ch
door chielvanputten Oct 21, 2019 om 10:13
Huishouden & energie

Jaarnota

ik zat bij qurrent energie maatschappij maar deze is overgegaan naar greenchoice ze hebben mij daar naar toe over gezet ,nu had ik om een jaarnota gevraagt en ik kreeg een mailtje van qurrent, maar die was niet te lezen allemaal streepjes en punten en rare tekens dus die heb ik weer verwijderd ,toen ik daarna in wilde loggen op mijn qurrent lukte dat niet meer ik kreeg te zien wachtwoord og e-mail klopt niet. ik heb toen gebeld dat ik niet meer in kon loggen ik kreeg als andwoord ja u heeft op de knop mij vergeten gedrukt. ik vroeg hoe krijg ik dan mijn jaarnota te zien, ja dat kunnen wij ook niewt meer zien werd er gezegt ,maar ik heb sinds een jaar zonnepanelen dus ik heb fllink bezuinigt ,ik zou ongeveer 1050 euro trug moeten krijgen, ik betaalde maandelijks 147 euro voot een persoons huishouden. nu is mijn vraag kunt u iets voor mij beteken.
bvb mijn dank

699 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 21, 2019 om 10:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je zit nu op een openbaar forum.
Haal je tel.nr. weg met behulp van het potloodje (=bewerken).
Voor contact met de redactie:
https://www.bnnvara.nl/kassa/over

tijger1
door tijger1 - Oct 21, 2019 om 10:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, wij kunnen niets voor u betekenen.

Maar haal uw naam en telefoonnummer weg. Dit is een openbaar forum.

Wat u tegoed hebt, wordt beslist uitbetaald.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 21, 2019 om 10:25
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Haal heel snel uw prive gegevens weg op de wijze en om reden als al hiervoor gemeld.
Uw vraag ik kennelijk niet bedoeld voor dit forum van vrijwillige vraag beantwoordes maar voor de redactie van Kassa.

Het komt mij voor dat in deze wel iets voor u kan betekenen door te adviseren dat het een kwestie is van even afwachten omdat u naar alle waarschijnlijkheid wel degelijk het geld dat u tegoed heeft zult terug ontvangen. Zo het probleem blijft of indien u toch snellere actie wenst,  dan is dit een manier: https://www.energieleveranciers.nl/energie/veelgestelde-vragen/geschil-energieleverancier

marita5
door marita5 - Oct 21, 2019 om 10:43
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo ChielvanPutten ,

ik heb toen gebeld dat ik niet meer in kon loggen

Stel uw vraag op het forum van Qurrent , klik op de rode regel .

https://community.qurrent.nl/

ma
door malty - Oct 21, 2019 om 10:58
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Kijk door op wachtwoord vergeten te klikken en uw e-mail adres in te geven of uw account nog bestaat.
U kunt ook proberen een nieuw account aan te maken met uw klantnummer.

jantje7
door jantje7 - Oct 21, 2019 om 14:11
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Het mailtje met de jaarafrekening toevallig ontvangen in de spambox? Verplaats het nu van ''verwijderd'' naar ''postvak in'', mogelijk dat het dan gewoon leesbaar is, en u de jaarafrekening kunt downloaden.