verzorgende
door verzorgende Mar 9, 2019 om 11:49
Huishouden & energie
Hoe zie het verschil?

Ik gebruik Ariel pods. In eerste instantie wilde ik een witte was draaien. Maar bedacht me. Ik gooide de pod terug in de verkeerde doos. Toen ik deze er uit wilde halen zag ik geen verschil tussen de pods. Behalve de kleine code rechts boven die op alle pods verschillend zijn. Zou het niet zo moeten zijn dat het verschil zichtbaar is.

12926 15 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 9, 2019 om 11:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een ramp.:-))

Maar ik zie er verschillende nummertjes op staan. E03 en F09.

verzorgende
door verzorgende Mar 11, 2019 om 16:31
7 Antwoorden / 9 Vragen

Op alle pods bonte en witte was staan verschillende codes. Dus daar is het ook niet aan te zien. Ook de ingrediënten op beide verpakkingen zijn hetzelfde.

tenormin
door tenormin - Mar 9, 2019 om 11:55
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Als u de pod bij de goede kleur had gegooid was u niet eens op die vraag gekomen. Maar u bedoelt dus te zeggen dat de witte was pod verkleurd zodra hij bij de gekleurde pods komt? Geen idee hoe zoiets kan. Nou ja, er zit een code op, zie ik, dus...is al heel wat, lijkt mij.

gerbera
door gerbera - Mar 9, 2019 om 11:56
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Och waarom, een pods is een pods als die zijn werk maar doet. En of er nu werkelijk verschil in de pods zit voor wat de witte of bonte was betreft, ik vraag het mij af. Meestal is de temperatuur van invloed.

verzorgende
door verzorgende Mar 11, 2019 om 16:03
7 Antwoorden / 9 Vragen

Eigenlijk komt het er dus op neer een pod is een pod. Beide verpakkingen hebben dezelfde ingrediënten. Nog even in de winkel wezen kijken. De verpakkingen van bonte en witte hadden dezelfde ingrediënten. Ook een optisch witmiddel. Op de verpakkingen die ik heb staat het niet in het Nederlands. Gekocht bij Zeeman 30 stuk voor 7 euro. Dus in het vervolg maar gewoon de bonte variatie en de aanbiedingen in de gaten houden.

diumenge
door diumenge - Mar 9, 2019 om 11:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kan je dat niet beter aan de fabrikant vragen? Contact: pgconsumersupport.secure.force.com

edrick3
door edrick3 - Mar 9, 2019 om 11:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou het niet zo moeten zijn dat het verschil zichtbaar is.
Waarom? Het zit toch in een verpakking waarop staat dat het voor de witte of bonte was is?

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 9, 2019 om 12:08
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Waarschijnlijk is het verschil in zichtbare codes miniem omdat de was bij elke pod schoon wordt en het geen kwaad kan om eens een onbedoelde te gebruiken.

costnix
door costnix Mar 11, 2019 om 16:03
2874 Antwoorden / 1 Vragen

In de witte was pods zitten bleekmiddelen in en optische witmaker. Niet zo handig in je gekleurde was.

sjjoppy
door sjjoppy Mar 11, 2019 om 16:08
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Weer wat geleerd.

verzorgende
door verzorgende Mar 11, 2019 om 16:28
7 Antwoorden / 9 Vragen

Op de ingrediëntenlijst staat op beide verpakkingen dat er een optisch   bleekmiddel is toegevoegd. Dus ook bij de bonte was.

sjjoppy
door sjjoppy Mar 11, 2019 om 16:52
7156 Antwoorden / 3 Vragen

@verzorgende,
dan was het niet zo erg om voor een keertje de wittewaspod in de verkeerde doos te plaatsen. ;-))

tijger1
door tijger1 - Mar 9, 2019 om 13:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u per ongeluk een pod voor de bonte was gebruikt bij de witte, wordt die minder wit.

Als u per ongeluk een pod voor de witte gebruikt bij de bonte, maakt het niet uit, want witmakers werken niet echt bij lage temperatuur.

Overigens is dat voor één keer ook helemaal niet erg.

Koop in het vervolg poeder, is voordeliger en daaraan is ook te zien waar het voor is. En minder opgelost spul in het riool.

aurora1
door aurora1 - Mar 9, 2019 om 15:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dank voor de mededeling.
Ik gebruik die dingen niet, maar de wasproducten van Lidl. Die zijn het voordeligst en het beste getest. Ik hoef ook niet over de verpakking na te denken. En anders de wasproducten van Aldi.
Misschien kunt u via internet, als het niet op de verpakking staat, de klantenservice vinden en vragen?

ma
door marleenvanh - Mar 11, 2019 om 13:12
451 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien is er helemaal geen verschil en is het gewoon een handige verkooptruc?

costnix
door costnix Mar 11, 2019 om 17:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat zou ook nog eens kunnen. Die fabrikanten fabriceren ook hun waarheid.

dr
door driftkikker - Mar 11, 2019 om 13:19
19 Antwoorden / 13 Vragen

Ik gebruik deze pods al jaren, de laatste tijd door elkaar. Ik geloof dat er geen verschil meer is. Al een tijdje geleden kocht ik ze tijdens een aanbieding, zag slechts een soort en de winkelier zei: er is geen verschil tussen wit en bont.

audb
door audb - Mar 11, 2019 om 14:23
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Het verschil?  optische witmakers wat ook gewoon in brood zit.

En een tip.

Woond u in de buurt van Duitsland of gaat u daar op vakantie? ga dan naar Kaufland daar zijn ze namelijk stukken goedkoper dan in Nederland.

diumenge
door diumenge Mar 11, 2019 om 17:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Optische witmakers in brood? Vertel eens...

mo
door mof - Mar 11, 2019 om 15:21
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Tja, ik draai wit en bont met alleen bont wasmiddel.
wekt goed hoor ... k zou me nergens druk om maken

re
door red1 - Mar 11, 2019 om 15:27
329 Antwoorden / 1 Vragen

zet de letters Ariel eens in een andere volgorde  LARIE

costnix
door costnix - Mar 11, 2019 om 15:39
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U ben de enige niet, die het verschil niet ziet:
https://www.klacht.nl/verschil-in-pods/
Ariel heeft niet op de klacht gereageerd :-(

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2019 om 16:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

30 stuks voor € 7,00 in de aanbieding bij Zeeman? Wat een geldverspilling.