Qu
door Quillaumex Jan 14, 2018 om 09:11
Huishouden & energie

Geen jaarafrekening ontvangen van energiebedrijf Qurrent

Ondanks diverse contacten met energiebedrijf Qurrent is het schijnbaar voor dit bedrijf niet mogelijk om mij een jaarafrekening toe te zenden.

In augustus 2017 zijn de jaarstanden van gas en elektriciteit opgenomen.
Ik heb gelezen dat het energiebedrijf binnen 2 maanden na opname met een jaarafrekening moet komen.

Ondanks telefonisch - en mailcontact heb ik medio januari 2018 ( 5 maanden later!) nog geen afrekening gezien.

Hebben meer klanten van Qurrent deze ervaring?

Quillaumex

3323 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 14, 2018 om 09:26
7179 Antwoorden / 3 Vragen
1

Het lijkt erop dat ze elk jaar zoveel nieuwe leden krijgen dat door deze verwerking de eindafrekening in het gedrang komt.
https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/wanneer-ontvang-ik-mijn-jaarafrekening-322

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 14, 2018 om 09:39
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Onze meterstanden worden iedere 2 maanden uitgelezen maar ik krijg dan echt niet steeds binnen 2 maanden een eindafrekening. Die krijg ik ieder jaar in maart. 
Maar u heeft waarschijnlijk een oude meter, wees gerust, die rekening komt wel.

tijger1
door tijger1 Jan 14, 2018 om 14:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het gaat over de JAAR afrekening.

marita5
door marita5 - Jan 14, 2018 om 09:41
11507 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Quillaumex , 

Stel uw vraag op Qurrent Community , klik op de rode regel .

https://community.qurrent.nl/

koekeloer
door koekeloer Jan 17, 2018 om 11:54
562 Antwoorden / 18 Vragen

Community is zinloos. Klaag op klachtencompas.

marita5
door marita5 Jan 17, 2018 om 11:57
11507 Antwoorden / 15 Vragen

En dat weet u zeker ? ik zie nu uw probleem met qurrent

koekeloer
door koekeloer - Jan 17, 2018 om 11:58
562 Antwoorden / 18 Vragen
0

Ik ben nu bijna 1 jaar klant van Qurrent en tot op heden is er nog NOOIT een probleem wat hun ICT betreft opgelost. 2-maandelijks overzicht  klopt niet (ze gebruiken hoog/laag tarief, maar ik heb contract voor enkel tarief). Op de app krijg ik verbruik te zien van okt - dec 2016, terwijl ik toen nog niet eens klant was en toen ook geen slimme meter had. Als ik een week niet thuis ben en geen gas gebruik (meterstand is gelijk bij terugkomst als bij vertrek) laat de app toch verbruik zien. Zo kan ik nog wel doorgaan. Grotere prutsers als Qurrent heb ik niet gezien in energieland.

audb
door audb Jan 17, 2018 om 12:11
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Oh u kent dus Energie direct nog niet?

koekeloer
door koekeloer Jan 19, 2018 om 12:26
562 Antwoorden / 18 Vragen

nog niet inderdaad. bedankt voor de waarschuwing.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

rosa 60
rosa 60 - Apr 17, 2024 om 21:02
Winkels & webshops

Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft

heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering  heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw  maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer