di
door dinajo Mar 16, 2012 om 08:47
Huishouden & energie

Ikstapover.nu



waarschuw redactie
dinajodonderdag 15 mrt 2012, 17:22

Ik ben al vanaf december bezig met het krijgen van mijn kado....het enige kado wat ik er nu aan over heb gehouden is een hoge telefoonrekening met dat 0900 nummer.
Op contactformulieren wordt namelijk totaal niet gereageerd.
Dee eerste anderhalve maand aan het wachten op de stofzuiger, de mijne was kapot dus dat kwam mooi uit.
Telkens moest ik er een lenen want tja waarom 1 kopen als er 1 onderweg is.....na 5 keer bellen kwam ik er eindelijk achter dat deze niet meer leverbaar was...goh verrassend!!! ik kon een nader cado uitkiezen of een cashback krijgen van 150.
Die cachback leek me wel wat, kon ik daar een stofzuiger van halen.
De tijd ging er WEER overheen en weer na een aantal keer bellen en mailen kreeg ik weer een antwoord....het was niet doorgegeven dat ik de cashback zou krijgen er was niks bekend....ik weer mijn rekeningnummer doorgegeven en alles zou geregeld worden.
Het duurt en duurt weer en ik heb gisteren weer gebeld....de vrouw aan de telefoon zegt "het is doorgegeven aan de accountant en het wordt geregeld" ik zou vandaag terug gebeld worden...maar natuurlijk ik wordt weer niet terug gebeld dus heb ik zelf weer gebeld. Wat krijg ik te horen..ik sta verdorie nog in het systeem met die stofzuiger!!!!!!!!! mijn bloed kookt ondertussen!!!! beloftens die niet nagekomen worden, je wordt gewoon voor de gek gehouden!!!!!!

Weet iemand welke stappen ik hiervoor kan ondernemen?

1231 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kl
door klaasje63 - Mar 19, 2012 om 15:31
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dus ik ben niet de enigste die al vanaf december wacht op het cadeau van ikstapover. Het lijkt er wel op dat ze gewoon hopen dat de mensen zat worden om er achter aan te bellen en denken laat maar.Heb in die drie maanden verscheidene keren gebeld en gemaild. Een keer werd mijn mail beantwoord, mijn cadeau zou binnen een week bezorgt worden. Twee weken gewacht niets. Heb met deze mensen gebeld en kreeg te horen meneer binnen nu en een week komt uw cadeau. Niets van dit alles, dus weer de telefoon gepakt want op mailtjes reageren ze niet meer. Meneer als het er over 2 weken nog niet is belt u dan even terug. Ze nemen ons in de maling. Ik snap niet dat een essent met zo een bedrijf in zee gaat, een goeie reclame.
Mensen pas op

Klaasje


di
door dinajo - Mar 19, 2012 om 15:49
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=klaasje63 schreef op maandag 19 mrt 2012, 15:31]Dus ik ben niet de enigste die al vanaf december wacht op het cadeau van ikstapover. Het lijkt er wel op dat ze gewoon hopen dat de mensen zat worden om er achter aan te bellen en denken laat maar.Heb in die drie maanden verscheidene keren gebeld en gemaild. Een keer werd mijn mail beantwoord, mijn cadeau zou binnen een week bezorgt worden. Twee weken gewacht niets. Heb met deze mensen gebeld en kreeg te horen meneer binnen nu en een week komt uw cadeau. Niets van dit alles, dus weer de telefoon gepakt want op mailtjes reageren ze niet meer. Meneer als het er over 2 weken nog niet is belt u dan even terug. Ze nemen ons in de maling. Ik snap niet dat een essent met zo een bedrijf in zee gaat, een goeie reclame.
Mensen pas op



Vandaag weer contact met ze gehad...naja zelf weer gebeld.
3 keer raden stond er weer in voor die stofzuiger ( die niet leverbaar is )
Ze zouden het weer gaan regelen...ik ben benieuwd...geloof er namelijk niks van

Klaasje


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Pi
Pieter Wester - Mar 25, 2024 om 12:03
Computers & telefonie

Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?

Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.

De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer