gn
door gnosis Nov 6, 2007 om 23:40
Huishouden & energie

Ervaring met Royal Health Foam ?

 Heeft iemand goede of slechte  ervaringen met het bestellen via internet van een traagschuim-matras van Royal Health Foam ?

Eigenlijk zou ik het matras eerst willen zien en proberen maar ik woon in groningen .
Royal Health Foam geeft wel een 30 dagen proef periode.
de bezorgkosten moet je dan wel betalen.

6903 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 7, 2007 om 09:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ken ze niet, lees eens wat info van internet;

Alles over winkel Royal Health Foam bij BESLIST.nl winkelinformatie en winkelbeoordelingen

Forum Fysiomanueel -> Matras Van Traagschuim Werkt Echt!

Zag dat de bezorgkosten E 30,00 waren, kun je ook zien als betaling voor proef, als je er dan zondere verdere kosten vanaf kunt als het niet bevalt dan is dat een stuk goedkoper dan een matras kopen waar je aan vast zit als het niet blijkt te bevallen........

Lees wel eventuele voorwaarden die verbonden kunnen zijn aan het proefslapen goed door.

Succes,

ve
door verwijderd - Nov 7, 2007 om 18:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

--een volstrekt onnodige en onzinnige reaktie.---

Zou niet weten waarom, er staan wat ervaringen van als het goed is ervaringsdeskundigen en ik raad aan even op internet rond te kijken voor (meer) info.

Tijdje geleden zei je mij nog dat het beter was niet op reactie(s) van anderen te reageren…….

Zelf kun je het blijkbaar de laatste tijd niet laten.

Maar onze aller sterrenliefhebber/sterrenjager Read1,2,3,/Paula met de dubbele agenda…....... (staan daar sterren in ?! ) gedraagt zich al tijden niet bepaald tof,  sinds je je 1e plaatsje in het geding ziet komen lijkt het nu op……. How Low Can You Go……….

Ik had dat ik hier kwam groot respect voor jou en je postings,

helaas is dat nu wel echt  teniet gegaan door je gedragingen van de laatste maanden.

--> Now your just  Pathetic.............. !!

ve
door verwijderd - Nov 7, 2007 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik ken de 2 verwijzingen en heb ook reacties op andere fora bv tros radar gelezen...
Het schijnt...dat RH Foam met tempur en m-line
tot de betere traagschuim matrassen behoort.

Nu moet je zo'n bed zelf uit testen en je krijgt dan ook 30 dagen
proef periode, geld terug min 35 bezorg kosten.

Helaas kan ik deze matrassen niet eerst zien in een winkel,
omdat ze alleen in Den Haag verkocht worden of via internet.

ve
door verwijderd - Nov 7, 2007 om 20:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag gnosis,

"Mijn lieve vriendin" stacey, geeft weer eens een volstrekt onnodige en onzinnige reaktie. Je vraagt naar ervaringen van ervaringdeskundigen en je krijgt een tweetal waardeloze verwijzingen.

Mijn ervaringen zijn slecht met zo'n matras (te hard/vervormingen/te koud) en zeker met het bestellen ervan op internet. Wat wel goed is, is dat je soms kunt uitproberen (en daar moet je dan wel enkele weken voor nemen).

Probeer in elk geval te kopen in een lokale speciaalwinkel, omdat je dan een aanspreekpunt hebt en vooraf de afspraken goed op papier kunt zetten. Moet je vooraf betalen of een aanbetaling doen, dan kun je (als je mag proefslapen) beter een andere zaak zoeken die dat niet eist.

Sukses, groeten, Read2.

ve
door verwijderd - Nov 7, 2007 om 20:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

kun je vertellen welk merk traagschuim je dan gehad hebt ?

wat zijn je ervaringen met het kopen via internet dan precies ?
welke internet winkel /
graag details...

alvast bedankt.

Royal health foan zegt wel op hun site dat je na 30 dagen het geld terug krijgt,
ben met je eens dat je beter in de winkel dat zwart op wit vraagt...

ve
door verwijderd - Nov 7, 2007 om 20:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

als ik dit lees,
denk ik....waarom zijn er die sterren..

gaat het om een beloning of zo...
denk dat dst beter afgeschaft kan worden hier...

jongen en meisjes...niet ruzie maken !!

ve
door verwijderd - Nov 9, 2010 om 19:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb met deze firma gebeld om dat van die 30dagen eens na te vragen.
Het is zo dat je het gratis thuis krijgt zonder bezorgkosten en als het matras je niet bevalt komen ze het ook gratis weer ophalen, alles zonder kosten dus die 30 dagen gratis zijn 100% gratis.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2010 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

@joannscheffers

Je reageert op een bericht dat 3 jaar oud is !

ve
door verwijderd - Nov 9, 2010 om 21:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

erik008 schreef op dinsdag 9 nov 2010, 21:11: @joannscheffers

Je reageert op een bericht dat 3 jaar oud is !

Ja, hij heeft net nieuwe baan daar, doet wat aan klantenwerving ;-)