Qu
door Quillaumex Jan 14, 2018 om 09:11
Huishouden & energie

Geen jaarafrekening ontvangen van energiebedrijf Qurrent

Ondanks diverse contacten met energiebedrijf Qurrent is het schijnbaar voor dit bedrijf niet mogelijk om mij een jaarafrekening toe te zenden.

In augustus 2017 zijn de jaarstanden van gas en elektriciteit opgenomen.
Ik heb gelezen dat het energiebedrijf binnen 2 maanden na opname met een jaarafrekening moet komen.

Ondanks telefonisch - en mailcontact heb ik medio januari 2018 ( 5 maanden later!) nog geen afrekening gezien.

Hebben meer klanten van Qurrent deze ervaring?

Quillaumex

3325 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 14, 2018 om 09:26
7187 Antwoorden / 3 Vragen
1

Het lijkt erop dat ze elk jaar zoveel nieuwe leden krijgen dat door deze verwerking de eindafrekening in het gedrang komt.
https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/wanneer-ontvang-ik-mijn-jaarafrekening-322

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 14, 2018 om 09:39
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Onze meterstanden worden iedere 2 maanden uitgelezen maar ik krijg dan echt niet steeds binnen 2 maanden een eindafrekening. Die krijg ik ieder jaar in maart. 
Maar u heeft waarschijnlijk een oude meter, wees gerust, die rekening komt wel.

tijger1
door tijger1 Jan 14, 2018 om 14:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het gaat over de JAAR afrekening.

marita5
door marita5 - Jan 14, 2018 om 09:41
11512 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Quillaumex , 

Stel uw vraag op Qurrent Community , klik op de rode regel .

https://community.qurrent.nl/

koekeloer
door koekeloer Jan 17, 2018 om 11:54
562 Antwoorden / 18 Vragen

Community is zinloos. Klaag op klachtencompas.

marita5
door marita5 Jan 17, 2018 om 11:57
11512 Antwoorden / 15 Vragen

En dat weet u zeker ? ik zie nu uw probleem met qurrent

koekeloer
door koekeloer - Jan 17, 2018 om 11:58
562 Antwoorden / 18 Vragen
0

Ik ben nu bijna 1 jaar klant van Qurrent en tot op heden is er nog NOOIT een probleem wat hun ICT betreft opgelost. 2-maandelijks overzicht  klopt niet (ze gebruiken hoog/laag tarief, maar ik heb contract voor enkel tarief). Op de app krijg ik verbruik te zien van okt - dec 2016, terwijl ik toen nog niet eens klant was en toen ook geen slimme meter had. Als ik een week niet thuis ben en geen gas gebruik (meterstand is gelijk bij terugkomst als bij vertrek) laat de app toch verbruik zien. Zo kan ik nog wel doorgaan. Grotere prutsers als Qurrent heb ik niet gezien in energieland.

audb
door audb Jan 17, 2018 om 12:11
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Oh u kent dus Energie direct nog niet?

koekeloer
door koekeloer Jan 19, 2018 om 12:26
562 Antwoorden / 18 Vragen

nog niet inderdaad. bedankt voor de waarschuwing.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

el-zorro
el-zorro - Apr 24, 2024 om 21:38
Geldzaken & recht

Coulance regeling

Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'.

Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp Veelvoorkomende problemen met de distributieriem

Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bij hij of zij schade o ... Lees meer

Peteri
Peteri - Apr 24, 2024 om 11:24
Geldzaken & recht

Overschrijvingsfomulier fraude

Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer

Ro
Rob Vera - Mar 9, 2024 om 18:14
Computers & telefonie

Kan ISP Tweak het contract ontbinden met berekening in eigen voordeel?

Beste Kassa,

nu al een aantal jaar heb ik een internet glasvezel abonnement bij Tweak.  Nu Tweak is overgenomen door Odido kreeg ik een email dat Tweak mijn abonnementscontract wil ontbinden en mezelf bij Odido moet aanmelden. 
Het betreft een abonnementsvorm welke ik per jaar betaal (gezien het voordeel van 10 euro per maand).  In de afwikkeling wil Tweak mij nu met terugwe ... Lees meer