Zo
door Zoekeenwhirlpool Feb 15, 2019 om 22:42
Huishouden & energie

Goede kwaliteit whirlpool.

We zijn op zoek naar een half vrijstaande whirlpool. Op internet heb ik whirlpools gezien van Maxaro (Mocoori en Plash) en Eago. Ik hoor graag wat jullie ervaringen hiermee zijn, en welke andere merken van goede kwaliteit zijn.

3861 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 15, 2019 om 23:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een half-vrijstaande wasmachine, droger, koelkast? Of nog iets anders van Whirpool?

tenormin
door tenormin Feb 15, 2019 om 23:29
16816 Antwoorden / 108 Vragen

;-))

costnix
door costnix Feb 16, 2019 om 08:14
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De TS heeft het over een wasmachine, die op zijn rug ligt, maar dan een paar maatjes groter.
Er is een groot verschil tussen een whirlpool en een Whirpool.

marita5
door marita5 - Feb 15, 2019 om 23:03
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Zoekeenwhirlpool ,

Klik in de eerste rij op de afbeeldingen , dan leest u ook de ervaringen , klik op de rode regel .

https://www.douche-concurrent.nl/baden/whirlpool

Ge
door Genee - Feb 15, 2019 om 23:31
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Vraag eens op de site van klusidee.

pe
door peentjes - Feb 15, 2019 om 23:58
421 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn excuses. Wat is dat? Misschien de consumenteñbond bellen?

aurora1
door aurora1 - Feb 16, 2019 om 01:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geen ervaringen mee en hoef ik ook niet. Ik doe niet aan whirlen en ook niet aan poolen. Misschien eens op de site van Kieskeurig kijken? Of op een relevant whirlpoolforum kijken? Ik ga dat niet voor u doen. Google is uw beste vriend.
Succes.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 16, 2019 om 10:45
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Wat wenst u van het merk 'Whirlpool'? Of vraagt u naar gelijkwaardig apparaat van ander merk zoals Boscc, Miele, AEG, Excuisit of is het soms een bubblebad?

me
door mein33 - Feb 16, 2019 om 10:57
5658 Antwoorden / 28 Vragen

We zijn op zoek naar een half vrijstaande whirlpool.

U wilt een 'bubbelbad' met van die luchtbelletjes ?
Dat is zonde van de investering, die dingen maken een kabaal van 'hier tot tokio' en op die luchtbelletjes die, geheel nutteloos, van alle kanten op je af en onder je billen vandaan komen ben je ook zo uitgekeken.
Even lekker rustig inweken en heerlijk dagdromen behoort bij het gebruik van zo'n herrieschopper echt tot het verleden.

aurora1
door aurora1 - Feb 16, 2019 om 17:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u al eens een berekening gemaakt van het energieverbruik? En met de nieuwe tarieven?

http://www.bubbelbadindetuin.nl/bubbelbad-energieverbruik/

Zo
door Zoekeenwhirlpool - Feb 17, 2019 om 00:54
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een trollen hier...dag!