th
door theeke01 Nov 6, 2008 om 18:31
Huishouden & energie

Gordijnen bestellen

Geachte Kassa

Ik heb op 11-10-2008 bij Euro gordijn onderdeel van Tapijtcentrum Nederland bv gordijnen besteld.

Thuis hebben we de maten opgenomen en mee genomen naar de winkel,daar de gordijnen uitgezocht die we wilden hebben.

Door de verkoopster een orderbevestiging laten maken met een aankoop bedrag van 1275.euro.

Op 17-10-2008 een afspraak gemaakt voor het opmeten van de gordijnen.

Op dinsdag 04-11-2008 werd er door de verkoper gebeld dat het bedrag 1756. euro zou worden,

Daar schrokken we heel erg van van het prijs verschil daarna een afspraak gemaakt met de verkoper waarom het bedrag in eens  zoveel was ,hij zei dat er pas een prijs voor de gordijnen gemaakt kon worden na het meten,wat dus niet verteld werd door de verkoopster aan ons.

Nu blijkt dat de verkoopster behoorlijke fouten heeft gemaakt tijdens het uitrekenen en het opschrijven op de orderbevestiging.

Nu kunnen wij niet meer onderuit de orderbestiging omdat wij getekent hebben.

Willen wij er onderuit komen zijn wij verplicht om 30% van de orderbevestiging te betalen,dat terwijl er in de winkel door de verkoopster een fout is gemaakt.

Wie kan ons aub hierbij helpen.

groetjes Th van Woerkom

4868 4 Rapporteer

poltol
door poltol - Nov 6, 2008 om 19:35
3885 Antwoorden / 22 Vragen

hallo,

U heeft een orderbevestigimg van deze Firma? Die is u aangeboden voor meting en zonder één of ander voorbehoudt ten aanzien van meten en dergelijke? Als dat zo is, is dat de prijs. En niets anders. De fout is voor de Firma. Hadden ze maar geen order moeten maken. En als u er vanaf wilt betaald u m.i helemaal niets. De Firma wilt u namelijk niet leveren tegen de afgesproken prijs, dat is de prijs van de offerte. De Firma heeft dus nu een probleem. Of ze leveren tegen de afgesproken prijs of ze leveren niet. Het is aan hun omdat te beslissen. Laat u niet gek maken met dreigementen of dergelijke. Van u mogen ze de gordijnen gewoon op komen hangen maar dan voor €1275 is geen euro meer.

Vr.gr. poltol

wi
door willy27668 - Oct 19, 2009 om 18:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

gewoon niet meer op ze reageren.

Ik heb een 4 jaar een hoop ellende met deze firma gehad.

Ik zou er mijn geld niet naar toe brengen, ze veranderen altijd wat en doen alsof het jou fout is

gewoon omrijden en een andere winkel binnen stappen

ma
door martdehaan - Nov 26, 2009 om 17:53
2 Antwoorden / 1 Vragen

TAPIJT CENTRUM NEDERLAND
7 jaar garantie blijkt stoepgarantie
Omdat wij van plan waren om onze houten vloer die ongeveer 30 jaar oud was te vervangen gingen wij ons begin maart 2009 eens hier en daar informeren. Op 3 maart 2009 kwamen wij binnen bij Tapijtcentrum Nederland aan de Wijchenseweg te Wijchen. Wij hadden de intentie om niet direct een keuze te maken omdat wij pas in eind september de tijd er voor hadden.

Wij hadden wel wat eisen: Het moest sterk en gemakkelijk in onderhoud zijn omdat wij 2 honden hebben. Onze voorkeur ging uit naar een vinyl met hout motief.

De zeer vriendelijke verkoper had tijd genoeg, kosten nog moeite werd gespaard ons de vele mogelijkheden te laten zien. Zelfs toen wij vertelde pas in september tijd te hebben om onze flat op te knappen werd zelfs nog koffie geserveerd. Brabantse gastvrijheid ten top !!!

Voor onze thuis situatie had men de perfecte kwaliteit vinyl mits alles goed werd geëgaliseerd gaf men zelfs 7 jaar garantie.

Omdat wij nieuwsgierig waren wat het allemaal zou gaan kosten: Kamer, keuken en gang werd voor ons een eind plaatje uitgerekend.
De verkoper probeerde de order te noteren. Opslag voor later was bij hun geen enkel probleem. Wij wilde echter niet direct bestellen.

Om een lang verhaal kort te houden. De directeur van de onderneming werd erbij gehaald want het bedrijf bestond een aantal jaren en men had wat te vieren en wij mochten in de feestvreugde meedelen. Uiteindelijk werd een mooie korting gegeven en hebben we de order opgegeven. Volgens onze tekening hadden we ongeveer 15 meter nodig.

Op 9 maart 2009 kwam men de maat opnemen.Op 15 oktober 2009 kwam men 's-middags alles egaliseren en konden we ons huis niet meer in en hebben we noodgedwongen in een hotel moeten slapen. Op 16 oktober is de vinyl vloer gelegd.

Op maandag 9 november 2009 zijn we naar het Tapijt Centrum Nederland gegaan omdat de vloer krassen en blazen ging vertonen. Ons werd al direct medegedeeld dat er waarschijnlijk geen garantie op zat i.v.m. onze huisdieren. Maar men zou de service dienst langs sturen.
Op maandag 16 november 2009 kwamen de stoffeerders die de vloer hadden gelegd om de vloer te bekijken, ze zouden het opnemen met de betreffende afdeling. Uiteindelijk werden we op 20 november 2009 door de directeur van de onderneming gebeld met de boodschap dat hij bericht had gekregen van de service afdeling dat er geen garantie op de vloer werd gegeven omdat wij huisdieren hebben. Ter compensatie konden we eventueel een leuke korting krijgen als we weer iets anders nodig hebben.

Conclusie:

Tapijt Centrum Nederland luistert niet naar de wensen en eisen van de klant en kan daarom ook geen juist aankoop advies geven. Behoedt U voor de Brabantse gastvrijheid, laat U niet in de luren leggen als men iets te vieren heeft. Het enige wat bij TCN telt zijn orders. Je kunt als klant barsten 7 jaar garantie blijkt uiteindelijk stoep garantie.

Het is jammer wat de oude heer Van Deutecom met zijn Tapijt Centrum Nederland ooit heeft opgebouwd wordt door zijn kinderen afgebroken. Wij met onze grote familie- en kennissenkring zullen er nimmer 1 voet meer binnen zetten.

U bent gewaarschuwd.

bekijk de foto's http://www.martonline.org/TCN.html

ma
door martdehaan - Jan 11, 2010 om 11:31
2 Antwoorden / 1 Vragen

Men is naar aanleiding van de website die inmiddels is verwijderd toch bereid de klacht op te losssen