ja
door janm Aug 31, 2004 om 19:24
Huishouden & energie

Hoe vind je goed hoofdkussen

Ik heb problemen met een goed hoofdkussen te vinden

Of het kussen is te dik, waardoor nekklachten het gevolg zijn, of ik heb een kussen waar ik te diep in wegzak.

Hoe vind ik een goed hoofdkussen en wat is een goed hoofdkussen.

Ik wil graag zo''n kussern wat steun geeft maar waar je he ook heerlijk in kunt omdraaien

7038 5 Rapporteer

gery
door gery - Sep 2, 2004 om 00:03
504 Antwoorden / 8 Vragen

Kijk eens op www.nekpijn.nl wie weet kan je wat mee.

tigertje
door tigertje - Sep 2, 2004 om 00:25
402 Antwoorden / 0 Vragen

Hoewel het op die website gepresenteerde kussen ongetwijfeld zal helpen is de prijs ervan belachelijk hoog. Bij de HEMA kun je ook een kussen kopen met hoofdsteun. Voor ik meen €24.

Overigens is de eerste en allerbelangrijste stap tegen nekklachten een goede slaaphouding (is bij voorkeur zijlig, ruglig kan ik ook). Buikslapers kunnen bijna per definitie rekenen op (uiteindelijk) nekklachten.

user123
door user123 - Sep 2, 2004 om 19:22
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Er is geen wonderkussen, bezoek een slaapkamerspecialist en laat u goed voorlichten.

anita1971
door anita1971 - Sep 2, 2004 om 20:04
102 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb een speciaal kussen. Deze heb ik via de fysiotherapeut gekocht en hij kost (schrik niet) €74,95.

Ik kan mijn therapeut wel zoenen want sinds ik dat kussen gebruik ben ik nagenoeg hoofdpijn vrij. Het kussen gaat echt overal mee naar toe. Op vakantie, weekendje weg, naar mijn schoonzus als ik op haar dochter moet passen en blijf slapen. Het is een hele klap geld maar wat ik er voor terug gekregen heb is mij nog veel meer waard.

Anita

tigertje
door tigertje - Sep 2, 2004 om 22:16
402 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben zelf ook fysiotherapeut. Wij verkopen ook zulke kussens. Desalniettemin ga ik mee met user123. Ik heb al erg veel mensen blij gemaakt met zulke kussens. Maar deze mensen zijn blij met de neksteun. Dit is het enige dat deze kussens onderscheidt van de andere kussens. Rol een stevige handdoek op en stop het in je kussen en je hebt bij wijze van spreken hetzelfde effect.

Om kort te gaan: deze kussens hoeven niet duur te zijn, ze moeten lekker liggen.