Ja
door Jasper83 Jun 16, 2018 om 13:30
Huishouden & energie
Censuur Amazon

Beste heer, mevrouw,

Ik heb een aantal weken geleden een blik verf gekocht bij Amazon. Deze kwam met een onbeschadigde doos aan maar er zat een zeer grote deuk in het blik verf waardoor de bovenkant er ternouwernood op bleef zitten. Om deze reden heb ik een slechte review op amazon geplaats. Deze word gemonitord en tot mijn verbasing word deze niet geplaats. In de email van Amazon word verwezen aan naar de voorwaarden waar een bericht aan dient te voldoen. Naar mijn mening voldoet mijn bericht aan alle voorwaarden en ben ik alleen niet te vreden over het product. Dit roept bij mij de vraag op of meerdere mensen slechte ervaringen hebben met de recicensie plaatsing van Amazon en of er het idee heerst dat er sensuur plaats vind door het bedrijf.

Het is moeilijk om direct contact te zoeken met Amzon maar ik heb naar enig zoekwerk hun telefoonnummer kunnen achterhalen waarvoor 2 pond per minuut betaald dient te worden plus de kosten van je eigen provider.

Is dit een ontwerp dat interasssant is voor uw programma?

Met vriendelijke groet,

Jasper van Oosterhout

3131 11 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jun 16, 2018 om 13:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Voor alle contact opties, o.a. met de redactie van het TV-programma Kassa, klik hier: CONTACT.

Mijn vermoeden is dat het niet interresant is voor het programma...

Wellicht kunt u de reactie/recensie hier plaatsen, want dat het naar uw mening voldoet daar kunnen we natuurlijk niet zoveel mee.

tijger1
door tijger1 - Jun 16, 2018 om 13:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, dat is vast in interessant voor het programma. Maar u kunt dat blik verf toch terugsturen?

En ga dan naar een bouwmarkt en koop daar een blik.

Thijs12
door Thijs12 - Jun 16, 2018 om 13:47
535 Antwoorden / Vragen

Is toch een boekhandel ?

ne
door neodutchio - Jun 16, 2018 om 13:56
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Waarom bent u niet tevreden over het product? Met de verf is niets aan de hand. Dat er een deuk in het blik zit komt overal wel eens voor. Maar dat heeft niets met de inhoud te maken.

Dus als u wilt klagen, doe dat dan op de juiste manier.

En Kassa een item laten maken voor een gedeukte pot verf?

simon55
door simon55 - Jun 16, 2018 om 13:58
1556 Antwoorden / 5 Vragen

n Blik verf bestellen bij Amazon , gekker mot t niet worden . Hoeveel heeft u dat gekost ? Beter naar bouwmarkt gaan of echte fysieke verfwinkel , was t blik onbeschadigd , mits u er zelf onderweg niet meegooit , en ook nog eens goe je koper !!!

edrick3
door edrick3 - Jun 16, 2018 om 14:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Is dit een ontwerp dat interasssant is voor uw programma?
Ik kan/mag natuurlijk niet voor de redactie spreken, maar het antwoord is: Nee!

Trouwens: waarom een slechte recensie plaatsen omdat er een deuk in  een blik verf zit. Waarschijnlijk bij het transport gebeurd. Zie geen lekkage op de foto, dus .... is er toch geen probleem lijkt mij.

aurora1
door aurora1 - Jun 16, 2018 om 15:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u te weinig om handen dat u recensies plaatst over een ingedeukt blik verf en hier vervolgens ook nog met knippen en plakken daar nog verder (andermans) tijd aan verdoet?
Koop voortaan verf in uw woonplaats om de hoek. Dat is goed voor de plaatselijke ondernemer en de plaatselijke werkgelegenheid en -economie. U kunt het blik dan zelf uit uw handen laten vallen. Wij op het forum zijn niet van Kassa. Daarvoor moet u onderaan deze pagina zijn.

gerbera
door gerbera - Jun 16, 2018 om 16:39
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Niet om het een of ander maar ik vindt het wel een slordig gezicht zo'n deuk. Maar wel weer makkelijk te openen;-))

aurora1
door aurora1 Jun 17, 2018 om 00:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het is natuurlijk helemaal geen blik met verf (dat zegt ts maar), maar het is eigenlijk een kunstobject. Of het is een dansend ding net zoals je dansende colaflesjes had.

newmikey
door newmikey - Jun 17, 2018 om 09:52
830 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het een fascinerend onderwerp voor het programma. Het gaat immers alle Nederlanders met gedeukte verfblikken aan! Wie heeft er nooit last van een gedeukt verfblik gehad of van een ander alledaags artikel wat je omslachtig bij een webshop bestelt waarna er iets mee blijkt te zijn na aflevering? Nou? Wij allemaal toch?

Ik koop regelmatig bij Amazon maar heb nog nooit problemen gehad met mijn "recicensie plaatsing" eigenlijk maar het feit dat u "sensuur" heeft ervaren vind ik een goede reden om in opstand te komen!

Gedeukte verfblikken zouden in het Nederland van 2018 niet meer getolereerd moeten worden!

tijger1
door tijger1 Jun 17, 2018 om 10:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hear, hear.

ne
door neodutchio - Jun 17, 2018 om 10:42
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Wat mij nu ook te binnen schiet, mag u verf importeren en mag amazon wel verf versturen? Er is strenge regelgeving hierom. Er behoort sowieso een Nederlands etiket op de verpakking te staan, aangezien het in Nederland afgeleverd is. Daarbij hoort er een waarschuwingssticker op de doos te zitten. De transporteur zou de nodige papieren nodig hebben. Opslag moet op een aparte plaats ivm brandgevaar.
Als ik u was zou ik toch even contact opnemen met de redactie van Kassa. Wie weet inderdaad een leuk item. Illegale import van gevaarlijke stoffen.
Laat ik het zo zeggen, ik werk voor een grote internationale technische groothandel, maar ons lukt het niet om chemie de grens over te krijgen.