di
door dirk de groot May 24, 2013 om 09:07
Huishouden & energie

Energie vergelijken op welke site?

Hallo allemaal,

Twee weken geleden heb ik de uitzending van tros radar over vergelijkingssites gezien en hierin werd gezegd dat er behoorlijke verschillen zitten tussen verschillende vergelijkingssites voor energiecontracten. Nu ben ik gaan energie vergelijken op de volgende sites:

www.energieleveranciers.nl
www.prizewize.nl
www.easyswitch.nl
www.energie-vergelijken.nl

En als ik mijn postcode en verbruik in vul krijg ik overal precies dezelfde contracten. Weet iemand waar je een nog betere aanbieding kan krijgen?

29819 9 Rapporteer

zw
door zwaardvis - May 24, 2013 om 09:43
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Je hebt Prizewize al genoemd.

Misschien ook een brief van de VEH gekregen?
klik hier

Via zo'n collectief contract kom je misschien goedkoper maar wel bij NEM uit.

empyria
door empyria - May 24, 2013 om 10:09
504 Antwoorden / 3 Vragen

Ik had heel veel aan de Vastenlastenbond

gompy2
door gompy2 - May 24, 2013 om 13:01
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=dirk de groot schreef op vrijdag 24 mei 2013, 09:07]
En als ik mijn postcode en verbruik in vul krijg ik overal precies dezelfde contracten. Weet iemand waar je een nog betere aanbieding kan krijgen?
Ongeveer een 10 dagen geleden is daar nog een hele verhandeling over geweest naar aanleiding van een zelfde soort onderwerp.
Misschien die eens doorlezen?

Klik-> Hier

gaslichtwebcare
door gaslichtwebcare - May 24, 2013 om 15:51
11 Antwoorden / 0 Vragen

De pakketten die worden getoond zijn inderdaad vaak hetzelfde aangezien het afhankelijk is van het aanbod van de energieleveranciers. Wel is het verstandig om dit met elkaar te vergelijken omdat er wel eens kleine verschillen in kunnen zitten. Wat betreft de veilingen; wij raden aan om dat aanbod ook nog even te vergelijken via een vergelijkingssite.

sl
door slobberbone - May 24, 2013 om 16:06
508 Antwoorden / 2 Vragen

Staat hier boven al Gaslicht.com.

Maar die welkomspremies schelen van dag tot dag en ook bij iedere aanbieder dus als je nu kijkt of volgen de week zit er ook weer verschil in prijs.

di
door dirk de groot - May 30, 2013 om 09:31
4 Antwoorden / 2 Vragen

Dank u allen Uiteindelijk heb ik op deze site energieprijzen vergeleken. en ben ik overgestapt naar energiedirect. Mijn contract was vrij opzegbaar dus ik verwacht dat alles goed gaat.

joke127
door joke127 - Oct 17, 2014 om 17:12
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik deze site om aan het eind van elk jaar energieleveranciers vergelijken. Komt steevast als goedkoopste uit de bus vergeleken met de sites die jij noemt..

alexishoop
door alexishoop - Oct 17, 2014 om 17:51
561 Antwoorden / 6 Vragen

ik heb goede ervaringen met http://dayhopper.nl/energie/, simpel en snel overzicht.

de welkomspremies verschillen inderdaad en vaak betaal je die zelf, vooral al ze met tablets of andere gadgets adverteren. je kan het beste kiezen voor de 1 jarige aanbiedingen met vaste prijzen en kortingen, maar de huidige trend is dat de energieprijzen dalen dus een variabel contract icm met een vaste korting kan ook lucratief zijn.

pi
door pieterwolters - Oct 18, 2014 om 00:01
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt ook nog naar de sites van de energiebedrijven gaan en hun tarieven vergelijken. Dan is het in ieder geval niet gekleurd EN up to date.