Th
door Theodorus100 Jun 14, 2021 om 12:36
Huishouden & energie

Energie contract

Mijn contract loopt af

1358 9 Rapporteer

Be
door Bewaklu - Jun 14, 2021 om 12:39
132 Antwoorden / 1 Vragen

Nou, hout sprokkelen dan maar....

panter22
door panter22 - Jun 14, 2021 om 12:42
6599 Antwoorden / Vragen

Wat gebeurt er als mijn contract afloopt?

Wanneer je vaste contract afloopt, kom je terecht in een variabel contract of een modelcontract. Je contract mag in ieder geval niet stilzwijgend verlengd worden voor een bepaalde tijd. De tarieven van een variabel contract wijken over het algemeen af van die van je aflopende contract. Het is daarom belangrijk om hier goed naar te informeren. Als je van een welkomstbonus hebt geprofiteerd, kom je hier bijvoorbeeld niet nogmaals voor in aanmerking. Daardoor veranderen je totale kosten.
https://www.independer.nl/energie/info/veelgestelde-vragen/energiecontract.aspx

Donuts
door Donuts - Jun 14, 2021 om 13:04
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Joh! En toen?

mahadma
door mahadma - Jun 14, 2021 om 13:41
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Kijk op vergelijkingsites waar je het gunstigste uitkomt, ook met cashback. Let op: niet eerder elders gaan voordat de afloopdatum van je oude contract over is.

gerbera
door gerbera - Jun 14, 2021 om 16:00
7364 Antwoorden / 14 Vragen

En toen ging het licht uit, maar troost u het is nog lang licht tegenwoordig☺. Maar alle gekheid op een stokje, is dit een  mededeling aan de forumleden of wil u informatie. Doet u niets dan loopt het contract gewoon door maar ik verwacht dat u wel van uw huidige leverancier een wel zeer "voordelig" aanbod krijgt voor (meerjarige)verlenging. Ga anders ff lekker snuffelen op de vergelijkings-sites

aurora1
door aurora1 - Jun 14, 2021 om 16:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen
sw
door swat1500 - Jun 14, 2021 om 16:48
3778 Antwoorden / 0 Vragen

Tijd voor een ander contract dus.

Analoog
door Analoog - Jun 14, 2021 om 16:59
137 Antwoorden / Vragen

Mijn wekker ook

Redacteur
door Redacteur - Jun 14, 2021 om 17:20
1054 Antwoorden / 62 Vragen

We sluiten dit summier geformuleerde topic. Mocht vragensteller de vraag nogmaals en uitgebreider willen plaatsen dan kan dat uiteraard.

De redactie