Geen jaarafrekening ontvangen van energiebedrijf Qurrent
Ondanks diverse contacten met energiebedrijf Qurrent is het schijnbaar voor dit bedrijf niet mogelijk om mij een jaarafrekening toe te zenden.
In augustus 2017 zijn de jaarstanden van gas en elektriciteit opgenomen.
Ik heb gelezen dat het energiebedrijf binnen 2 maanden na opname met een jaarafrekening moet komen.
Ondanks telefonisch - en mailcontact heb ik medio januari 2018 ( 5 maanden later!) nog geen afrekening gezien.
Hebben meer klanten van Qurrent deze ervaring?
Quillaumex
Het lijkt erop dat ze elk jaar zoveel nieuwe leden krijgen dat door deze verwerking de eindafrekening in het gedrang komt.
https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/wanneer-ontvang-ik-mijn-jaarafrekening-322
Lees eens hier wat u kunt doen.
https://www.consuwijzer.nl/energie/energierekening/jaarafrekening/jaarafrekening-nog-niet-gekregen
Onze meterstanden worden iedere 2 maanden uitgelezen maar ik krijg dan echt niet steeds binnen 2 maanden een eindafrekening. Die krijg ik ieder jaar in maart.
Maar u heeft waarschijnlijk een oude meter, wees gerust, die rekening komt wel.
Het gaat over de JAAR afrekening.
Hallo Quillaumex ,
Stel uw vraag op Qurrent Community , klik op de rode regel .
https://community.qurrent.nl/
Community is zinloos. Klaag op klachtencompas.
En dat weet u zeker ? ik zie nu uw probleem met qurrent
Ik ben nu bijna 1 jaar klant van Qurrent en tot op heden is er nog NOOIT een probleem wat hun ICT betreft opgelost. 2-maandelijks overzicht klopt niet (ze gebruiken hoog/laag tarief, maar ik heb contract voor enkel tarief). Op de app krijg ik verbruik te zien van okt - dec 2016, terwijl ik toen nog niet eens klant was en toen ook geen slimme meter had. Als ik een week niet thuis ben en geen gas gebruik (meterstand is gelijk bij terugkomst als bij vertrek) laat de app toch verbruik zien. Zo kan ik nog wel doorgaan. Grotere prutsers als Qurrent heb ik niet gezien in energieland.
Oh u kent dus Energie direct nog niet?
nog niet inderdaad. bedankt voor de waarschuwing.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft
heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer