Al
door Albert42 Jan 1, 2016 om 19:31
Huishouden & energie

Ik wil geen reclame meer op mijn laptop hoe kan ik dit blokkeren?

Als ik een onderwerp b.v. over een  wasmachine,  dan krijg ik nadien als maar reclame over wasmachines, dat is  heel iritant.

21997 8 Rapporteer

ltmvz
door ltmvz - Jan 2, 2016 om 12:08
949 Antwoorden / 18 Vragen

Zoek een extensie/addon voor uw browser, bijvoorbeeld Adblock, AdblockPlus of uBlock Origin.

edrick3
door edrick3 - Jan 2, 2016 om 13:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Installeer AdBlockPlus zou ik zeggen.
Klik hier.

diumenge
door diumenge - Jan 2, 2016 om 13:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hier de link naar uBlock Origin, volgens mij is dat momenteel een betere keuze dan Adblock(Plus) die tegen betaling bepaalde advertenties doorlaat. Daarnaast krijg je die gerichte advertenties door tracking cookies, die dus regelmatig verwijderen. Trackers kan je ook blokkeren met Ghostery.

Nb. bovenstaande links hebben betrekking op de Chrome browser.

edrick3
door edrick3 - Jan 2, 2016 om 13:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor Ghostery voor Firefox klik hier.

edrick3
door edrick3 - Jan 2, 2016 om 13:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

uBlock Origin voor Firefox klik hier.

Cookies
door Cookies - Jan 2, 2016 om 13:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die reclame waar TS het over heeft, wordt echt niet geblokkeerd door AdBlock e.d. Die reclame wordt veroorzaakt door tracking cookies. Blokkeer als 1e die cookies van derden en verwijder standaard de cookies bij afsluiten browser. Geen idee welke browser je gebruikt, dus heeft geen nut te gaan lopen raden.

Cookies
door Cookies - Jan 2, 2016 om 14:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Quote diumenge: volgens mij is dat momenteel een betere keuze dan Adblock(Plus) die tegen betaling bepaalde advertenties doorlaat.

Telt dat niet alleen bij Adblock Plus? Dus niet bij AdBlock (niet dezelfde dus)? Over uBlock Origin lees ik veel klachten t.a.v. gebruik.

diumenge
door diumenge - Jan 2, 2016 om 15:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@carola.83 Ik heb zelf geen klachten over uBlock, maar ze zullen vast bestaan ja. Adblock is vorig jaar overgenomen door Adblock plus.