schilderij
door schilderij Mar 5, 2014 om 15:50
Huishouden & energie

Help.......... gaatjes

Ik word er langzamerhand gek van !!!
Als ik shirts en blouses uit de wasmachine haal, zitten er aan de voorzijde onderaan allemaal gaatjes die er voordien niet in zaten. Ik heb er een scan van, maar weet niet of ik die kan meesturen.
Wat kan hiervan de reden zijn ????

6720 49 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 5, 2014 om 15:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Aangezien het kennelijk aan 1 kant is: aanrecht, riem o.i.d.?

komsja
door komsja - Mar 5, 2014 om 16:13
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@schilderij
Heel vreemd probleem,als er in de trommel van de wasmachine een scherp onderdeel van bijvoorbeeld een bh of zo in 1 van de gaatjes van de trommel klem zou zitten dan zou dat je kleding kunnen beschadigen,maar dat de gaatjes alleen maar aan de voorkant van uw shirts en blouses zitten is vreemd.
Wat voor een shirts en blouses zijn dat dan? zitten daar bepaalde scherpe dingen op of aan.
Als dat niet het geval is dan zou uw overige wasgoed ook deze problemen moeten hebben.

pi
door pieterwolters - Mar 5, 2014 om 16:13
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt me ook dat zoiets een externe oorzaak moet hebben. Een wasmachine heeft geen weet van voor/achter/zijkant van een kledingstuk. Wat wel kan is dat gaatjes door het wassen groter worden waardoor ze meer opvallen.

Gaat het alleen om jouw kledingstukken of ook van anderen?

schilderij
door schilderij - Mar 5, 2014 om 16:26
76 Antwoorden / 21 Vragen

Dank jullie wel voor de reacties. Ik zal nog even wat toelichting geven. Ik draag nooit een riem of i.d. Mijn schoondochter zegt dat zij er ook last van heeft en dat het door "zilvervisjes" in de wasmachine komt. Ik heb hierop gegoogeld maar word daar ook niet wijzer van en inderdaad de gaatjes zitten altijd op dezelfde plek voor onderaan en alleen in mijn kleding. Meestal in T-shirts etc. Dus dan denk je weer eerder aan een externe oorzaak. Maar het vreemde is dat die gaatjes er niet in zitten voor het shirt in de wasmachine belandt.

zoekster
door zoekster - Mar 5, 2014 om 16:33
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Kan het ook niet het aanrecht zijn? Of dat u uw blouses in uw broek stopt en dat er toch enige slijtage optreed, die dan erger wordt in de was?

aurora1
door aurora1 - Mar 5, 2014 om 16:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of je hiermee het kunt laten zien: klik hier.

tenormin
door tenormin - Mar 5, 2014 om 17:05
16816 Antwoorden / 108 Vragen

gaatjes. U bent de zoveelste die er problemen mee heeft. Niet dat het de gaatjes heelt maar misschien getroost dat u er niet alleen voor staat.

ro
door ron530 - Mar 5, 2014 om 17:08
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Zilvervisjes zullen het niet zijn, die lusten geen kleding en al zou dat zo zijn zullen ze nooit op dezelfde plek gaan eten. Probeer eens een andere manier van wassen, iets minder beladen en een lager centrifuge toerental.

komsja
door komsja - Mar 5, 2014 om 17:44
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@schilderij
Dat wat uw schoondochter zegt:dat de zilvervisjes de oorzaak zijn is natuurlijk onzin,of het moet zo zijn dat u uw shirts en blouses dagenlang in de wasmachine laat zitten voordat ze gewassen worden.
Want die beestjes kruipen overal in,maar als u met enige regelmaat een wasje draait dan krijgen die jongens geen schijn van kans om uw spullen aan te vreten,want al zouden ze in uw wasmachine kruipen dan verzuipen ze,en punt twee worden ze bij het afpompen verwezen naar de afvoer.
Ondanks dat ik op 9hoog woon zie ik ook welus van die ongenode gasten rond rennen,maar in m,n wasmachine heb ik ze nog nooit aangetroffen,en draai als alleenwonende maar 2 wassen per week.

edrick3
door edrick3 - Mar 5, 2014 om 17:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo schilderij,

Vervelend probleem.
Komt vaker voor.
Kijk/lees maar eens hier.

