Ja
door JaccoS Jul 9, 2020 om 21:03
Huishouden & energie
Hogeboezzem levert bankstel met gebreken, wat nu

Hogeboezzem levert bankstel met gebreken, wat nu

Bij deze firma een bankstel gekocht bijlevering medio febr. 2020 bleken er veel mankementen, hiervan foto’s gemaakt en doorgestuurd.na veel mailcontact monteur geweest, heeft de zaak bekeken en hoogeboezem gevraagd voor nieuw frame in elektrisch zitgedeelte. Dit wordt ca april bij mij thuis afgeleverd. 2 juli eindelijk een monteu zou tussen 12 en 17 uur langskomen.arriveert rond 15.40 bekijkt de zaak meet wat op en zegt, dit gaat vandaag niet lukken heb zeker 2 tot drie uur werk aan en vertrekt.
3 juli de zoveelste mail verstuurd naar hoogeboezem, dat ik het helemaal zat ben, en vraag of ze het bankstel terug willen halen en mijn geld terug willen storten. Tot op heden 9 jullie niets van Hoogeboezem vernomen.
wat nu?

916 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 9, 2020 om 21:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar een nieuw afspraak maken met die monteur.

Magnum007
door Magnum007 - Jul 9, 2020 om 22:16
594 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo Jacco,

Ik raad je aan om een aangetekende brief te sturen (of de verkoper een brief te overhandigen en een ontvangstbevestiging vragen) met je eisen.

Mocht je dan geen reactie ontvangen,dan heb je juridische hulp nodig.

Soms helpt het om,onaangekondigd, de bank persoonlijk terug te brengen naar de winkel: veel nieuwe klanten zouden kunnen schrikken als iemand een bank terug brengt.....

tenormin
door tenormin Jul 9, 2020 om 22:59
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@magnum007, in deze tijd van Corona "veel nieuwe klanten zouden kunnen schrikken" is nu geen argument. Zoveel klanten zal Hoogeboezem niet in zijn toko hebben per dag. Als het niet online gekocht is al helemaal niet.

marita5
door marita5 - Jul 9, 2020 om 23:16
11494 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo JaccoS , 

Hoogenboezzem is CBW erkend , zie hier de voorwaarden m.n Art 20 , klik op de rode regel .

https://www.hoogenboezem.nl/algemene-voorwaarden 

Ik krijg geen reactie van de klantenservice

 

Indien van toepassing zal onze klantenservice altijd reageren op uw gestuurde e-mail. Mocht je geen reactie ontvangen dan kan het zijn dat de e-mail in uw spambox/ongewenste e-mail is beland. Indien daar geen e-mail in staat kan het zijn dat hier wat fout is gegaan en willen we je vriendelijk vragen om nog een keer contact met ons op te nemen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer