fo
door folken Mar 3, 2009 om 22:15
Huishouden & energie

Houtworm in houten vloer

Ruim een jaar heb ik een houten vloer aangeschaft bij Fairwood. Plotseling verschijnen er nu gaatjes in met hoopjes zaagsel er bij.... houtworm! Leverancier opgebeld, men vertelde mij dat houtwormen bij het drogen van het hout niet altijd gedood worden en adviseerde mij de gaatjes in te spuiten met een bestrijdingsmiddel.
Nu vraag ik mij af:
- Is het normaal dat zo'n vloer houtworm heeft. of is hier sprake van een gebrek? Zoja is op de 1 of andere manier aan te tonen dat die houtworm er al in zat toen ik de vloer kreeg?
- Is behandelen van de gaatjes met een bestrijdingsmiddel (HG-X, permethrin) inderdaad afdoende?

9176 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 3, 2009 om 23:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

@folken

Info: houtworm

Misschien kan u wat met bovenstaande link.

Of het aan te tonen is dat de houtworm er al in zat: Weet dat het vaker voorkomt, maar ben geen echte kenner hierin. Lees de link in ieder geval. Als het hier en daar een gaatje is, zou ik er zelf iets aan doen. Maar krijg je een hele sliert van zaagselprut zou ik toch in uw geval nog eens met Fairwood gaan babbelen. Lijkt me, als de houten vloer pas één jaar ligt, dat Fairwood er dan iets aan zou moeten doen.

m.vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 17, 2009 om 16:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mijnheer "Folken".

U bent bij Fairwood -onder deze naam- niet bekend. Ook zijn wij niet op de hoogte van uw "houtworm" probleem .

Wij vragen u langs deze weg -nogmaals- contact op te nemen met ons bedrijf, zodat wij waar nodig hulp kunnen bieden.

Fairwood is ten alle tijden bereid u te helpen, maar we moeten wel op de hoogte zijn van een mogelijk probleem.

In afwachting op uw reaktie,

Fairwood houten vloeren

ve
door verwijderd - Mar 20, 2009 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat noem ik nou vreemd, een klacht op Kassa deponeren en niet bij de leverancier bekend zijn.

Plaatser verklaar u nader?

ve
door verwijderd - Apr 5, 2009 om 11:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mijnheer of mevrouw "folken"

Wij hebben bijna elke dag op kassa-online gekeken of u zich reeds gemeld heeft. Helaas tot op heden geen reaktie.

Ik hoop dat u zich kunt voorstellen dat het voor een leverancier niet prettig is op kassa-online te worden genoemd, zonder dat wij de kans krijgen om naar behoren te kunnen reageren.

Mocht u zich toch nog melden... wij zullen voor u klaar staan.

mvrgr.

Fairwood houten vloeren

www.fairwood.nl

ve
door verwijderd - Apr 5, 2009 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@fairwood

U heeft nu 2 reakties geplaatst en folken geeft geen reaktie. Het kan natuurlijk zijn dat de familie op vakantie is. {???}

Voor hetzelfde geld is dit een dumpvraag. Maw. keil je klacht neer, kijk wat voor reakties je krijgt .... en bekijk het maar. Wij als beantwoorders steken veel tijd, in het beantwoorden van vragen. Niet terug reageren is niet alleen voor u maar ook voor ons, niet leuk. Maar helaas ...... komt zeer regelmatig voor.

Ik vind het zeer netjes van u, dat u de moeite heeft genomen deze familie van dienst te willen zijn en ook bij deze een pluim dat u deze klacht al zo'n 3 weken in de gaten houdt.

Ik zou zo zeggen dat 3 weken genoeg is. Als folken nog klachten heeft weet hij waar hij wezen moet!  Bedankt voor uw reaktie.

ve
door verwijderd - Jun 4, 2009 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

@fairwood,

Als bedrijf heb je wel erg veel tijd om hier op klachten te reageren. Je kunt je tijd m.i. beter besteden aan de verkoop en het leggen van kwalitatief goede vloeren. Een tevreden klant is immers een wandelend reklamebord en een ontevreden klant scheelt je aan omzet al vlug een veelvoud.

ReadAC.