ma
door malhy2 Aug 16, 2015 om 15:17
Huishouden & energie

Indelen keukenkastje

Op onze vakantie in Engeland zagen wij een soort trapsgewijs plateautje voor in de keukenkastjes. Als je hier op potjes plaatste kon je alles goed herkennen. Ik heb op intenet gezocht maar kan niet echt iets vinden. De mensen waarvan het was hebben het via postorder gekocht. Weet iemand waar ik iets dergelijks kan vinden?
De plankjes waren op maat te maken door ze uit te schuiven. Ze waren wit met een soort antislip aan de bovenkant.en van kunststof.

2613 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 16, 2015 om 16:13
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Probeert u eens te zoeken bij zoek naar kitchen utilitarian. Misschien lukt het zo wel om te vinden wat u zoekt.

Cookies
door Cookies - Aug 16, 2015 om 18:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zit hier iets bij voor je KLIK

ma
door malhy2 - Aug 16, 2015 om 20:50
309 Antwoorden / 13 Vragen

het lijkt op een soort trappenrek uit de 2de link echter het is op maat te maken door het in de breedte uit te schuiven. We zoeken verder bedankt voor de snelle reacties.

tenormin
door tenormin - Aug 16, 2015 om 23:54
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@malhy2, zie dat de link niet (meer) werkt; bij preview ging alles goed. Sorry voor de verwarring.

tenormin
door tenormin - Aug 16, 2015 om 23:55
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Bij www.argos.uk zou u het wel moeten kunnen vinden.

aurora1
door aurora1 - Aug 17, 2015 om 01:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Met het trappenrekje uit de link van @carola.83 kunt u mogelijk met 2 exemplaren 1 ten dele over de andere zetten en zo op maat voor uw kast maken.
Jammer dat u niet gevraagd heeft bij welk postorderbedrijf dat rekje gekocht was, maar mogelijk kunt u dat alsnog per mail vragen.
Als u helemaal niet zoiets kunt vinden dan kunt u misschien een plastic draaiplateau met een etage overwegen, lees daarvoor eventueel klik hier.

tot15karakters
door tot15karakters - Oct 10, 2015 om 11:08
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Duur en gevaarlijk!

Vraag eens in Brandwonden centrum die gespecialiseerde ziekenhuizen en die hebben helaas erg veel pijnlijke ervaringen binnen gekregen!
Leuk bedacht en duur, pure marketing voor veel winst maken maar ik hoef niet de laatste mode!

Stilstand verlies kost veel stroom en bij foutje bediening, ik hoef ze niet.

tijger1
door tijger1 - Oct 10, 2015 om 11:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tot 15

Zit u niet bij de verkeerde vraag?:-)

tot15karakters
door tot15karakters - Oct 10, 2015 om 11:20
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ja, klikte verkeerd....
De muis is soms vervelend, maar al bij redactie gemeld....

Maar mijn Ikea lade is na inbouw makkelijker...
Dan pak je ook achterste potje moeiteloos uit kastje...
Wel de goede die volledig open gaat monteren en in bestaande keuken kan dat.
Naast nieuwe keukens hebben ze ook namelijk losse inbouw laden.