fi
door fienfloor Jun 2, 2017 om 12:56
Huishouden & energie

Dakcontrol bv

Er kwam iemand aan de deur van Dakcontrol BV. Ik heb een afspraak gemaakt dat ze voor € 10,00 mijn dakgoot komen reinigen. Ik vraag me nu af of ik niet al te goed van vertrouwen ben geweest? Heeft iemand ervaring met dit bedrijfje?

26463 23 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 2, 2017 om 12:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor € 10? (per minuut zeker?) En dat heb je zwart-op-wit? Je hebt ergens je handtekening onder gezet?
Zou het anders maar gauw afzeggen!

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 2, 2017 om 13:00
3449 Antwoorden / 25 Vragen

10 euro houdt in tussen de 600 en 900 euro aan factuur want ze vinden en veranderen van alles en nog wat.
Afbellen en mailen zodat u de annulering aan kunt tonen is het beste wat u kunt doen.
U bent inderdaad te goedgelovig.

panter22
door panter22 - Jun 2, 2017 om 13:01
6599 Antwoorden / Vragen

En neem contact op met Dakcontrol via de website of de afspraak werkelijk gemaakt is.
Lees het volgende artikel, vraag legitimatie en betaal niet meer dan €10
http://www.dakcontrol.eu/informatie/naam-misbruik/

Cookies
door Cookies - Jun 2, 2017 om 13:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voor 10 euro komt geen bedrijf voorrijden, laat staan dat voor 10 euro de dakgoot gereinigd wordt. Lees vooral de door Edrick gegeven link.

ho
door holy53 Dec 21, 2017 om 10:08
68 Antwoorden / 1 Vragen

Beetje kort door de bocht. Hier komt elk jaar een bedrijf de dakgoten schoonmaken. Per dakgoot betaal je € 10.

tijger1
door tijger1 - Jun 2, 2017 om 13:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Direct afzeggen, en zorg ervoor dat op de afgesproken tijd, als ze de afzegging niet accepteren, u niet alleen bent, en laat ze niet op uw dak. Want dan bent u verder van huis.

simon55
door simon55 - Jun 2, 2017 om 13:25
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Voor € 10, nou nou . Maar let op er komen heel veel problemen de hoek om kijken die ze dan meteen vinden , en meteen even mee repareren .  U de portemonaaie kan trekken . Dus afzeggen die handel , want U wordt getild waar U waarschijnlijk al bijligt .

hutch
door hutch - Jun 2, 2017 om 16:35
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ik voorspel u nu al dat u, letterlijk en figuurlijk, bedreigd gaat worden.
Als die malafide figuren bij u aan de deur komen, zorg er dan voor dat u niet alleen bent.
Ga absoluut niet méér betalen dan die afgesproken € 10,--. Laat ook absoluut niets repareren, want dat staat u dan te wachten. Laat u niet overbluffen. Houdt uw telefoon in de handen en als zij gaan dreigen, onmiddellijk 112 bellen.

Beter nog om die afspraak af te zeggen, zoals aangegeven.

Sterkte verder.....

Di
door Dientje64 - Jul 31, 2017 om 14:07
1 Antwoorden / Vragen

Vrijdag 28-07-2017 zijn twee medewerkers van Dakcontrol bij ons geweest om de dakgoten schoon te maken.

Eentje ging het dak op en 10 sec later stond zijn collega bij mij aan de deur, hij zei dat onze nokpannen los liggen. Degene op het dak had een nokpan los gehaald en liet ze aan mij zien.

De collega zou wel een offerte maken wat het zou kosten om ze te repareren plakken en impregneren. Nou € 392,64 dat was het bedrag

Ik heb mijn man gebeld en die zei dat hij eerst zeker wou weten of het nodig is.

De collega probeerde eerst nog korting te geven omdat ze die dag bij ons in de buurt bezig waren. Ik zeg we bellen nog wel.

Binnen twee minuten waren ze weg!

Zaterdag is mijn man het dak opgegaan en trof dit aan, zie foto!

De klem gebogen en de schroef los. Mijn man heeft de schroef weer vast gemaakt en de klem terug gebogen en de rest van de nokpannen gecheckt. Wat blijkt…..niets aan de hand!!

Hij heeft ook nog maar de dakgoot schoon gemaakt, die was niet schoon gemaakt!!

WE zijn er gelukkig niet ingetrapt!! Wat een rot streek.

We hebben gegoogeld en kwamen heel wat klachten tegen over jullie bedrijf, en terecht!!!!!!!!!

marita5
door marita5 Jul 31, 2017 om 14:29
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@dientje64 , slim gehandeld, gelukkig dat u er niet bent ingetrapt , velen zijn u al voor gegaan , een duur liefhebberij .

Cookies
door Cookies Jul 31, 2017 om 14:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zoiets noemt men oplichterij van de bovenste plank.

no
door nordhaus - Jul 31, 2017 om 14:45
25 Antwoorden / 3 Vragen

Heb ik ook enkele jaren geleden afgesproken met een Brabants bedrijf (helaas naam vergeten). Vervolgens kwamen er twee personen. Eén van hen plaatste een ladder tegen de gevel en klom naar boven, keek even en klom weer naar beneden, en zei: hier begin ik niet aan, dit is achterstallig onderhoud. Maar de nokpannen moeten worden voorzien van een speciale afdichting, kost € 800. Ik heb ze vriendelijk bedankt voor de moeite. Dag heren!
O ja, ik had er voor gezorgd niet alleen te zijn!

Ju
door Jumike - Jul 31, 2017 om 15:00
1 Antwoorden / Vragen

Niet aan beginnen , zijn ook bij ons inde buurt geweest.
dakgoot wordt even snel half schoon gemaakt maar dan komt het.
Waarschijnlijk zullen ze aangeven dat de nokvorsten los zitten en snel moeten worden vast gelegd.
het kan gelijk worden geregeld met korting voor zo'n 600 euro.
het is oplichterij , ze doen niets en kunnen het volgens mijn niet eens, pas op voor deze lui.

Jo
door John1989 - Sep 29, 2017 om 12:01
1 Antwoorden / Vragen

Zelfde verhaal hier. Ze bieden aan voor 20€ de dakgoot schoon te maken aan beide kanten van het huis. Vervolgens constateren ze gebreken, die voor 800€ verholpen kunnen worden. Gelukkig nee gezegd en er een aannemer naar laten kijken: niets aan de hand en de dakgoten waren maar voor de helft schoongemaakt. Het verbaast wel dat er al zolang klachten zijn over dit bedrijf en dat het niet wordt aangepakt. Leest de politie misschien mee?

tijger1
door tijger1 Sep 29, 2017 om 13:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De klanten houden die gang van zaken zelf in stand door op die "aanbieding" in te gaan.

Alles wat aan de deur komt, moet u weigeren.

Als u iets aan uw dak gedaan wilt hebben, zoek dan zelf een bedrijf en controleer of ze zijn aangesloten bij Vebidak, hun beroepsorganisatie.

he
door hezeweg@hotmail.com - Dec 21, 2017 om 01:21
1 Antwoorden / Vragen

Heb vandaag 2 mensen aan het werk gehad van dakcontrol om de schoorsteen te vegen. Onze rvs pijpen zijn 3 jaar oud en van de kap was niks goed en mocht niet meer gebruikt worden. Ik zou zeker brand krijgen. Maar ze kwamen gelijk met een oplossing een dure kap werd uit de auto gehaald en als ik hem gelijk zou laten zetten kreeg ik korting.  Ik vertrouwde er niks van. De kap van ons is 100% goed. Ik moest tocg echt mijn man bellen om te overleggen. Toen mijn oudste zoon beneden kwam moesten ze ineens weg. Een medewerker dacht dat mijn stopcontact een koolmonoxide melder was. En ik ben benieuwd wat ze op het dak hebben uitgespookt. Ik laat een ander bedrijf komen geadviseerd door de verzekering. Ze hebben mij goed de stuipen op het lijf gejaagd. Terwijl wij in 2004 al een hele grote brand hebben gehad( niet door de open haard). Ze noemen elkaar ook niet bij naam maar collega.

