vl
door vlinder01 Jan 11, 2018 om 14:20
Huishouden & energie

Hoe haal ik een lippenstiftvlek uit het stof van mijn bankstel?

Er zit een lippenstiftvlek in het stof van mijn bankstel. De stof kan er niet af. De winkel waar ik de bank heb gekocht kan mij niet verder helpen. Hoe kan ik de vlek eruit krijgen zonder dat er een vlek of verkleuring achter blijft in de stof?

Ik hoor graag jullie tips.

13700 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 11, 2018 om 14:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Al op Google gekeken?

of hier?

https://omaweetraad.nl/vlekken/lippenstift

Eerst proberen op een onzichtbaar plekje.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 11, 2018 om 14:44
7180 Antwoorden / 3 Vragen
Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 11, 2018 om 15:49
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik probeer deze vraag te visualiseren, beter dat ik er verder niet naar vraag. :-)

jo
door jorisw Jan 11, 2018 om 16:07
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Haha, had ik ook. "Hoe krijg ik die vlek er uit voordat mijn vrouw thuis komt?" :-)

tenormin
door tenormin Jan 11, 2018 om 16:30
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Kan toch zonder dubbelzinnige gedachte hoor. ;-) Je wilt gewoon lippen stiften en ding valt, open, uit de handen. Kan gebeuren. Jullie mannen ook. ☺

Gerry1969
door Gerry1969 Jan 11, 2018 om 19:11
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@JorisW, bijna dezelfde gedacht, ik had "hoe krijgen we die vlek eruit voordat haar man thuiskomt" :-)

TP
door TPeeters - Jan 11, 2018 om 16:19
31 Antwoorden / Vragen

Met wat afwasmiddel misschien

tenormin
door tenormin Jan 11, 2018 om 16:28
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, want je mag absoluut niet gaan wrijven bij een lippenstift vlek. Alcohol is de beste manier, gewoon blijven deppen.

aurora1
door aurora1 - Jan 11, 2018 om 23:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Werken de tips die u op internet gevonden heeft niet?

latevogel
door latevogel - Jan 12, 2018 om 12:50
86 Antwoorden / 0 Vragen

https://omaweetraad.nl/vlekken/lippenstift
https://forum.viva.nl/thuis/lippenstiftvlek-op-mn-bank/list_messages/85540
http://e2r.obolen.com/hoe-te-lippenstift-te-verwijderen-uit-bekleding

En nog vele andere sites staan u ter beschikking. Veel Succes!

mo
door movyla50 - Jan 12, 2018 om 14:06
9 Antwoorden / 0 Vragen

Met  Dasty van de Wibra ( de gele fles)
haal je allerlei vlekken, ook lipstickvlekke  van stoffen en leren bankstellen en kleding mee weg .
ennnnn nog veel meer mee te ontvetten en schoonmaken....superspul !

at
door atzepostma - Jan 12, 2018 om 22:28
4 Antwoorden / 2 Vragen

Om lippenstift te verwijderen van alle stoffen matrialen kun je het beste TMC 520  nemen. Niet alleen lippenstift maar ook bloed vlekken kun je hier veilig mee verwijderen. Succes.

Em
door Emmap - Jan 17, 2018 om 17:23
162 Antwoorden / 8 Vragen

1e. Ik zou naar de interieurwinkel of leverancier van de bank gaan en vragen wat hun advies is.
2e. Lippenstift lijkt me een stof op basis van vet, dus ik zou een lippenstiftvlek maken op een oud lapje en proberen of dat met bv. ossengalzeep eruit gaat zonder kleurresten achter te laten.
3e. Wij zijn erg tevreden over vlekkenverwijderaar van TMC520. Deze hebben we al met zeer goed resultaat gebruikt op tapijt waar na een val bloedvlekken op waren, en op tapijt waar we een bak (afhaalmaaltijd) foe jong hai met véél tomatensaus op hadden laten vallen.
(eerst zoveel mogelijk met lepel van tapijt geschept, daarna toen de winkel twee dagen later open was flesje TMC520 gekocht, vlgs. gebruiksaanwijzing op de fles gewerkt.)
Lees op de website van TMC520 meer over dit middel (ik heb geen aandelen).

Succes!