Sc
door Scheveningen26 Jun 17, 2019 om 11:11
Huishouden & energie

Douchewand foutief berekend

Douchewand,  2 delige, geleverd door Wooning blijkt bij plaatsen niet te passen. Hebben niets opgemeten etc. Nemen douchewand niet terug. Legt fout bij klant neer. Gederfde kosten ruim 900 euro. Hoe moet ik hier nu mee omgaan????

3487 12 Rapporteer

Topantwoord

ja
door janf43 - Jun 17, 2019 om 11:19
733 Antwoorden / 0 Vragen

Wat betekent uw opmerking "hebben niets opgemeten"? Als u de maat heeft opgegeven is Wooning niet aansprakelijk.

me
door mein33 - Jun 17, 2019 om 11:24
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@Scheveningen26,

Geen goede vangst gehad zoals mag blijken, maar u zult toch een ietsie pietsie meer uitleg moeten geven hoe de aankoop en de poging tot plaatsing is verlopen.
Hoe is de aankoop verlopen ?
Is de leverancier ter p-laatse geweest ?
Wie heeft de maatvoering opgenomen/aangeleverd ?

lo
door lovewinnie - Jun 17, 2019 om 11:36
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe of wat?? Snap er niks van.
U heeft besteld, blijkt niet te passen. Tja das pech denk ik.
Zelf hebben we ook douchewand daar besteld gehad (op lokatie) en moesten zelf opmeten en werd voor ons op maat gemaakt. Die producten kunnen nooit retour. Standaard maten wel.
Als u de maten juist heeft doorgegeven moet het passen. Opmeten kunt u ook laten doen tegen betaling  dan weet u zeker dat het past.

Heeft u zelf de maten doorgegeven? Dan moet u het hier mee doen. Ze zijn niet verplicht om bij u op te komen meten wnr u besteld

ne
door neodutchio - Jun 17, 2019 om 12:23
5150 Antwoorden / 12 Vragen

Wat pastte er niet? Wie heeft de douchewand besteld? Wie heeft er aangegeven welke wand besteld moest worden?

Op uw vraag kan geen antwoord gegeven worden aangezien alle relevante informatie ontbreekt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 17, 2019 om 13:15
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Ook mijn vraag: hoe heeft u de bestelling geplaatst? Is bij het plaatsen van de koopopdracht afgesproken dat men zou komen meten? Heeft u zelf gemeten of bent u er vanuit gegaan dat de door bestelde douchewand wel zou passen.

edrick3
door edrick3 - Jun 17, 2019 om 13:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

'Douchewand foutief berekend'
Door wie?
Zo te lezen ben je daar zelf schuldig aan.
Gewoon besteld en niet goed naar de afmeringen gekeken?

Pas als je dit verduidelijkt hebt kan er hier wellicht een advies gegeven worden.

tenormin
door tenormin - Jun 17, 2019 om 14:47
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@scheveningen, mogen wij s.v.p. van u horen of u zelf de opmetingen hebt gedaan?

gerbera
door gerbera Jun 18, 2019 om 16:25
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Die zien of horen we nooit meer terug;-))

ap
door apiejoepie Jun 18, 2019 om 17:05
130 Antwoorden / 4 Vragen

die is ondergedoken

simon55
door simon55 Jun 19, 2019 om 13:17
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Die zit klem tussen de douchewanden

PvBaak48
door PvBaak48 - Jun 17, 2019 om 15:13
65 Antwoorden / 1 Vragen

Afsluiten , weet dat ze fout zitten en daardoor niet meer reageren.

panter22
door panter22 - Jun 17, 2019 om 18:26
6599 Antwoorden / Vragen

Is er een ontwerp gemaakt in de showroom?

koekeloer
door koekeloer - Jun 19, 2019 om 13:44
562 Antwoorden / 18 Vragen

opnieuw bestellen

Ex
door Expansievat - Jun 19, 2019 om 21:40
38 Antwoorden / 2 Vragen

inkomsten derf je, kosten heb je.

wazig verhaal ?