Consumenten Voordeel BV
Als u geen contract bent aangegaan, hoeft u ook niet te annuleren.
En al die hoofdletters is schreeuwen.
Leer uw dochter dat ze aan niemand gegevens moet verstrekken door de telefoon. En dat ze zulk soort telefoontjes direct moet beëindigen.
Of er meer klachten zijn?
Zal best het geval zijn omdat er meer van dit soort verdienmodellen zijn van lieden die genmakkelijk geld willen verdienen.
U heeft een e-mail gezonden en daarvan een ontvangstbevestiging gekregen. Afdrukken en goed bewaren, ook niet verwijderen van uw pc.
Ik adviseer u om in ieder geval een klacht in te dienen bij www.consuwijzer.nl
Als er meerdere klachten zijn zal men daar mogelijk aktie ondernemen en ook m.b.t. het negeren van het bel me niet register.
Hallo RVanDerVeen16 ,
Voor een energiecontract geldt een schriftelijke overeenkomst ( handtekening vereist ) lees ook de rechterkolom, klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/schriftelijkheidsvereiste
Lees hier de gegeven antwoorden .
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/huishouden-energie/consumentenvoordeel
Lees ook deze klachten ,
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/consumentenvoordeel-b.v./details?companyId=8397bb96-1ed4-4558-8dac-c80376c4ee12
https://nl.trustpilot.com/review/consumenten-voordeel.com
Zijn er meer klachten over Consumenten Voordeel BV
Ja.
en dat ze later maar weer moesten bellen
Volgende keer telefoon op de haak leggen.
Heb ze nogmaals nu telefonisch medegedeeld het contract te willen beëindigen.
Maar je hebt géén contract met ze!
Volgende keer telefoon op de haak leggen., Moet dit niet zijn haak op de telefoon ? ;-))
@marita5. Nee, nee.
Oh , ik zeg altijd tegen hoorn haak , in de jaren 70 was ik nog piepjong .
Ik niet. :-)) bovenop het telefoontoestel zaten twee haken (steunen) waar de hoorn op lag, met daar tussenin een knop die ingedrukt werd door de hoorn, zodat het gesprek verbroken werd. Of de steunen drukten iets in., met hetzelfde resultaat.
Uiteraard is Conbsumentenvoordeel is niet te vertrouwen 'bedrijfje'. Hier is een mooi woord voor: malafide. Dergelijke 'bedrijfjes' hebben ook de lak aan bijv. een 'bel me niet register'.
Zij benaderen personen via de telefoon d.m.v. een callcentrum. Aldaar werken dus bepaalde figuren die geld 'verdienen' met het aanleveren van slachtoffers.
Slachtoffers omdat die figuren een bonus krijgen voor elke 'klant' die zij, met behulp van leugens en listige kunstgrepen, over hebben gehaald om te reageren.
Dus als zij de (gehele) waarheid vertellen en verder ook geheel eerlijk zouden zijn, 'verdienen' zo goed als niets, hooguit het minimale arbeidsloon.
Zij moeten het dus grotendeels hebben van de bonussen.
De slachtoffers zijn meestal de ouderen onder ons, of de onschuldigen, die amper weten waarover het gaat.
In het algemeen kan men wel stellen: ga NOOIT in op telefonische colportage. Ook niet van die vervelende figuren die u op straat benaderen, meestal in winkelcentra.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer