op
door opaalfa Dec 18, 2012 om 21:05
Huishouden & energie

Hondenoverlast

sinds een jaar hebben mijn buren er een chiuawa erbij deze sluiten ze boven op de slaapkamer op,als ze weg gaan.Dit gebeurt bijna iedere dag.
Van 18.00 tot 23.00 of tot 4.00 al die uren keft deze hond aan een stuk,van slapen kan dus geen sprake zijn.Praten met deze buren heeft geen zin aangezien we al twee keer bedreigd zijn,omdat we al herhaaldelijk de politie hebben gebeld voor huiselijkgeweld.
Voor de overlast van de honden hebben ze al eens de gele kaart gehad,toen was het drie aandoen stil,maar daarna begon het weer.
Na diverse meldingen hebben agenten de overlast geconstateerd en
Een procesverbaal opgemaakt maar dit heeft niks geholpen vermoedelijk is de boete te laag geweest.De overlast gaat maar door en als de agenten na onze melding komen luisteren zijn de buren weer net thuis.
Ander buren durven geen melding te doen omdat ze bang zijn.
Wijkagent verteld maar altijd dat we moeten blijven bellen.
Wat kunnen we nog doen?

1558 3 Rapporteer

vladja
door vladja - Dec 18, 2012 om 21:18
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Zijn huurwoningen of eigen woningen, waar jij en je buren wonen?

Vladja

op
door opaalfa - Dec 18, 2012 om 21:43
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dit zijn koopwoningen

de eelco
door de eelco - Dec 19, 2012 om 12:16
607 Antwoorden / 92 Vragen

1 grote advies voor u.....houd een logboek bij dus elke keer als de hond begint te blaffen tijd/datum en de aantal uren van overlast op schrijven..politie altijd bellen bij overlast{{ook dit weer opschrijven}}.bij bedreigingen ook politie bellen en noteren..vragen via wijkagent om een bemiddelaar,,..ik weet het is een gedoe alles steeds noteren en elke keer de politie te bellen maar alleen zo kunt u iets doen aan de overlast...heel veel succes met het oplossen van dit grote probleem....