Ro
door Rooik Mar 2, 2021 om 17:33
Huishouden & energie

Greenchoice meterstand wordt niet vermeld

Bij Greenchoice in de app worden, als je de meterstanden doorgeeft, de meterstanden van de vorige keer getoond, behalve bij de terug geleverde energie van de zonnepanelen. Heb dit al meerdere keren aangegeven bij de klanten service, ze zouden dit doorgeven, maar zonder resultaat.
Wat kan de reden zijn dat deze stand niet wordt vermeld in de app? Wordt er mee gevogeld? 


#greenchoice

1032 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 2, 2021 om 17:42
16830 Antwoorden / 202 Vragen
1

De reden kan alleen men bij Greenchoice geven en voor indienen van een klacht: eerst: https://www.greenchoice.nl/klantenservice/klachten/ en bij geen of negatieve reactie: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/energie-thuis/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-over-mijn-energieleverancier of https://www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken/klacht-energieleverancier edn als u met een zoekmachine zoekt naar Greenchoce dan ziet u dat er meer klachten zijn en kunt u mogelijk ook: https://www.klacht.nl/klachtmelden/energieleveranciers/ benutten waar men meer klachten over C.. heeft behandeld.

diumenge
door diumenge - Mar 2, 2021 om 17:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

De meest voor de handliggende reden is gewoon een storing / technisch probleem. Maar vooral er direct maar vanuit gaan dat er mee 'gevogeld' wordt hoor...

panter22
door panter22 - Mar 2, 2021 om 18:16
6599 Antwoorden / Vragen
1

Je krijgt toch een afrekening. Die moet kloppen. Misschien is de app wat eenvoudig en wordt hij in de toekomst aangepast.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer