to
door tomkommer Jul 25, 2014 om 09:19
Huishouden & energie

Hoe krijg ik mijn handen weer schoon?

Goedemorgen allemaal!

Wat wordt het vandaag een prachtige dag om eens lekker aan de fiets te klussen! De ketting moet vervangen worden en dat betekent dat je er vanuit kan gaan dat je handen ook lekker vies, vet en zwart worden. Geen probleem natuurlijk, hoort er allemaal bij, maar hoe krijg je ze daarna weer schoon zonder al te veel chemische middelen te gebruiken?

Wie heeft de beste tips?

34379 64 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jul 25, 2014 om 09:28
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Je handen wassen met groene zeep.

edrick3
door edrick3 - Jul 25, 2014 om 09:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo tomkommer,

Garagezeep!

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Jul 25, 2014 om 09:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Handschoenen aandoen.

tijger1
door tijger1 - Jul 25, 2014 om 09:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Betere kwaliteit kopen.

tot15karakters
door tot15karakters - Jul 25, 2014 om 10:09
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Naast zeep wat meestal niet goed werkte kun je ook het Schuurmiddel kopen,
merkloze van Action werkt net zo goed als Cif.
Wel pure op je handen en goed poetsen zonder water....
Pas als alles opgelost is afspoelen en eventueel nog 2e keer .

Schuurmiddel is de manier om alle vuil te verwijderen als je geen garage zeep wilt kopen, niet duur en ook dat verkocht Action in leuke betaalbare kleine potjes, maar het schuurmiddel geeft mijn voorkeur omdat ik die al in huis had.

me
door mein33 - Jul 25, 2014 om 10:29
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Handen wassen met een goede scheut wasbenzine en daarna goed afdrogen, soms is twee maal wassen noodzakelijk. Doe dit voor de veiligheid wel buiten.
Daarna de handen goed wassen met zeep om de benzinelucht weg te krijgen.

hutch
door hutch - Jul 25, 2014 om 10:42
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Met dergelijk werk is handschoenen geen optie. Je hebt dan geen 'gevoel' meer. Dat werkt niet.
Het blijft altijd beter om met je blote handen te werken. Maar ja, dat heeft dan wel consequenties.

Ik voeg er nog aan toe: gewoon afwasmiddel.... en/of een vloeibare zeep waarin zeer fijne korreltjes inzitten (het al eerder genoemde schuurmiddel).

Maar alvorens te beginnen: smeer uw handen in met bijv. vaseline........

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 25, 2014 om 10:44
7179 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 25 jul 2014, 09:37]Hallo tomkommer,

Garagezeep!

Met vr.gr.

KLIK

costnix
door costnix - Jul 25, 2014 om 11:04
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik maak mijn hadden dan schoon met gewoon waspoeder.
Van te voren de handen insmeren met vaseline maakt het schoonmaken van de handen nog makkelijker. Smeer kan dan niet goed hechten aan de huid.

to
door tomkommer - Jul 25, 2014 om 11:14
14 Antwoorden / 5 Vragen

De handschoenen had ik eerder al eens aangedaan, alleen dat had weinig zin met een ketting/fietsonderhoud, want de handschoenen scheurden meteen.

lesonge
door lesonge - Jul 25, 2014 om 11:56
20 Antwoorden / 12 Vragen

warm water in bakje. steradent erbij en ondertijd kijken naar de tour de france. zelfs nagels worden schoon

edrick3
door edrick3 - Jul 25, 2014 om 12:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=sjoppie schreef op vrijdag 25 jul 2014, 10:44][quote=edrick3 schreef op vrijdag 25 jul 2014, 09:37]Hallo tomkommer,

Garagezeep!

Met vr.gr.

KLIK

Bedankt.
Had ik nog niet gezien.
Te lui geweest en geen preview gedaan. ;-)

pk49
door pk49 - Jul 25, 2014 om 12:07
243 Antwoorden / 2 Vragen

ik gebruik altijd afwasmiddel.Vanwege de ontvetting van je huid daardoor,daarna wel je handen insmeren met uierzalf of zoiets.

er
door erik-vara - Jul 25, 2014 om 12:17
2 Antwoorden / 0 Vragen

Stop! simpel en veel goedkoper: 'was' je handen met gewone margarine of boter uit een kuipje. Het kettingvet trekt in de boter, dat haal je van je handen met keukenpapier. misschien een 2e maal herhalen en dan gewoon je handen wassen. Beter voor de huid (ruwe handen) en spotgoedkoop!

Werkt echt! ik gebruikt het altijd als ik met de motorfiets e.d. aan het klussen ben.

anonimus
door anonimus - Jul 25, 2014 om 12:22
73 Antwoorden / 44 Vragen

Handwaspasta van de Aldi 1,89 (vaak verkrijgbaar!) Werkt super (is denk ik net zoiets als garagezeep). Na gebruik wel je handen invetten want het haalt niet alleen het vet van de ketting van je handen maar ook het huidvet dus krijg je ruwe handen. Maar werkt echt SUPER!

kl
door kleine2005 - Jul 25, 2014 om 12:23
3 Antwoorden / 0 Vragen

Dasty van Wibra is echt voor van alles te gebruiken zelf vlekken in de was.

domantwoord
door domantwoord - Jul 25, 2014 om 12:26
192 Antwoorden / 0 Vragen

Eerst "wassen"met wat schone smeerolie net zolang tot het zwart daar in is opgelost.
Daarna gewoon wassen met water en zeep.
hetzelfde maar dan met puur afwasmiddel zonder toegevoegd water werkt meestal ook, dit is ook een goed middel tegen verse verf en b.v. om kwasten schoon te maken ( dit in geval van werken met "oude " verf en dus niet die waterverf troep van tegenwoordig ;-) )

Op
door Opa Eus - Jul 25, 2014 om 12:51
41 Antwoorden / 18 Vragen

Wassen met warm water en garagezeep van Halfords.
Gebruik ik al jaren en geeft prima en schoon resultaat.
Succes!!!!!!!!!!!!!!

sn
door snorrie 52 - Jul 25, 2014 om 12:53
2 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoonafwasmiddel met een schep suiker werkt perfect en heeft iedereen in huis

on
door onthouden - Jul 25, 2014 om 12:57
27 Antwoorden / 0 Vragen

Tomkommer,

Een gebruikt koffiedik of (koffiedik) open knippen daar je handen mee goed inwrijven en een paar druppels afwasmiddel, dan afspoelen,
Of met tegelzand in plaats ven koffiedik (padje).

door 1953 - Jul 25, 2014 om 12:58
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 25 jul 2014, 09:28]Je handen wassen met groene zeep.

Je maaide het gras voor mijn handen weg! Groene zeep dús!

In groene zeep zit zand verwerkt, althans dat was vijfenveertigjaar terug zo het geval.

Een ander alternatief, wel milieuvervuilend, en voor huid niet echt prettig: wasbenzine!

jjvanos
door jjvanos - Jul 25, 2014 om 12:58
14 Antwoorden / 6 Vragen

Hoi Tomkommer,

Het beste en goedkoopste middel om je handen , waaraan kettingvet zit, te wassen is doodgewone koffiedrap. Gebruik je koffiepads dan na de koffie de pad open scheuren, de drap op je handen doen en goed insmeren. Daarna met water afspoelen. Ik gebruik niet anders het is echt de beste oplossing.
succes.

bj
door bjorn87 - Jul 25, 2014 om 12:58
1 Antwoorden / 0 Vragen

Je handen wassen met een beetje boter. Het vet helpt om het meeste er toch af te krijgen.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 25, 2014 om 12:59
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Werk handschoenen gebruiken daarna gewoon u handen wassen als u gereed bent.

miekmol
door miekmol - Jul 25, 2014 om 13:06
201 Antwoorden / 50 Vragen

Even in een sopje van Biotex gaan zitten met je handen, werkt voortreffelijk!

tenormin
door tenormin - Jul 25, 2014 om 13:13
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Hoi, tomkommer, aangezien de vraag vroeg gesteld is en je allerlei suggesties hebt gekregen: de ketting zal nu vast wel vervangen zijn. Ben nu wel nieuwsgierig wat je uiteindelijk gebruikt hebt om de handen schoon te krijgen. Zelf zou ik ook de handen voor het werk insmeren met wat vettigheid (maar dat is al gesuggereerd) maar ook eerst ook je nagels over een stuk zeep halen voor je begint, maar dat zal wel te laat zijn, die tip. Succes met je klusje.

pe
door pebk - Jul 25, 2014 om 13:25
580 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik 'Handcleaner' van Bison. Gewoon bij de bouwmarkt. Wel wat duur, maar werkt prima. In een paar seconden zijn je handen schoon.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 25, 2014 om 14:27
7179 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 25 jul 2014, 12:00][quote=sjoppie schreef op vrijdag 25 jul 2014, 10:44][quote=edrick3 schreef op vrijdag 25 jul 2014, 09:37]Hallo tomkommer,

Garagezeep!

Met vr.gr.

KLIK

Bedankt.
Had ik nog niet gezien.
Te lui geweest en geen preview gedaan. ;-)
Graag gedaan,
Groet.

ro
door roosdefraine - Jul 25, 2014 om 14:55
10 Antwoorden / 1 Vragen

Neem de koffieprut van je koffiezetter of uit een gebruikte koffiepad. Doe daar een scheut afwasmiddel bij. Je handen schuren met dat mengsel.
Je handen afspoelen, klaar!
Dat er daardoor koffieprut in de afloop van de spoelbak gaat kan absoluut geen kwaad. Koffieprut houdt de afloop schoon!

who cares
door who cares - Jul 25, 2014 om 15:00
146 Antwoorden / 9 Vragen

Ik zit me wel eens af te vragen ,waarom stelt men hier vragen bv hoe krijg je je handen schoon, hoe kregen mensen hun handen schoon toe er nog geen internet bestond , toen moest men nadenken en probeerde men van alles ,laat je gezond verstand werken en vindt zelf een oplossing tenzij het ingewikkeld wordt dat kan ik me er iets bij voorstellen ,stel niet meer van die domme vragen maar gebruik je hersenen ,die heb je tenslotte niets voor niets gekregen of die holte moet helemaal leeg zijn tja dan houdt het op.

tenormin
door tenormin - Jul 25, 2014 om 15:08
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=who cares schreef op vrijdag 25 jul 2014, 15:00]Ik zit me wel eens af te vragen ,waarom stelt men hier vragen bv hoe krijg je je handen schoon, hoe kregen mensen hun handen schoon toe er nog geen internet bestond , toen moest men nadenken en probeerde men van alles ,laat je gezond verstand werken en vindt zelf een oplossing tenzij het ingewikkeld wordt dat kan ik me er iets bij voorstellen ,stel niet meer van die domme vragen maar gebruik je hersenen ,die heb je tenslotte niets voor niets gekregen of die holte moet helemaal leeg zijn tja dan houdt het op.

Helemaal waar hoor, vroeger was er geen internet en toch kregen we van alles voor elkaar. Nu bestaat er internet en krijgen we ook van alles voor elkaar, n.l. fora waarbij men vragen kan stellen en antwoorden op krijgt. Je kan natuurlijk ook Google gebruiken: staan ook antwoorden. Anders kunnen de fora ook verdwijnen. Dus, als u alles maar dom vind, hersenloos, begrijp ik überhaupt niet waarom u de moeite neemt te antwoorden, d.w.z. alleen maar uw mening te ventileren.

ro
door roosdefraine - Jul 25, 2014 om 15:17
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 25 jul 2014, 15:08][quote=who cares schreef op vrijdag 25 jul 2014, 15:00]Ik zit me wel eens af te vragen ,waarom stelt men hier vragen bv hoe krijg je je handen schoon, hoe kregen mensen hun handen schoon toe er nog geen internet bestond , toen moest men nadenken en probeerde men van alles ,laat je gezond verstand werken en vindt zelf een oplossing tenzij het ingewikkeld wordt dat kan ik me er iets bij voorstellen ,stel niet meer van die domme vragen maar gebruik je hersenen ,die heb je tenslotte niets voor niets gekregen of die holte moet helemaal leeg zijn tja dan houdt het op.

Helemaal waar hoor, vroeger was er geen internet en toch kregen we van alles voor elkaar. Nu bestaat er internet en krijgen we ook van alles voor elkaar, n.l. fora
waarbij men vragen kan stellen en antwoorden op krijgt. Je kan natuurlijk ook Google gebruiken: staan ook antwoorden. Anders kunnen de fora ook verdwijnen. Dus, als u alles maar dom vind, hersenloos, begrijp ik überhaupt niet waarom u de moeite neemt te antwoorden, d.w.z. alleen maar uw mening te ventileren.

Voor er Internet bestond waren er allerlei tijdschriften waarin ook dergelijke vragen gesteld werden. (Libelle, Doe-het-zelf magzines enz)

zoekster
door zoekster - Jul 25, 2014 om 15:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=who cares schreef op vrijdag 25 jul 2014, 15:00]Ik zit me wel eens af te vragen ,waarom stelt men hier vragen bv hoe krijg je je handen schoon, hoe kregen mensen hun handen schoon toe er nog geen internet bestond , toen moest men nadenken en probeerde men van alles ,laat je gezond verstand werken en vindt zelf een oplossing tenzij het ingewikkeld wordt dat kan ik me er iets bij voorstellen ,stel niet meer van die domme vragen maar gebruik je hersenen ,die heb je tenslotte niets voor niets gekregen of die holte moet helemaal leeg zijn tja dan houdt het op.
Wat een vreemde respectloze reactie. Ik ben heel wat wijzer geworden over veel dingen sinds ik internet heb. Mr. Google staat voor niets.

En op een forum kun je soms net die tip krijgen waar je toevallig (na heel hard nadenken en allerlei naslagwerk raadplegen) nog niet aan had gedacht.

re
door red1 - Jul 25, 2014 om 15:35
329 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi ! Tomtommer ! koffiedik en een beetje gewone zeep !!! werkt prima !!

tenormin
door tenormin - Jul 25, 2014 om 15:55
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=roosdefraine schreef op vrijdag 25 jul 2014, 15:17]

Voor er Internet bestond waren er allerlei tijdschriften waarin ook dergelijke vragen gesteld werden. (Libelle, Doe-het-zelf magzines enz)

Dat begrijp ik, alleen je kon wel een vraag stellen, maar hoe lang duurde toen een antwoord, als je het al kreeg? Zelfs nu, als er een stukje wordt geplaatst van jouw hand duurt het 6 weken voor het je het leest. Dat is immers het mooie van fora: je krijgt gelijk antwoord op een vraag, meerdere zelfs. En dom, hersenloos zoals gesuggereerd, dat is pas hersenloos. Ik ben heel blij met de tegenwoordige communicatie en fora.

ke
door keesie59 - Jul 25, 2014 om 16:22
2 Antwoorden / 0 Vragen

Als regel gebruik ik afwasmiddel vanwege de ontvettingsmogelijkheid, om het schoonmaken te vergemakkelijken gebruik ik als schuurmiddel er een beetje zout bij (in garagezeep zit meestal ook een schuurmiddel).
succes verzekerd.

br
door brontosaurus - Jul 25, 2014 om 17:06
15 Antwoorden / 3 Vragen

In een zaak waar je automaterialen kan kopen, verkopen ze behalve de speciale zeep, ook een pasta en daar smeer je eerst je handen mee in, een zogenaamde onzichtbare handschoen. Na de klus maak je je handen nat onder de kraan en dan krijg je het meeste vet al van de handen af. Worden je handen nat tijdens het klussen gaat het effect verloren, dat gebeurt ook als je flink gaat zweten.

who cares
door who cares - Jul 25, 2014 om 17:43
146 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 25 jul 2014, 15:08][quote=who cares schreef op vrijdag 25 jul 2014, 15:00]Ik zit me wel eens af te vragen ,waarom stelt men hier vragen bv hoe krijg je je handen schoon, hoe kregen mensen hun handen schoon toe er nog geen internet bestond , toen moest men nadenken en probeerde men van alles ,laat je gezond verstand werken en vindt zelf een oplossing tenzij het ingewikkeld wordt dat kan ik me er iets bij voorstellen ,stel niet meer van die domme vragen maar gebruik je hersenen ,die heb je tenslotte niets voor niets gekregen of die holte moet helemaal leeg zijn tja dan houdt het op.

Helemaal waar hoor, vroeger was er geen internet en toch kregen we van alles voor elkaar. Nu bestaat er internet en krijgen we ook van alles voor elkaar, n.l. fora waarbij men vragen kan stellen en antwoorden op krijgt. Je kan natuurlijk ook Google gebruiken: staan ook antwoorden. Anders kunnen de fora ook verdwijnen. Dus, als u alles maar dom vind, hersenloos, begrijp ik überhaupt niet waarom u de moeite neemt te antwoorden, d.w.z. alleen maar uw mening te ventileren.

Ik vind natuurlijk niet alles dom en hersenloos, er zitten veel vragen tussen die best zinnig zijn en ook zinnige antwoorden, ik doel alleen op een vraag ,met de strekking van ,,hoe krijg ik mijn handen schoon,ik kan wel honderd manieren bedenken,voor de rest ,,respect,, voor iedereen.

tenormin
door tenormin - Jul 25, 2014 om 17:51
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@who cares, ik ben ervan overtuigd dat tomkommer best weet hoe zijn handen te wassen: de vraag was natuurlijk: dat handen vuil worden is logisch maar met zijn vettige karweitje nog te doen, wat het beste en ik denk ook, het snelst en best zou gaan. Et voilá, dan komen er allerlei suggesties.

who cares
door who cares - Jul 25, 2014 om 18:19
146 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 25 jul 2014, 17:51]@who cares, ik ben ervan overtuigd dat tomkommer best weet hoe zijn handen te wassen: de vraag was natuurlijk: dat handen vuil worden is logisch maar met zijn vettige karweitje nog te doen, wat het beste en ik denk ook, het snelst en best zou gaan. Et voilá, dan komen er allerlei suggesties.

Thank you"

Amen

edrick3
door edrick3 - Jul 25, 2014 om 19:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wassen in onschuld. ;-)

tenormin
door tenormin - Jul 25, 2014 om 19:30
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 25 jul 2014, 19:16]Wassen in onschuld. ;-)

Oei, meneer edrick3, off topic.

christin
door christin - Jul 25, 2014 om 20:16
105 Antwoorden / 4 Vragen

Sopje maken van soda en groene zeep.

labren
door labren - Jul 25, 2014 om 22:37
862 Antwoorden / 0 Vragen

met gewoon waspoeder wat je ook voor de wasmachine gebruikt

ka
door kama - Jul 25, 2014 om 22:51
161 Antwoorden / 19 Vragen

B29 - zeep

omehenk
door omehenk - Jul 25, 2014 om 23:29
10 Antwoorden / 1 Vragen

niets aan doen gaat er in bed wel af

sl
door slempie - Jul 25, 2014 om 23:51
58 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=who cares schreef op vrijdag 25 jul 2014, 15:00]Ik zit me wel eens af te vragen ,waarom stelt men hier vragen bv hoe krijg je je handen schoon, hoe kregen mensen hun handen schoon toe er nog geen internet bestond , toen moest men nadenken en probeerde men van alles ,laat je gezond verstand werken en vindt zelf een oplossing tenzij het ingewikkeld wordt dat kan ik me er iets bij voorstellen ,stel niet meer van die domme vragen maar gebruik je hersenen ,die heb je tenslotte niets voor niets gekregen of die holte moet helemaal leeg zijn tja dan houdt het op.

sl
door slempie - Jul 25, 2014 om 23:56
58 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=who cares schreef op vrijdag 25 jul 2014, 15:00]Ik zit me wel eens af te vragen ,waarom stelt men hier vragen bv hoe krijg je je handen schoon, hoe kregen mensen hun handen schoon toe er nog geen internet bestond , toen moest men nadenken en probeerde men van alles ,laat je gezond verstand werken en vindt zelf een oplossing tenzij het ingewikkeld wordt dat kan ik me er iets bij voorstellen ,stel niet meer van die domme vragen maar gebruik je hersenen ,die heb je tenslotte niets voor niets gekregen of die holte moet helemaal leeg zijn tja dan houdt het op.

Wat een domme en respectloze reactie.
Natuurlijk kan iedereen bedenken om je handen met water en zeep te wassen, maar wie zal zelf kunnen bedenken dat de toevoeging van wat koffieprut uit de filter heel veel extra doet, zonder dat het iets kost.
Werkt bij mij prima en ik hoop dat TS en de anderen hier iets aan hebben, is trouwens al verschillende malen genoemd.

wimmi20
door wimmi20 - Jul 26, 2014 om 01:34
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Who Cares wordt aangevallen over zijn stukkie waarin hij stelt dat hij/zij de vraag te dom voor woorden vindt.
Weet je wat ik ook dom vindt ?
13 maal garagezeep adviseren, als 1 keer genoeg is.
18 keer afwasmiddel met zout, zand, of koffiedik adviseren, als 1 keer genoeg is.
Dat is pas echt onslim !

Wat wordt de volgende intelligente vraag ? Welk merk wc papier gaat mijn vinger niet doorheen ?
Gegarandeerd minstens 46 deskundige antwoorden !

domantwoord
door domantwoord - Jul 26, 2014 om 02:28
192 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=omehenk schreef op vrijdag 25 jul 2014, 23:29]niets aan doen gaat er in bed wel af

top !! ;-)

domantwoord
door domantwoord - Jul 26, 2014 om 02:31
192 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op zaterdag 26 jul 2014, 01:34]Who Cares wordt aangevallen over zijn stukkie waarin hij stelt dat hij/zij de vraag te dom voor woorden vindt.
Weet je wat ik ook dom vindt ?
13 maal garagezeep adviseren, als 1 keer genoeg is.
18 keer afwasmiddel met zout, zand, of koffiedik adviseren, als 1 keer genoeg is.
Dat is pas echt onslim !

Wat wordt de volgende intelligente vraag ? Welk merk wc papier gaat mijn vinger niet doorheen ?
Gegarandeerd minstens 46 deskundige antwoorden !

je vergat volgens mij de suiker ;-)
maar.... als het dan na 13 keer garagezeep, 18 keer afwasmiddel enz enz enz zou ik 1) een andere fiets kopen en 2) een vak leren ;-)

domantwoord
door domantwoord - Jul 26, 2014 om 02:33
192 Antwoorden / 0 Vragen

na de enz enz enz stond er bij mij nog "...nog niet schoon is..." dit is weggevallen :-O (of weggewassen misschien ??? ;-)

door 1953 - Jul 26, 2014 om 03:42
3725 Antwoorden / 95 Vragen

De gebruikersnaam [u]tomkommer[/u] doet mij vermoeden dat wij een [u]komkommertijdantwoord[/u] hadden gegeven? Er is nog reactie zijdens topicstarter geweest. Mogelijk is topicstarter al weer uitgeschreven?

door 1953 - Jul 26, 2014 om 03:43
3725 Antwoorden / 95 Vragen

De gebruikersnaam tomkommer doet mij vermoeden dat wij een komkommertijdantwoord hadden gegeven? Er is nog geen reactie zijdens topicstarter geweest. Mogelijk is topicstarter al weer uitgeschreven?

wimmi20
door wimmi20 - Jul 26, 2014 om 04:18
2154 Antwoorden / 7 Vragen

51 antwoorden hoe je je handen moet wassen.
Dat mag je gerust een kettingreactie noemen.
Er is toch meer deskundigheid onder de mensen dan ik dacht.

tenormin
door tenormin - Jul 26, 2014 om 09:42
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=1953 schreef op zaterdag 26 jul 2014, 03:42]De gebruikersnaam [u]tomkommer[/u] doet mij vermoeden dat wij een [u]komkommertijdantwoord[/u] hadden gegeven? Er is nog reactie zijdens topicstarter geweest. Mogelijk is topicstarter al weer uitgeschreven?

tomkommer is reeds lang op dit forum maar vraagt weinig. Zelden geeft hij feed back. Kijk maar eens ergens bij "hoe houd ik brood het langst vers", hangt ergens in geheugen. ?

tr
door trofaiac - Jul 27, 2014 om 10:46
57 Antwoorden / 4 Vragen

Cola geprobeerd.... helpt uitstekend!

luky1951
door luky1951 - Jul 28, 2014 om 13:11
48 Antwoorden / 5 Vragen

In de garage gebruiken monteurs vaak speciale sterke blauwe handschoenen, als je handen dan toch vuil zijn geworden, vaak diep in de poriën. Kan je citroensap genruiken om je handen schoon te krijgen!

wimmi20
door wimmi20 - Jul 28, 2014 om 13:31
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Vraagsteller verklaarde 3 dagen geleden dat hij die dag zijn fietsketting ging vervangen.
Dussss, nagenoeg alle antwoorden zijn veeeel te laat !
Ik vraag me af of afwasmiddel met koffieprut al is genoemd.
Bij deze dus.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 28, 2014 om 15:39
7179 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op maandag 28 jul 2014, 13:31]Vraagsteller verklaarde 3 dagen geleden dat hij die dag zijn fietsketting ging vervangen.
Dussss, nagenoeg alle antwoorden zijn veeeel te laat !
Ik vraag me af of afwasmiddel met koffieprut al is genoemd.
Bij deze dus.

Alleen azijn nog niet

to
door tomkommer - Jul 28, 2014 om 16:21
14 Antwoorden / 5 Vragen

Hoi 1953. In het buitenland mijn dataverbruik aanzetten vind ik nogal zonde dus als je het niet erg vindt heb ik dat later gedaan. Geduld is een schone zaak.

Het is uiteindelijk de Hand Cleaner van Bison geworden. Werkt prima en snel schoon zonder al te lang te moeten boenen.

Dit spul: http://www.bison.nl/nl-nl/producten/669-reinigers/product/872-hand-cleaner/

Maar hij is er ook in een kleine verpakking voor een paar euro.

tenormin
door tenormin - Jul 28, 2014 om 16:31
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tomkommer schreef op maandag 28 jul 2014, 16:21]Hoi 1953. In het buitenland mijn dataverbruik aanzetten vind ik nogal zonde dus als je het niet erg vindt heb ik dat later gedaan. Geduld is een schone zaak.
Dit spul: http://www.bison.nl/nl-nl/producten/669-reinigers/product/872-hand-cleaner/
Maar hij is er ook in een kleine verpakking voor een paar euro.

bison.

In ieder geval bedankt voor het terug melden en logisch dat je het in het buitenland niet doet, dat terug melden.

who cares
door who cares - Jul 28, 2014 om 16:37
146 Antwoorden / 9 Vragen

Pffffff......wat ben ik opgelucht,de wereld ziet er weer een stuk frisser uit dank zij komkommer.

czar
door czar - Jul 29, 2014 om 19:46
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=kleine2005 schreef op vrijdag 25 jul 2014, 12:23]Dasty van Wibra is echt voor van alles te gebruiken zelf vlekken in de was.

Ja, zelfs metaal-verf loste er in op, maar dat was nu net niet de bedoeling.

Antwoord op de vraag: garagezeep (soms ook verkrijgbaar bij de Aldi).
Wel goed gebruiken: eerst je handen goed insmeren, dan pas water erbij!