Met vr.gr.

schilderij
door schilderij - Mar 5, 2014 om 18:22
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 5 mrt 2014, 17:51]Hallo schilderij,

Vervelend probleem.
Komt vaker voor.
Kijk/lees maar eens hier.

Met vr.gr.

Hartelijk dank, ik wist niet wat ik zag. Dacht dat ik de enige was. Fijn die herkenning, alleen ben ik na tich berichten te hebben gelezen natuurlijk nog niet van mijn probleem af. Maar kan wel dingen afstrepen c.q. uitsluiten zoals zilvervisjes e.d. Nogmaals super dank voor meedenken en verwijzing.

ja
door jannet1977 - Mar 6, 2014 om 08:50
64 Antwoorden / 0 Vragen

In de reacties onder dit artikel staan ook nog veel mogelijke oorzaken (autogordel, composiet aanrechtblad, broekriem). Misschien heb je er wat aan.

user123
door user123 - Mar 7, 2014 om 05:56
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Met een panty om je hand de binnenkant van de wastrommel aftasten.

Er zit vast een braam.

pi
door pieterwolters - Mar 7, 2014 om 08:44
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe weet die braam dat ie alleen aan de voorkant van het kledingstuk gaatjes moet maken?

user123
door user123 - Mar 7, 2014 om 12:50
1346 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 08:44]Hoe weet die braam dat ie alleen aan de voorkant van het kledingstuk gaatjes moet maken?

Je kunt je suf staren op dat punt, maar daar krijg je toch geen antwoord op.

Je kunt beter je energie steken in het onderzoeken van opties welke wel mogelijk resultaat opleveren.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - Mar 7, 2014 om 13:16
355 Antwoorden / 1 Vragen

Voor de zekerheid bij het autorijden (zonder jas ;-) ) een (hand)doek op de buik onder de gordel leggen.
Zoiets kan ook bij een broek; ik heb het sterke vermoeden dat die gaatjes veroorzaakt worden door het het hoekje van de tailleband ( boven het knoopsgat) en/of de rand van de gulp. Een onder gedragen hemdpje niet in de broek stoppen, maar er juist overheen, over de tailleband.
Het betreft zeker elastische, aansluitende t-shirts?

komsja
door komsja - Mar 7, 2014 om 16:25
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Er zijn een aantal lieden die blijkbaar het verhaal van de vraagstelster niet goed gelezen hebben
zoals daar zijn jolijn2 en niet te vergeten user123 (die reactie lijkt precies op de reactie die van zo,n afbeelding kan verwachten)
Er zit geen braam in de trommel,want wat al eerder is gezegd een braam of een zilvervisje heeft geen voorkeur voor alleen de voorkant van een shirt of voor blouses,het probleem zit in ieder geval niet in de wasmachine.

tenormin
door tenormin - Mar 7, 2014 om 16:31
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Welnee, het is gewoon het materiaal waar de T-shirts e.d. van gemaakt zijn. Er staan niet voor niets zo enorm veel klachten over die gaatjes. En in de gegeven verwijzing waardoor het komt, ja, daar kan ik me wel veel bij voorstellen. Anders zou half Nederland barsten van wasmachines met braampjes.

komsja
door komsja - Mar 7, 2014 om 17:24
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Een braam in een wasmachine trommel is vrijwel onmogelijk,of die braam moet er in zijn gekomen tijdens het produceren in de fabriek,of men moet de wasmachine gebruiken als betonmolen,maar dat zal niemand doen naar ik aan mag nemen.
en dan nog krijg je niet alleen gaatjes aan de VOORKANT van hetgeen gewassen is.
Denk dat die gaatjes waar vraagstelster het over heeft er op de 1 of andere manier er al waren,en door het wassen groter zijn geworden en het daarom op is gaan vallen.
Blijf het een heel vreemd verhaal vinden,maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - Mar 7, 2014 om 18:16
355 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=komsja schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 16:25]Er zijn een aantal lieden die blijkbaar het verhaal van de vraagstelster niet goed gelezen hebben
zoals daar zijn jolijn2 en niet te vergeten user123 (die reactie lijkt precies op de reactie die van zo,n afbeelding kan verwachten)
Er zit geen braam in de trommel,want wat al eerder is gezegd een braam of een zilvervisje heeft geen voorkeur voor alleen de voorkant van een shirt of voor blouses,het probleem zit in ieder geval niet in de wasmachine.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - Mar 7, 2014 om 18:23
355 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=komsja schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 16:25]Er zijn een aantal lieden die blijkbaar het verhaal van de vraagstelster niet goed gelezen hebben
zoals daar zijn jolijn2 en niet te vergeten user123 (die reactie lijkt precies op de reactie die van zo,n afbeelding kan verwachten)
Er zit geen braam in de trommel,want wat al eerder is gezegd een braam of een zilvervisje heeft geen voorkeur voor alleen de voorkant van een shirt of voor blouses,het probleem zit in ieder geval niet in de wasmachine.

En waar zeg ik dat er een braam in de trommel zit of dat het zilvervisjes zijn?
Waar kan ik dat lezen?
Als tig mensen ( ik ook) hetzelfde probleem hebben, dan lijkt het me stug dat we allemaal shirts hebben waar dat al in zit.
Kortom: ik ga voor mijn optie :-)

Ja @tenormin, het is bij shirts van elastische katoen/viscose.

tenormin
door tenormin - Mar 7, 2014 om 18:29
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote] Kortom: ik ga voor mijn optie :-)

Ja @tenormin, het is bij shirts van elastische katoen/viscose.

Nou ja, @jolijn2, 'mijn optie' is natuurlijk teveel gezegd: komt natuurlijk niet uit mijn koker, maar wat ik op Google lees klinkt zeer plausibel. Klein probleem is dat de meeste mensen die vragen stellen niet echt de antwoorden lezen en zeker geen verwijzingen. Wat wel het lezen waard is, toch...:-C

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - Mar 7, 2014 om 19:58
355 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 18:29] [quote] Kortom: ik ga voor mijn optie :-)

Ja @tenormin, het is bij shirts van elastische katoen/viscose.

Nou ja, @jolijn2, 'mijn optie' is natuurlijk teveel gezegd: komt natuurlijk niet uit mijn koker, maar wat ik op Google lees klinkt zeer plausibel. Klein probleem is dat de meeste mensen die vragen stellen niet echt de antwoorden lezen en zeker geen verwijzingen. Wat wel het lezen waard is, toch...:-C

Vlgs mij zijn wij het zo'n beetje met elkaar eens :-)

user123
door user123 - Mar 7, 2014 om 22:06
1346 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=komsja schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 16:25]Er zijn een aantal lieden die blijkbaar het verhaal van de vraagstelster niet goed gelezen hebben
zoals daar zijn jolijn2 en niet te vergeten user123 (die reactie lijkt precies op de reactie die van zo,n afbeelding kan verwachten)
Er zit geen braam in de trommel,want wat al eerder is gezegd een braam of een zilvervisje heeft geen voorkeur voor alleen de voorkant van een shirt of voor blouses,het probleem zit in ieder geval niet in de wasmachine.

Dan volgt hieronder het antwoord van komsja op de prangende vraag van ts:

Of blijft het bij het onderuithalen van aangedragen voorstellen zonder zelf ook maar iets bij te dragen ?

tenormin
door tenormin - Mar 7, 2014 om 22:50
16816 Antwoorden / 108 Vragen

user123 schrijft:
[quote]Dan volgt hieronder het antwoord van komsja op de prangende vraag van ts:

Of blijft het bij het onderuithalen van aangedragen voorstellen zonder zelf ook maar iets bij te dragen ?

Dat is niet helemaal fair: komsja geeft een goed of relevant antwoord op woensdag 5 maart om 17:44uur. Dat niemand de verwijzingen, in casu de TS leest, tja, je kan niemand dwingen om het meest voor de hand liggende te lezen.

zoekster
door zoekster - Mar 8, 2014 om 00:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Zou het misschien hetzelfde fenomeen zijn dat gaten in het heelal veroorzaakt?

Het is maar een idee!

tenormin
door tenormin - Mar 8, 2014 om 00:36
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 8 mrt 2014, 00:18]Zou het misschien hetzelfde fenomeen zijn dat gaten in het heelal veroorzaakt?

Het is maar een idee!

Leuk idee, maar ik houd me nog steeds aan het 'gebreide' tricot, of, zoals je wilt, beetje goedkopere stofjes die worden gebruikt. Net zoals je aan een los draadje trekt en de hele zoom verdwenen is. Massa productie.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - Mar 8, 2014 om 09:48
355 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 8 mrt 2014, 00:36][quote=zoekster schreef op zaterdag 8 mrt 2014, 00:18]Zou het misschien hetzelfde fenomeen zijn dat gaten in het heelal veroorzaakt?

Het is maar een idee!

Leuk idee, maar ik houd me nog steeds aan het 'gebreide' tricot, of, zoals je wilt, beetje goedkopere stofjes die worden gebruikt. Net zoals je aan een los draadje trekt en de hele zoom verdwenen is. Massa productie.

Precies en dan op de plek waar de stof het meest uitgerekt wordt/wrijving is met iets.

ro
door ron530 - Mar 8, 2014 om 13:52
4084 Antwoorden / 17 Vragen

De wasmachine kunnen we gerust uitsluiten. M.i. ligt het aan de stof en het aanrecht als deze van metaal is vervaardigd. Een collega van mij zag al haar t shirts ook aan de voorkant vol met kleine gaatjes. Wat bleek de papier snijmachine met roestvast stalen voorblad was de oorzaak. Door steeds de zelfde beweging in combinatie met de aanraking van het roestvaste staal zag je de gaatjes ontstaan. Misschien is er wel een combinatie te bedenken, lichaamsvocht, kwaliteit shirt en metaal.

user123
door user123 - Mar 9, 2014 om 13:29
1346 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 22:50]user123 schrijft:
[quote]Dan volgt hieronder het antwoord van komsja op de prangende vraag van ts:

Of blijft het bij het onderuithalen van aangedragen voorstellen zonder zelf ook maar iets bij te dragen ?

Dat is niet helemaal fair: komsja geeft een goed of relevant antwoord op woensdag 5 maart om 17:44uur. Dat niemand de verwijzingen, in casu de TS leest, tja, je kan niemand dwingen om het meest voor de hand liggende te lezen.

Ga de reactie dan nog maar een keer opnieuw lezen tenormin, komsja schiet daar namelijk ook een aangedragen idee af.

schilderij
door schilderij - Mar 9, 2014 om 15:13
76 Antwoorden / 21 Vragen

Tjeeminee, wat heb ik losgemaakt!! Ik ben er nog lang niet uit, maar wil iedereen toch alvast heel erg hartelijk danken voor het meedenken en de reacties. Mocht ik ooit duidelijkheid krijgen op dit punt dan laat ik jullie het zeker weten. Ik ga als een rechercheur te werk in deze, ga eerst van alles maar uitsluiten en misschien kom ik dan tot de kern. Of niet en hou ik het maar op het idee van Tenormin vwb het Heelal fenomeen!! :-)
Mensen geniet van de zon en zoals gezegd als ik eruit ben meld ik me!! Nogmaals super Dank!!

tenormin
door tenormin - Mar 9, 2014 om 15:30
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@schilderij: succes met de zoektocht Miss Marple, maar nu is de zon toch belangrijker dan naar gaatjes speuren, toch? Die lopen niet weg. ;-))

zoekster
door zoekster - Mar 9, 2014 om 15:47
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het heelal fenomeen kwam van mij.

Maar als u met die gaatjes blijft zitten, dan kunnen we ze toch nog altijd vullen met praatjes?

Sorry, melig....

komsja
door komsja - Mar 9, 2014 om 17:13
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Tja,wat zou ik nog kunnen zeggen,kan wel zeggen dat zoekster blijkbaar weer iets aan juffrouw jannie (KIP) heeft gevraagd,en wat die mistrieuse gaatjes betreft(want daar gaat het eigenlijk om)
Blijf erbij (en een aantal anderen hebben dat ook al gezegd)dat een visje of een wasmachine geen enkele voorkeur heeft om alleen aan de voorkant gaatjes te maken.
Vraagsteller kan gewoon niemand wijsmaken,dat als ze een shirt of blouses na het even gedragen te hebben,en daarna te wassen in de wasmachine er ineens (want dat zegt ze!!!!!) gaatjes in zitten en ook nogus alleen aan de voorkant.
DAT IS GEWOON ONMOGELIJK.

sa
door sanne1 - Mar 9, 2014 om 23:28
47 Antwoorden / 9 Vragen

Mijn dochter heeft of liever gezegd had, hetzelfde probleem.
Ook altijd gaatjes in haar kleding.
Onlangs heeft ze eindelijk ontdekt waardoor dit komt ;
door het ijzeren lipje van de rits (gulp) van het broekmerk wat ze altijd draagt, wat scherp aanvoelt.
Dit ijzeren lipje steekt een beetje onder de stof uit.

Na die ontdekking wikkelt ze na het wassen van de broek, een stukje leukoplast om het lipje.
Het probleem is opgelost!!

Groet, Sanne

schilderij
door schilderij - Mar 10, 2014 om 16:42
76 Antwoorden / 21 Vragen

Sanne1 dank voor de reactie, Het zou kunnen helpen, maar ik draag veel rokken en weinig broeken en vaak dan nog andere broeken.
Groeten

komsja
door komsja - Mar 10, 2014 om 18:27
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@schilderij
Nog even ten overvloede,de gaatjes(die volgens u er niet waren voordat u ze heeft gewassen,en daarna ineens wel???) En alleen maar aan de voorkant!!!!!!!!!!!!En wat sanne1 zegt,dat is zoals u zegt ook niet van toepassing want u draagt de genoemde kledingstukken niet.
Dan moet er iets in of aan die shirts of blouses zitten waardoor die gaatjes ontstaan net zoals bijvoorbeeld sanne1 opperde.Zitten er aan uw shirts of blouses geen harde scherpe dingen,dan word het al met al een heel ongeloofwaardig verhaal.
Maar als u er achter komt wat de oorzaak is wil ik dat graag van u horen

tenormin
door tenormin - Mar 10, 2014 om 19:20
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote]Dan moet er iets in of aan die shirts of blouses zitten waardoor die gaatjes ontstaan net zoals bijvoorbeeld sanne1 opperde.Zitten er aan uw shirts of blouses geen harde scherpe dingen,dan word het al met al een heel ongeloofwaardig verhaal.
Maar als u er achter komt wat de oorzaak is wil ik dat graag van u horen

Hoeft echt niet zo ingewikkeld te zijn wat het is. In ieder geval niet de wasmachine, daar zijn we het wel allemaal over eens. Maar kleine oneffenheid in T-shirt/blouse en haakje word door materiaal een gaatje, door de 1-weefdraad-breimethode die gebruikt word. De duurdere weefmethode, met 2-draden, vind in veel mindere mate gaatjes plaats.

komsja
door komsja - Mar 11, 2014 om 17:27
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@tenormin
U zegt dus eigenlijk,dat er aan de voorkant van bepaalde shirts of blouse een andere brei en weef methode gebruikt zou worden waardoor die gaatjes zouden kunnen ontstaan.
Mmm!!??
Alles is natuurlijk mogelijk,maar alle kleding die gemaakt word (hetzij,in de lage loonlanden met een eenvoudige naaimachine) of in een fabriek,zijn de voor en de achterkant van hetzelfde matriaal.
En ook al zou dat niet zo zijn,dan nog krijg je na 1 keer wassen(volgens vraagstelster) echt geen gaatjes hoor.Want dan zou iedereen haar shirt of blouse na 1 keer wassen het boeltje naar de winkel terug brengen.
Neejj ik denk dat vraagstelster gewoon iets heeft zitten verzinnen,OF ze verzwijgt iets.

edrick3
door edrick3 - Mar 11, 2014 om 17:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@komsja,

.....Neejj ik denk dat vraagstelster gewoon iets heeft zitten verzinnen,.....
Dan heb je toch niet alle reacties gelezen, aangezien dit (helaas) een váker voorkomend probleem is!!

komsja
door komsja - Mar 11, 2014 om 18:09
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@edrick3
Heb alles goed gelezen vriend,maar ben benieuwd met wat voor een resultaat de vraagstelster komt.

tenormin
door tenormin - Mar 11, 2014 om 18:59
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=komsja schreef op dinsdag 11 mrt 2014, 17:27]@tenormin
U zegt dus eigenlijk,dat er aan de voorkant van bepaalde shirts of blouse een andere brei en weef methode gebruikt zou worden waardoor die gaatjes zouden kunnen ontstaan.
Mmm!!??

Nee komsja, dat schrijf ik dus helemaal niet. Als dat zo zou zijn kost een T-shirt je honderden euro's!
om een andere voor en achterkant brei/weef methode te gebruiken. Ik schrijf dat het met 1 draad word gebreid en, je "werkt" natuurlijk met de voorkant. M.a.w. je zit achter het stuur van de auto, je staat aan het aanrecht, achter je bureau, enfin, verzin zelf maar allerlei situaties waarin men, heel gemakkelijk, even aan iets kan blijven haken. Dan komt er een piepklein lusje. Omdat het meestal ééndraads shirts en blouses zijn heb je, zomaar uit het niets, gaatjes. Het is zo simpel te verklaren.

komsja
door komsja - Mar 12, 2014 om 17:59
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Er word hier van alles beweert,maar laat nou eerst eens even de vraagstelster uit de doeken doen waar de VOORKANT(want daar gaat het om) van het shirt of blouse uit bestaat.zodra we dat weten kunnen we wellicht verder,maar blijf erbij dat het een onzin verhaal is,en dat er iets anders aan die gaatjes ten grondslag ligt.

van leyden
door van leyden - Mar 12, 2014 om 18:23
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Gaatjes.
Heb en had ze in t-shirts.
Altijd rond de navel.
Dat komt omdat ik de afwas doe en een riem draag.

komsja
door komsja - Mar 12, 2014 om 18:38
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@vanleyden
Dan moet DAT!!! de oorzaak zijn

sa
door sanne1 - Mar 12, 2014 om 20:13
47 Antwoorden / 9 Vragen

Geachte Komsja,
Als je niets anders weet als de vragenstelster van verzinsels te betichten, lijkt het mij beter dat je morgen met het mooie weer gaat fietsen!!

tenormin
door tenormin - Mar 12, 2014 om 21:13
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=sanne1 schreef op woensdag 12 mrt 2014, 20:13]Geachte Komsja,
Als je niets anders weet als de vragenstelster van verzinsels te betichten, lijkt het mij beter dat je morgen met het mooie weer gaat fietsen!!

Dat lijkt me inderdaad een goede oplossing.

komsja
door komsja - Mar 13, 2014 om 17:56
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Hoe raden jullie het!!!!! Was dat al plan en heb dat ook gedaan vandaag,echt heerlijk die frisse lucht
Moeten jullie ook eens gaan doen,en dan minimaal een kilometertje of 40.

ka
door karentrot - Apr 4, 2014 om 13:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
Vorige jaar ook last gehad van gaatjes in t-shirts, maakte niet veel uit nieuwe of oude t-shirts. Ben begonnen geen riem meer te dragen hielp niet. In de kleding winkel gaf men aan dat het komt doordat je tegen het aanrecht of buro staat of idd slijtage is. Ik kon dit toch niet geloven.... Ik heb uiteindelijk 2 broeken waarbij het gaatjes probleem ontstond de deur uit gedaan en voila.... geen gaatjes meer!!
Ik vermoed dat het zit in de rits van een broek, het lipje hoeft er namelijk er niet helemaal over heen te gaan en dan is de rits eigenlijk te scherp voor de inmiddels dunne katoenen t-shirts (broeken zijn van de merken Enjoy & Street one). Heel jaar geen probleem, tot vorige week een nieuwe lange broek gekocht van Enjoy..., en ja hoor na 1 dag weer gaatjes in mijn t-shirt. Ik terug naar de winkel, maar ja je wordt niet erkend met je klacht, het ligt zeker niet aan de broek maar aan slijtage van je -tshirt of je staat met je buik tegen een aanrecht/buro aan... etc. Vanmiddag ga ik deze broek weer ophalen, en zou het graag eens samen met Kassa willen testen.... want het ligt echt aan de rits van de broek icm veel dunnere t-shirts.... ik ben ervan overtuigd. Maar baal ook als een stekker want het heeft mij al 3 nieuwe! broeken en zeker 15 nieuwe & oude t-shirts gekost.... en niemand die de verantwoordelijkheid neemt...