pe
door petragelein Sep 22, 2011 om 13:18
Huishouden & energie

Designsanitairshop

Ik zag dat steeds meer mensen dingen bestellen via een webshop,en deze geen nadeel hebben van de crisis.Maar hoe los je het op als je een probleem heb met een webshop? Er is dan geen winkel waar je naartoe kunt gaan, en ze kunnen dus alles doen waar ze zin in hebben.
Krijgen jullie wel eens klachten over desingnsanitairshop?

Met vriendelijke groet Petra Gelein

5172 12 Rapporteer

driemaaldrie
door driemaaldrie - Sep 24, 2011 om 08:05
229 Antwoorden / 15 Vragen

Petra,
Kijk eens hier..
Heb je, binnen 48 uur, gebruik gemaakt van het serviceformulier (online)?hier

birdies
door birdies - Sep 24, 2011 om 08:37
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=driemaaldrie schreef op zaterdag 24 sep 2011, 08:05]Petra,
Kijk eens hier..
Heb je, binnen 48 uur, gebruik gemaakt van het serviceformulier (online)?hier

Op Trustpilot heeft Petra al gekeken, want er staat al een review van haar.

birdies
door birdies - Sep 24, 2011 om 08:44
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@petra: je schrijft op Trustpilot dat je de artikelen niet op de juiste manier hebt geretourneerd. Vraag: hoe heb je geretourneerd en heeft de shop aangegeven wat je precies hebt fout gedaan?

Van de site:
Artikelen mogen slechts retour of geruild worden, na schriftelijke of ge-emailde bevestiging van Design Sanitair Shop. Design Sanitair Shop accepteert uitsluitend retourzendingen van product en/of producten indien:

- het product en/of de producten geheel compleet, in de originele verpakking en in originele staat zijn.
- het product en/of de producten ongebruikt zijn.
- het product en/of de producten schoon zijn.
- het product en/of de producten niet ingebouwd is/zijn geweest dan wel op enigerlei wijze gemonteerd is en/of zijn geweest.
- de bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in de originele verpakking, hetgeen ook geldt voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
- het een voorraad artikel betreft, de levertijd wordt hierbij aangegeven door "Levertijd: 0-1 week".
- het artikel binnen 7 werkdagen na levering in ons bezit is.
- het artikel volgens onderstaand voorbeeld wordt verpakt en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking vermeld wordt.

Retourzendingen welke niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen worden niet in behandeling genomen.

pe
door petragelein - Oct 2, 2011 om 13:10
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=driemaaldrie schreef op zaterdag 24 sep 2011, 08:05]Petra,
Kijk eens hier..
Heb je, binnen 48 uur, gebruik gemaakt van het serviceformulier (online)?hier

Ik heb een mail ontvangen dat ik alles retour mocht sturen.Maar volgens designsanitaishopzijn ze beschadigd door het "onjuist" versturen, als je echter om foto's van de beschadigde goederen vraagt krijg je die nooit te zien.Ik heb ze verstuurd in de orginele vaerpakking en op mijn kosten.

pe
door peterjanssen666 - Oct 19, 2011 om 22:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is wel vreemd, wij hebben juist hele goede ervaring met designsanitairshop. Wij hebben hier een aantal artikelen gekocht. Helaas hadden wij 1 artikel niet meer nodig en wij hebben dit netjes verstuurd in een extra doos zodat het pakketje niet beschadigd aan zou komen. Vervolgens krijgen wij netjes een melding per e-mail dat de retourzending correct was ontvangen en het aankoopbedrag werd netjes binnen 10 dagen teruggestort.

Ik zie dat u ook al een recensie hebt geschreven op trustpilot en een reactie hebt gekregen van dit bedrijf, misschien had u de retourzending netjes moeten inpakken? Misschien een tip voor de volgende keer. Uiteraard willen zij dit artikel weer kunnen verkopen en als het beschadigd is zal dat moeilijk gaan....

Ik zal in iedergeval een positieve recensie schrijven.

pe
door petragelein - Oct 20, 2011 om 14:53
4 Antwoorden / 1 Vragen

Beste meneer Janssen,

Fijn dat u goede een goede ervaring met designsanitairshop heeft,echter kunt u niet weten of ik mijn producten niet op nette manier verstuurd heb,waardoor ze beschadigd zijn.

Ik heb om foto's van de beschadigingen gevraagd maar die nooit gekregen, hoe kan ik dan controleren of ze echt beschadigd zijn.

Verder hebben ze mijn producten niet retour gestuurd, en heb ik dus ook de beschadigde goederen nooit terug gezien.(maar wel betaald)

Verder heb ik op internet nog meerdere klachten over designsanitairshop gezien.

Dus gefeliciteerd met uw goede afloop, maar ik ben meer dan 100 euro kwijt aan spullen die ik niet meer heb.

stacey
door stacey - Oct 20, 2011 om 15:38
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=peterjanssen666 schreef op woensdag 19 okt 2011, 22:19]
Ik zal in iedergeval een positieve recensie schrijven.

En je meld je hier even speciaal aan om dat hier te melden ?
Of wil je werknemer van de maand worden ......... ;-)

pe
door petragelein - Oct 20, 2011 om 15:42
4 Antwoorden / 1 Vragen

Inmiddels is designsanitairshop geschorst door webshopkeurmerk.
Ik zal dus niet alleen zijn met mijn klacht!!!

pa
door patrick v - Nov 30, 2011 om 10:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

Petra je bent zeker niet de enige. Dat ze zijn geschorst bij webshopkeurmerk verwonderd mij niets.

pe
door petragelein - Nov 30, 2011 om 11:00
4 Antwoorden / 1 Vragen

Inmiddels alles terug ontvangen zoals ik het verstuurde. Bij het openen blijkt dat er niets beschadigd is.

Ik begrijp nog steeds niet waarom ze mij de duurdere artikelen niet hebben gestuurd. Designsanitairshop zegt dat de artikelen niet meer leverbaar zijn, maar ze staan nog wel op de webshop?

Ook staat er nog steeds het keurmerk op de webshop, terwijl ze zijn geschorst.

pe
door peterjanssen666 - Dec 7, 2011 om 20:45
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=stacey schreef op donderdag 20 okt 2011, 14:58][quote=peterjanssen666 schreef op woensdag 19 okt 2011, 22:19]
Ik zal in iedergeval een positieve recensie schrijven.

En je meld je hier even speciaal aan om dat hier te melden ?
Of wil je werknemer van de maand worden ......... ;-)

YEAH!!!! werknemer van de maand geworden!! Toch mooi 40K extra verdient!

Wat een triestige zure mensen hier, ongelofelijk, wat een jankerds!
Doe ik mijn verhaal over mijn positieve ervaring wordt er direct gesuggereerd dat ik een of andere werknemer ben van dit bedrijf.

fr
door frans1973 - Dec 12, 2011 om 21:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

Petra, ben je al langs geweest? Heb 4 maanden geleden een inbouwclosetrolhouder in het RVS besteld en wat ik ontving zal er heel anders uit dan op de foto. Dus ik mailen maar ze beweerde dat echt het goede artikel was geleverd. Was in de auto gestapt en langsgereden met het product om het te laten zien. Bleek dat er blauw beschermfolie over zat...... beetje dom van mij maar toch ze hebben daar gewoon een winkel waar je langs kan met het product. In ieder geval succes.