tenormin
door tenormin May 19, 2020 om 22:04
Huishouden & energie

Iets bestellen via Internet

Zelden (en de laatste jaren nooit) bestel ik via Internet. Komt waarschijnlijk omdat ik hier zoveel klachten lees. Mijn elektrische (glazen) waterkoker Bestron gaf Zaterdagavond de geest door eigen schuld, schoonmaken en droog op station gezet. Niet belangrijk. Heb gezocht naar een nieuwe maar zag zoveel prijzen dat ik het eigenlijk niet wist. Kwam op Kieswijzer terecht en die site verwees me naar een site die claimde de goedkoopste te kunnen leveren. Gaat dus alleen over de glazen waterkoker: die is voor mij het mooist/leukst. Dus geen goedkopere modellen, het gaat me zuiver om de Bestron. Zou graag van jullie willen weten of de goedkoopste site ook de beste was. Kieswijzer kwam uit op Bestseller.nl. Wat denken jullie, zou ik daar safe kunnen bestellen? Alvast bedankt voor het meedenken. Een onzeker panellid van Kassa.

5147 26 Rapporteer

Donuts
door Donuts - May 19, 2020 om 22:24
1203 Antwoorden / 2 Vragen

U bent vergeten dat u de waterkoker al besteld hebt?

DOOR TENORMIN 16 MEI 2020 OM 22:52
15352 ANTWOORDEN / 94 VRAGEN

@joke, als je geestelijk niet gehandicapt bent moet u gewoon opletten. Had vanavond mijn Bestron glas waterkoker weer eens zorgvuldig gereinigd en, dom, dom, na schoonmaken op het laadstation geplaatst. Alleen zag ik niet gelijk dat het op "aan" stond: die is dus overleden. Op zoek naar een nieuwe. Waren duur, dus gekeken op Kieskeurig: dat scheelt de helft van de prijs bij Bestsellers. Hoop ik dan maar want ik heb uiteraard besteld en hoop het ding Dinsdag of zo te ontvangen. Maar echt, nooit voor het vaderland iets bestellen. En ook nooit iets bestellen wat via Facebook wordt verkocht.

tenormin
door tenormin May 19, 2020 om 22:31
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ja @graspollen, dat heb ik uiteraard inderdaad geschreven, maar dat was 3 dagen geleden en heb, achteraf, toch niet durven bestellen. Ondanks die "kloeke" woorden. Dus ik weet nog steeds niet of het slim is.

Thijs12
door Thijs12 - May 19, 2020 om 22:28
536 Antwoorden / Vragen

Ik ken het niet. Het is in ieder geval geen dropshipper. Een bedrijf uit Denemarken. Misschien heeft er iemand meer ervaring. Hier zijn ze niet allemaal positief.
Is bestseller.nl hetzelfde als bestseller.com?
https://nl.trustpilot.com/review/www.bestseller.com

marita5
door marita5 May 19, 2020 om 22:53
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@theotrucker , is de verkeerde site .

Thijs12
door Thijs12 - May 19, 2020 om 22:32
536 Antwoorden / Vragen

Blijkbaar toch verschillende winkels.
Die komt er beter uit.

https://nl.trustpilot.com/review/www.bestsellers.eu

tenormin
door tenormin May 19, 2020 om 22:41
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@theotrucker, is www.bestsellers.nl

marita5
door marita5 May 19, 2020 om 22:55
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , was vroeger Bestsellers.eu , de naam is veranderd naar Bestsellers.nl . Persoonlijk zou ik daar niet kopen .

tijger1
door tijger1 - May 19, 2020 om 22:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik iets via internet bestel, doe ik dat slechts bij betrouwbare bedrijven, dus CoolBlue, Bol.com, en dergelijke. Is het daar duurder dan bij een onbekende? Jammer dan, ik heb geen zin in een zeperd.

tenormin
door tenormin May 19, 2020 om 22:52
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Als ik iets bestel gaat dat inderdaad alleen via Cool Blue. Zelfs dat doe ik niet zelf maar iemand die het voor me besteld, met creditcard betaald (heb ik niet) en als dat geleverd is, betaal ik die man weer terug. Maar dan heb ik het over serieus geld, zoals PC, wasmachine, koel-vriescombinatie.

Donuts
door Donuts - May 19, 2020 om 22:38
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ken die shop niet, maar voor u lijkt het me verstandiger een waterkoker te bestellen bij Coolblue, BCC of de Wehkamp. Ik noem bewust niet Bol.com want daar moet u heel goed opletten of de aankoop niet geleverd wordt door een externe leverancier.

Welke Bestron waterkoker heeft u op het oog? Kunt u een link geven?

tenormin
door tenormin May 19, 2020 om 22:49
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Geen link via dit maar gewoon: het is geen haast artikel: Bestron AWK780G. Die lui, Bestsellers lijken me in Zwaag te zitten. Nooit van gehoord wil natuurlijk niet zeggen dat het een okay toko is.

Donuts
door Donuts May 19, 2020 om 22:53
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Die is dus niet meer leverbaar bij die shop, zie mijn andere antwoord.

tijger1
door tijger1 May 20, 2020 om 00:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Staat er overigens altijd bij of het door een ander geleverd wordt, gewoon lezen.

marita5
door marita5 - May 19, 2020 om 22:46
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo tenormin ,

De site is Bestsellers.nl  ( Bestsellers.eu is nu Bestsellers.nl ) ik zie daar geen glazen waterkoker , van het merk Bestron
Bestsellers is aangesloten bij Webshop Keurmerk en Qshops

https://www.bestsellers.nl/keukenapparaten/koffie-en-thee/waterkokers.html?merk=59

https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/webwinkel/?key=4948

https://www.qshops.org/webshop/view/bestsellers-eu

Zie de ervaringen ,

https://nl.trustpilot.com/review/www.bestsellers.eu

tenormin
door tenormin May 20, 2020 om 00:37
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Lovende woorden bij trustpilot.

marita5
door marita5 May 20, 2020 om 08:34
11512 Antwoorden / 15 Vragen
tenormin
door tenormin May 20, 2020 om 18:58
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Toen ik daar Zaterdagavond wilde bestellen stond de Bestron er nog wel. Het enige wat ik nog moest doen was op bestellen drukken, wat ik dus niet gedaan heb.

Donuts
door Donuts - May 19, 2020 om 22:49
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zie op bestsellers.nl 1 Bestron glazen waterkoker en die is niet meer leverbaar  https://www.bestsellers.nl/bestron-awk780g-waterkoker-8712184055500.html

H
ad u deze op het oog?

heremietkreeft
door heremietkreeft May 20, 2020 om 09:53
16845 Antwoorden / 202 Vragen

https://www.bestsellers.nl/bestron-awk780g-waterkoker-8712184055500.html    omdat mogelijk de link door de 'extra'H niet werkt.

tenormin
door tenormin May 20, 2020 om 19:07
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ja Graspollen, die is het. En was Zaterdagavond nog te leveren. Alles wat ik nog moest doen was op betalen drukken. En heb dat dus niet gedaan. Dus een ander heeft die laatste Bestron wel gekocht. ;-)

Magnum007
door Magnum007 - May 19, 2020 om 22:50
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Tenormin,

Bij de Action koop je voor weinig een waterkoker.

Neem meteen een reserve.

Het veiligste is om bij geen gebruik de stekker uit het stopcontact te halen.

tijger1
door tijger1 May 19, 2020 om 22:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hoezo?

Magnum007
door Magnum007 May 19, 2020 om 22:59
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Tijger,

Dan zet je niet per ongeluk een lege "waterhouder" op het "station" als deze aan staat per ongeluk....;-))

tenormin
door tenormin May 19, 2020 om 23:02
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Hallo magnum 007, ik had al geschreven dat ik alleen die glazen waterkoker graag wil, gewoon omdat ik dat een leuk ding vind. En ik heb al tig jaar een Bestron waterkoker die ik bij niet gebruik ook niet de stekker uit het stopcontact haal. Ook niet bij mijn magnetron, Nespresso machine, was-en droogmachines. Waarom zou men dat allemaal moeten doen? Lig ik bijna de hele avond over of zelfs onder de vloer om alles af te sluiten. Dat lukt me allang niet meer. De waterkoker is, gewoon, door eigen schuld, kapot gegaan. Dus...

Magnum007
door Magnum007 May 20, 2020 om 00:17
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Tenormin,

Als je een Senseo apparaat hebt, kun je daarmee ook een kopje thee zetten.

Kijk ook even bij Blokker.

tenormin
door tenormin May 20, 2020 om 02:09
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@magnum007, een Senseo apparaat? Nee , dank je wel, voor mij niet te zuipen. En thee drink ik niet. En kijk ook niet bij Blokker, want ik heb gewoon, heel normaal, een nieuwe waterkoker nodig.

aurora1
door aurora1 May 20, 2020 om 17:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Over de vloer om alles uit te zetten?
Stekkerschakelaar of contactdoos met schakelaar. Wel zo gemakkelijk en zo is de stroom van al die apparaten af:
https://www.kruidvat.nl/stekkerschakelaar-met-randaarde/p/3958690

ju
door juliomariner May 20, 2020 om 21:06
1326 Antwoorden / 2 Vragen

Bij de action hadden ze ook zo'n glazen geval. Ik vond het een onding, heb er dus afscheid van genomen

rj
door rjw Jun 7, 2020 om 11:21
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Senseo om water te maken voor thee? Als je dat te drinken vindt moeten alle smaakpapillen al verdwenen zijn. Het water is te koud, en verontreinigd met koffieresten. Zal lekkere thee worden....

Magnum007
door Magnum007 Jun 7, 2020 om 21:18
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo RJW,

Misschien moet je je Senseo apparaat wat vaker schoonmaken en vers water erin doen....;-))

diumenge
door diumenge - May 19, 2020 om 22:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Geen idee om welk model het gaat, maar de glazen waterkoker die ik zie bij bestsellers.nl is niet meer leverbaar. Voor die paar euro meer zou ik 'm bij bijvoorbeeld Amazon of Wehkamp bestellen.

Donuts
door Donuts - May 19, 2020 om 23:00
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Diumenge is net wat sneller,  maar als ik u was zou ik de waterkoker gewoon bij Wehkamp kopen, zie link diumenge. Geen bezorgkosten en bovendien is hij bij bestsellers niet meer te koop.

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 19, 2020 om 23:01
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin ,

Zie ook deze , voor dit bedrag kunt u zich geen bult vallen ;-))

https://www.action.com/nl-nl/p/home-essentials-glazen-waterkoker-2/

Donuts
door Donuts May 19, 2020 om 23:06
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Bij de Action kun je niet online bestellen en ik heb meerdere keren gelezen dat Tenormin moeilijk loopt.

marita5
door marita5 May 19, 2020 om 23:08
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Oh , dat is juist , ik heb niet opgelet .

tenormin
door tenormin May 19, 2020 om 23:14
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@graspollen, dat klopt helemaal maar.... je hebt geen idee hoeveel lieve buurtbewoners boodschappen willen doen voor me. 1 Oproepje in mijn wijk, toen de Supermarkt pas na 3 weken kon leveren en meer dan 10 mensen die zich aanboden om te helpen. Dus morgen gaat mijn buuf de aanbevolen waterkoker voor me bij de Action zoeken: zeker weten. Ik heb inmiddels zoveel bankrekeningen: haha, zodra ze mijn boodschappen hebben gedaan staat het op hun rekening, uiteraard. Ze weet het zelf nog niet eens dat ze dat morgen voor me gaat doen, haha.

Donuts
door Donuts May 19, 2020 om 23:19
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Opgelost dus. Action heeft, naast rommel, ook prima spul voor leuke prijzen. Heb zelf ook diverse keuken apparaten van de Action waar ik tevreden over ben.

tenormin
door tenormin - May 19, 2020 om 23:06
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ja Graspollen die is (was)  het. Aangezien geen haast; wacht ik gewoon tot er weer wel voorraad is. Want €26,00, incl. b.t.w. en bezorgen vind ik heel redelijk. Plus ik wil perse de glasuitvoering, ik weet het: eigenwijs mens. Had ik het toch maar durven bestellen. Suffie die ik ben.

marita5
door marita5 May 19, 2020 om 23:11
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , persoonlijk zou ik bij Bestsellers.nl niet bestellen . Voor € 3,95 meer zou ik hem bestellen bij Wehkamp .

Donuts
door Donuts - May 19, 2020 om 23:25
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Vind dezelfde waterkoker (alleen ander merk opgeplakt) nog een paar euro goedkoper bij het Kruidvat  https://www.kruidvat.nl/watshome-glazen-waterkoker/p/4924704

E
dit: wel dezelfde, maar niet een paar euro goedkoper. Ik dacht toch echt 17,79 te hebben gelezen.

tenormin
door tenormin - May 19, 2020 om 23:35
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5, nee hoor, ik ga voor jouw "geen bult vallen" dus de Action waterkoker. Als hij er nog is natuurlijk. Plus ik bespaar de leveringskosten.
waar ik de buurvrouw vroeger kon bedanken met een knuffel en koffie, tja... is nu over het balkon en "dank je wel lieverd".

Allemaal bedankt voor de input en, achteraf ben ik toch blij niet bij Bestseller.nl op de knop te hebben gedrukt, laat op de avond.
Hoop dat jullie allemaal gezond blijven, d.w.z. dat Corona niet langskomt. Tot de volgende keer en nogmaals, allen bedankt.

panter22
door panter22 - May 20, 2020 om 07:52
6599 Antwoorden / Vragen

Als de Action niet meer een waterkoker heeft, Lidl heeft er een met ledjes die van kleur veranderen als het water warmer wordt.
https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Glazen-waterkoker-1-7-l-Zwart/p100288433001

marita5
door marita5 May 20, 2020 om 08:25
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@panter22 , mooie waterkoker , er komt nog € 5,- verzendkosten bij .

va
door vanlotjegetikt - May 20, 2020 om 08:52
809 Antwoorden / Vragen

Amazon wil wel eens heel goedkoop uitkomen. Maar dan niet treuzelen en weer drie keer aanklikken want dan gaat de prijs flink omhoog. Iets met vraag en aanbod.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 20, 2020 om 10:02
16845 Antwoorden / 202 Vragen

@TENORMIN, ook mijn reactie, wel als mosterd na de maatijd:
U bent zelf panellid en zult dus ook vaalk re reacties van collegae lezen die aangeven dat goedkoop lang niet altijd duurkoop betekent.  Bij deze zie ik veel glazen waterkokers, allemaal niet duur, geen Bestron, wel van leverancies met keurmerk. kieswijzer glazen waterkokers

@H
door @HENK@ - May 20, 2020 om 11:57
159 Antwoorden / 1 Vragen

mijn goedkope Quigg schakeld gewoon direct uit wanneer ik hem leeg aanzet.....

sjjoppy
door sjjoppy May 20, 2020 om 12:06
7188 Antwoorden / 3 Vragen

De mijne van Action ook.

@H
door @HENK@ May 20, 2020 om 12:20
159 Antwoorden / 1 Vragen

@ SHOPPIE   hoort toch ook zo ;-)

@H
door @HENK@ May 20, 2020 om 12:31
159 Antwoorden / 1 Vragen

ik had hier nog een antwoord gezet maar weer weggehaald en als algemene tip toegevoegd

sjjoppy
door sjjoppy May 20, 2020 om 13:18
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, ik lees wel vaker dat er zomaar een antwoord of reactie verdwijnt.
Er is wel door de redactie aangegeven dat er strenger gecontroleerd gaat worden.

En een waterkoker hoort inderdaad vanzelf uit te schakelen bij leeg aanzetten. ;-)

tenormin
door tenormin May 20, 2020 om 19:52
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@shoppie (e.a.) misschien heb ik het ding voorbarig weggedaan, is niet meer te achterhalen, vanmorgen met de Avalex meegenomen na aanmelding afgelopen Maandag. Ze kwamen toevaliig gisteren in de wijk voor dit soort artikelen om te recyclen.

@H
door @HENK@ - May 20, 2020 om 12:35
159 Antwoorden / 1 Vragen

Een tip, Heeeeel vaak zijn verwarmings toestellen zoals b.v. waterkokers en friteuses niet eens echt kapot na een oververhitting, ze schakelen uit op de thermostaat maar inwendig zit er meestal een extra beveliging die maar eenmalig werkt en dus vervangen moet worden wanneer deze uitschakeld.

Het is een onderdeeltje van een hooguit paar euro.

Heel vaak worden er dus goede aparaten weggegooid waar in weze niets mis mee is maar eerder omdat men dat niet weet of niet de moeite wil of kan nemen om het te vervangen.

zie b.v. temperatuurzekering

Magnum007
door Magnum007 May 20, 2020 om 18:50
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Henk,

Bedankt voor de tip.

Soms is de gebruiksaanwijzing van een apparaat ook erg summier,zoals bij mijn Airfryer: ik trok de stekker eruit toen hij nog aan was: meteen sloegen de stoppen door......:-((

mo
door mof - May 20, 2020 om 15:13
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Bedoelt u niet bestsellers.nl? bestseller.nl is een web winkel in dames mode zover ik met google te pakken krijg.
Bestsellers.nl is een witgoed webwinkel die claimt onderdeel van Obbink BV te zijn. De web site van Obbink bv heeft het officiele thuiswinkel waarborg keurmerk.
Dat zie ik bij bestsellers.nl niet staan. Wel een aantal onbekende "keurmerken" van geen waarde. MAar niet het officiele thuiswinkel waarborg keurmerk.
Dus ik betwijfel of dit een bonafide bedrijf is of dat ze suggereren onderdeel van Obbink te zijn maar eigenlijk de boel belazeren.

marita5
door marita5 May 20, 2020 om 15:39
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@mof , lezen blijft moeilijk , zie de reactie van mij . Bestsellers is aangesloten bij Webshop Keurmerk en Qshops

mi
door miennaamishaaz - May 20, 2020 om 16:24
725 Antwoorden / 1 Vragen

Als het je niet uitmaakt waar je het haalt zou ik de LIDL aanraden.

Qua garantie zijn zij geweldig. en je hebt dan ook 3 jaar IPV 2 jaar garantie
Voorbeeld

zelfs voor een klein defect {stoomkoker loslatend handvat}
Sturen ze een geheel nieuwe op en zeggen de oude mag je houden.

Of bij een Mixer/staafmixer combie laat de Garde los,
Sturen ze ook een nieuwe op.

tenormin
door tenormin May 20, 2020 om 19:13
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Heb geen Lidl in de buurt, maar wel inmiddels een Action waterkoker.

tenormin
door tenormin - May 20, 2020 om 19:12
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Inmiddels heb ik "mijn" door Marita5 aanbevolen waterkoker van de Action in huis. En de buurvrouw heeft er gelijk ook maar 1 genomen, ze gebruikte nog een ketel, maar dit was voor haar ook "leuk". Allemaal bedankt voor de gegeven antwoorden; ik kon de koker weer gelijk gebruiken om snel een pasta te maken. Maar eerlijk is eerlijk: hij voelt echt goedkoper aan, haha.

marita5
door marita5 May 20, 2020 om 19:24
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , het belangrijkste is , dat de waterkoker werkt . Veel plezier met de waterkoker . Bedankt voor het terugmelden .

tenormin
door tenormin May 20, 2020 om 19:48
16829 Antwoorden / 108 Vragen

En jij bedankt voor de Action tip, buuf is er ook blij mee, haha. ;-) . En uiteraard geef ik een "eindmelding".

marita5
door marita5 May 20, 2020 om 20:05
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb een waterkoker van action reserve , zijn goed . Nooit problemen mee gehad .

ju
door juliomariner May 20, 2020 om 21:13
1326 Antwoorden / 2 Vragen

Bij de glazen vsn Action, let op de scharnier van het deksel. Dat is bij dit model echt het zwakke punt.

tenormin
door tenormin May 20, 2020 om 22:02
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@juliomariner, eerlijk gezegd, dat heb ik vanavond al bij het eerste gebruikt "gevoeld". Maar goed, laat de olifant niet in de porceleinkast lopen, dus wat voorzichtigheid is geboden. Ben er nu wel alert op.

br
door brui0929 - May 20, 2020 om 20:58
634 Antwoorden / 10 Vragen

Ik heb al eens op internet gekocht dit ging goed. Mijn klacht werdt opgelost. Let wel op waar u iets koopt. Ik zou zeggen probeer het.

br
door brui0929 - May 20, 2020 om 21:01
634 Antwoorden / 10 Vragen

Beste Tenormin

ik heb ook iets gekocht op internet dat ging goed mijn klacht werdt opgelost. Let wel op waar u iets koopt. Ik zou zeggen probeer het.

tenormin
door tenormin May 20, 2020 om 22:04
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ach @brui0920, ik had immers geen klacht, dus u heeft het onderwerp niet eens gelezen.

br
door brui0929 May 21, 2020 om 15:28
634 Antwoorden / 10 Vragen

@Tenormin U schrijft dat u veel klachten leest over bestellen via internet. Ik wil hier alleen zeggen dat kopen via internet wel kan. Dat u geen klacht heeft was mij al duidelijk.

sira
door sira - May 21, 2020 om 08:18
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Weliswaar te laat, want u hebt al een andere waterkoker, maar u had hem ook rechtstreeks bij Bestron kunnen kopen met 5 jaar garantie. Service- en reparatiedienst zit in 's-Hertogenbosch.
Bestron waterkoker

Gr
door Grunn1 - Jun 6, 2020 om 22:53
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Hallo tenormin, je hebt er al 1 gekocht bij de action maar komende week heeft de trekpleister ook glazen waterkokers van 1,7 liter voor 15 euro. Lijkt me geen extra miskoop om er eentje op reserve te hebben.

tenormin
door tenormin Jun 6, 2020 om 23:28
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ik heb er al twee, uiteraard 1 nog in de verpakking van de Action, dus voorraad is voldoende.