52
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Wanneer het product u niet aanstaat kiest u toch gewoon voor een ander product ?

U doet zoveel moeite, waarom ? Koop gewoon zo'n extra basisset en maak brandhout van de overgebleven latjes.

ja
door janjohanna - Mar 4, 2010 om 16:16
15 Antwoorden / 17 Vragen

User 123:Wel duur brandhout en dan ook nog uit China.'n Zeer milieubewuste oplossing.Ik verwachtte echter van Cando 'n ander standpunt.

iv
door ivolinssen - Mar 30, 2013 om 13:40
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Uw bericht is uit 2010 dus wellicht is mijn reactie te laat.
Voor andere lezers is het misschien toch goed om het volgende te weten.

Ik ben nu zelf bezig met een radiatorombouw Kingston van Cando.
De afmetingen van een basisset zijn 153 cm breed en 100 cm hoog.

Als u dus een verwarming van 1,35 breed wilt ombouwen, dan heeft u aan 1 basisset voldoende.
U zaagt de lamellen op maat van 1,53 naar 1,35 meter.

Heeft u een verwarming van breder dan 1,53 meter dan koopt u een tweede basisset, die u ook op de juiste breedte zaagt.
Zie hiervoor de handleiding, ook online te vinden via de site van Cando. Die vond ik duidelijk genoeg om voorafgaand aan de aankoop goed te lezen wat ik nodig had en wat ik moest doen.