Pi
door PimJoris - Dec 21, 2017 om 02:43
78 Antwoorden / Vragen

Als iets te mooi klinkt voor woorden, is het dat meestal ook. Decreacties spreken boekdelen. Afzeggen die hap ( schriftelijk!) en ze snel mogelijk.

marita5
door marita5 Dec 21, 2017 om 07:37
11495 Antwoorden / 15 Vragen

edit , verkeerde reactie geplaatst .

me
door mein33 Dec 21, 2017 om 10:02
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@pimjoris,

Goedemorgen inmiddels maar het zal wel op Goedemiddag uitdraaien gelet het tijdstip van uw reactie. ;-))

Het topic is van 2 juni en daarmee dus een halfjaar oud, dus van "snel" afzeggen zal geen sprake meer kunnen zijn.

marita5
door marita5 Dec 21, 2017 om 10:11
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@mein33 , deze reactie had ik ook geplaatst dat het topic 6 maanden oud was , ik denk dat @pimjoris heeft gereageerd op bovenstaande reactie van
@hezeweg zie datum en tijdstip. .

me
door mein33 Dec 21, 2017 om 11:59
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@marita5,

Zou kunnen, maar bij @hezeweg is het 'kwaad' al geschied naar ik meen te lezen.
Het altijd wenselijk dat men de persoon benoemd waarvoor een reactie bedoeld is.

lo
door lovewinnie - Dec 21, 2017 om 10:30
1203 Antwoorden / 1 Vragen

Hier komt ook om het jaar bedrijfje door de wijk om afspraken te maken voor dakgoot reinigen. Vaak keuze uit 2 dg. Bijv donderdag en vrijdag. Kosten voor voor en achter zijn dan 20 euro.
Doordat er dan veel huizen in dezelfde wijk gedaan worden drukt dat de kosten waardoor de prijs laag blijft.
Nooit geen extra kosten gehad hoor. Of aandringen.

gerbera
door gerbera Dec 21, 2017 om 11:19
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Gaat het om hetzelfde bedrijf? zo nee dan heeft uw bericht geen enkele toevoeging.

ju
door juliomariner Dec 21, 2017 om 19:56
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Geloof er helemaal niets van. toevallig connecties met dit "bedrijf" ?

Tijger1 heeft helemaal gelijk, nooit wat aan de deur kopen. Als ik iets nodig heb neem ik zelf wel het initiatief

tijger1
door tijger1 Dec 21, 2017 om 20:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@-

tijger1
door tijger1 - Dec 21, 2017 om 20:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@lovewinnie.
Een bedrijf wat aan huis komt en de dakgoten aan de voor en achterkant van een woning schoonmaakt, kan dat nooit voor € 20,00 doen,

Dat bedrijf moet al € 3,47 btw afdragen aan de overheid. Dus ze kunnen dan alleen maar “zwart” werken.

Ag
door Agardhs - Jan 30, 2018 om 21:57
1 Antwoorden / Vragen

Dakcontrol bv

Er kwam iemand aan de deur van Dakcontrol BV. Ik heb een afspraak gemaakt dat ze voor € 10,00 mijn dakgoot komen reinigen.

Kennelijk is dit bedrijf nog actief. Bergen en Zoom 30 januari 2018

Dakcontrol bv

Er kwam iemand aan de deur van Dakcontrol BV. Ik heb een afspraak gemaakt dat ze voor € 10,00 mijn dakgoot komen reinigen. Ik vraag me nu af of ik niet al te goed van vertrouwen ben geweest? Heeft iemand ervaring met dit bedrijfje?

fr
door fransdelaat - Apr 9, 2018 om 21:39
1 Antwoorden / Vragen

Ook bij mij kwamen ze, op 3 april 2018, van Dakcontrol om voor 10 euro de dakgoot schoon te maken. Ik had ook een afspraak gemaakt voor een offerte voor de schoorsteen te renoveren. De schoorsteen was i.o. maar volgens Dakcontrol waren wel de nokvorsten los. Ik ging akkoord met de renovatie van de nokvorsten voor totaal150 euro (6meter). Na amper 15 minuten was de klus geklaart en heb ik afgerekend. Later constateerde ik dat er niets aan de nokvorsten is gedaan. Na telefonisch contact  zouden komen laten zien dat ze de nokvorsten wel degelijk hebben gerenoveerd. Ik heb vervolgens niemand meer gezien.

Frans de Laat