Designsanitairshop
Ik zag dat steeds meer mensen dingen bestellen via een webshop,en deze geen nadeel hebben van de crisis.Maar hoe los je het op als je een probleem heb met een webshop? Er is dan geen winkel waar je naartoe kunt gaan, en ze kunnen dus alles doen waar ze zin in hebben.
Krijgen jullie wel eens klachten over desingnsanitairshop?
Met vriendelijke groet Petra Gelein
@petra: je schrijft op Trustpilot dat je de artikelen niet op de juiste manier hebt geretourneerd. Vraag: hoe heb je geretourneerd en heeft de shop aangegeven wat je precies hebt fout gedaan?
Van de site:
Artikelen mogen slechts retour of geruild worden, na schriftelijke of ge-emailde bevestiging van Design Sanitair Shop. Design Sanitair Shop accepteert uitsluitend retourzendingen van product en/of producten indien:
- het product en/of de producten geheel compleet, in de originele verpakking en in originele staat zijn.
- het product en/of de producten ongebruikt zijn.
- het product en/of de producten schoon zijn.
- het product en/of de producten niet ingebouwd is/zijn geweest dan wel op enigerlei wijze gemonteerd is en/of zijn geweest.
- de bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in de originele verpakking, hetgeen ook geldt voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.
- het een voorraad artikel betreft, de levertijd wordt hierbij aangegeven door "Levertijd: 0-1 week".
- het artikel binnen 7 werkdagen na levering in ons bezit is.
- het artikel volgens onderstaand voorbeeld wordt verpakt en het bestelnummer duidelijk op de oververpakking vermeld wordt.
Retourzendingen welke niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen worden niet in behandeling genomen.
[quote=driemaaldrie schreef op zaterdag 24 sep 2011, 08:05]Petra,
Kijk eens hier..
Heb je, binnen 48 uur, gebruik gemaakt van het serviceformulier (online)?hier
Ik heb een mail ontvangen dat ik alles retour mocht sturen.Maar volgens designsanitaishopzijn ze beschadigd door het "onjuist" versturen, als je echter om foto's van de beschadigde goederen vraagt krijg je die nooit te zien.Ik heb ze verstuurd in de orginele vaerpakking en op mijn kosten.
Dat is wel vreemd, wij hebben juist hele goede ervaring met designsanitairshop. Wij hebben hier een aantal artikelen gekocht. Helaas hadden wij 1 artikel niet meer nodig en wij hebben dit netjes verstuurd in een extra doos zodat het pakketje niet beschadigd aan zou komen. Vervolgens krijgen wij netjes een melding per e-mail dat de retourzending correct was ontvangen en het aankoopbedrag werd netjes binnen 10 dagen teruggestort.
Ik zie dat u ook al een recensie hebt geschreven op trustpilot en een reactie hebt gekregen van dit bedrijf, misschien had u de retourzending netjes moeten inpakken? Misschien een tip voor de volgende keer. Uiteraard willen zij dit artikel weer kunnen verkopen en als het beschadigd is zal dat moeilijk gaan....
Ik zal in iedergeval een positieve recensie schrijven.
Beste meneer Janssen,
Fijn dat u goede een goede ervaring met designsanitairshop heeft,echter kunt u niet weten of ik mijn producten niet op nette manier verstuurd heb,waardoor ze beschadigd zijn.
Ik heb om foto's van de beschadigingen gevraagd maar die nooit gekregen, hoe kan ik dan controleren of ze echt beschadigd zijn.
Verder hebben ze mijn producten niet retour gestuurd, en heb ik dus ook de beschadigde goederen nooit terug gezien.(maar wel betaald)
Verder heb ik op internet nog meerdere klachten over designsanitairshop gezien.
Dus gefeliciteerd met uw goede afloop, maar ik ben meer dan 100 euro kwijt aan spullen die ik niet meer heb.
[quote=peterjanssen666 schreef op woensdag 19 okt 2011, 22:19]
Ik zal in iedergeval een positieve recensie schrijven.
En je meld je hier even speciaal aan om dat hier te melden ?
Of wil je werknemer van de maand worden ......... ;-)
Inmiddels is designsanitairshop geschorst door webshopkeurmerk.
Ik zal dus niet alleen zijn met mijn klacht!!!
Petra je bent zeker niet de enige. Dat ze zijn geschorst bij webshopkeurmerk verwonderd mij niets.
Inmiddels alles terug ontvangen zoals ik het verstuurde. Bij het openen blijkt dat er niets beschadigd is.
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze mij de duurdere artikelen niet hebben gestuurd. Designsanitairshop zegt dat de artikelen niet meer leverbaar zijn, maar ze staan nog wel op de webshop?
Ook staat er nog steeds het keurmerk op de webshop, terwijl ze zijn geschorst.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer