el-zorro
door el-zorro Sep 13, 2022 om 12:44
Huishouden & energie

Ikredhetnietmeer door de energiecrisis

Je hoort steeds dat meer mensen niet meer rond kunnen komen

Dat ze niet meer weten waar ze nog op kunnen bezuinigen

Energie is  niet meer betaalbaar

Prijzen in supermarkten zijn erg veel gestegen

Brandstof prijzen  etc etc

Hebben ze hier bij kassa een gesprek met iemand van de politiek

Of ze iets kunnen doen

De helft van nederland heeft al geen vertrouwen meer in politiek

Omdat ze niet  veel moeite doen voor de burger en moeten werken voor de burgers
in praktijk is ook altijd bewezen dat mensen die kantooor funtie hebben nooit willen werken zo als het hoord
ze doen alleen dingen in eigen belang
ze liegen altijd een voorbeeld mark rutte liegt altijd draait overal om heen om niet de waarheid te willen vertellen

Zolang ze door belasting geld worden betaald van de burger

Hoeven ze nooit zich zorgen te maken dat ze geld te kort komen

De burgers zijn in praktijk de baas over de politieke  mensen

Wij moeten vertellen hoe ze hun werk moeten uitvoeren

Iemand die werkt verricht voor een ander en geld krijgt van een ander

Is in praktijk nooit baas maar werknemer

Dan moet je het werk zo uit voeren zoals de ander dat wil

Dit zouden is te spraken moeten komen in de studio

Ze moeten in de uitzending is tegen de mensen van de politiek is zeggen

Of ze ook rond kunnen komen met een maandinkomen van 2000 euro

En dat we als burger zouden moeten zeggen dat ze niet meer zoveel meer krijgen

En ze het ook maar is met minder moeten doen

Dan gaan ze misschien is meer moeite moeten doen

Omdat ze dan niet meer zo’n luxe leventje kunnen blijven leven zoals ze al jaren gewent zijn

914 6 Rapporteer

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Sep 13, 2022 om 12:49
1759 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte El-Zorro,

Het beeld, dat u schetst is genuanceerder in werkelijkheid.

Herinnert u nog die minister, die op tv instortte?

Klik op de volgende link :

https://www.ad.nl/politiek/minister-bruins-wordt-onwel-en-verlaat-coronadebat-flauwte-door-oververmoeidheid~a7ab6e29/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 13, 2022 om 13:04
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Uw opmerking is kennelijk bedoeld voor de redactie en dan is het adres: redactie kassa

Wij zijn een forum van vrijwilligers die op basis van eigen kennis en ervaring proberen adviezen te geven en antwoorden op vragen van consumenten.

Mijn advis is: volg de media goed m.b.t. de huidige ontwikkelingen o.a. het instrellen van een noodfonds. Helaas is de situatie op dit moment niet anders.

sira
door sira - Sep 13, 2022 om 13:13
2326 Antwoorden / 24 Vragen

U volgt kennelijk het nieuws ook niet.

Ik neem aan dat uw maandinkomen netto is?! Iemand met een AOW en klein pensioentje zit daar nog ruim onder, het kan altijd erger.

tenormin
door tenormin - Sep 13, 2022 om 13:28
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Dat we in een crisis leven zal ik niet ontkennen, integendeel. Maar om nu te beweren dat b.v. de Minister President van Nederland als Donald Duck in zijn geld kan zwemmen is ook zwaar overdreven. De mensen aan de Top van Zorgverzekeringen, Banken, Ziekenhuizen etc. (praat niet eens over de Bobo's van voetbalclubs): dan verdient de M.P. olienoten vergeleken met bovengenoemde groepen. En werken van 9 - 5 uur is er ook niet bij. Reces is 2 maanden vakantie, wat het dus nooit is. Ook dit keer niet. Moeten wel paraat blijven. Mensen die het misschien beter zouden kunnen doen voor Nederland: tja, die ambiëren dat voor hen veel te laag betaalde baantje niet.

Redacteur
door Redacteur - Sep 13, 2022 om 14:34
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Ook dit topic gaat dicht, en na het werpen van een schuine blik op de postgeschiedenis van de topicstarter... het forum is eigenlijk ook niet de plek voor dit soort ellenlange, stream-of-consciousnessachtige beslommeringen, reflecties en bespiegelingen. Het is in beginsel een plaats waar men terecht kan met concrete hulpvragen aangaande praktische consumentenkwesties. Hartelijke groet, redactie Kassa